Multi-level analyses of distance education capacity, faculty members’ adaptation, and indicators of student satisfaction in higher education during COVID-19 pandemic E Karadag, A Su, H Ergin-Kocaturk International Journal of Educational Technology in Higher Education 18 (1), 57, 2021 | 65 | 2021 |
Covid-19 pandemisi sürecince üniversitelerin uzaktan eğitim kapasiteleri E Karadağ, SK ÇİFTÇİ, GÖK Ramazan, SU Ahmet, H Ergin-Kocatürk, ... Üniversite Araştırmaları Dergisi 4 (1), 8-22, 2021 | 30 | 2021 |
Eğitim yönetimi yüksek lisans öğrencilerinin eğitim sürecine dair deneyimleri H Serin, H Ergin-Kocatürk Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 7 (2), 495-513, 2019 | 27 | 2019 |
Effects of leadership on performance: A cross-cultural meta-analysis G Sertel, E Karadag, H Ergin-Kocatürk International Journal of Cross Cultural Management 22 (1), 59-82, 2022 | 5 | 2022 |
School culture as predictor of teachers’ attitudes towards professional development: mediating role of organizational trust H Ergin Kocatürk Middle East Technical University, 2016 | 5 | 2016 |
Organizational functioning in Turkish higher education system: Birnbaum’s five models of institutional governance HE Kocatürk, E Karadağ Journal of Pedagogical Research 5 (4), 230-250, 2021 | 4 | 2021 |
The effects of parental’s cultural and economic capital and parental support on being an elite scientists SK Ciftci, E Karadag, H Ergin-Kocaturk Plos one 18 (7), e0287967, 2023 | | 2023 |
Türkiye'de yükseköğretim yönetimi: Tarihsel dönüşüm, sistem koordinasyonu ve kurumsal yönetişim H Ergin Kocatürk ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021 | | 2021 |
Educational Experiences of Educational Administration Master Students H Serin, H Ergin-Kocatürk Journal of Qualitative Research in Education 7 (2), 2019 | | 2019 |
Eğitim Yönetimi Alanında Bilgi Üretimi Üzerine Metodolojik Bir Değerlendirme: Educational Administration Quarterly (2000-2016) T Korucuoğlu, E Karadağ, H ERGİN KOCATÜRK, M Aydoğmuş, ... | | |
Lisansüstü Öğrencilerin Eğitim Yönetimi Yüksek Lisans Programlarına İlişkin Görüş ve Deneyimleri Üzerine Fenomenolojik Bir Araştırma H ERGİN KOCATÜRK, H SERİN | | |
AKTİF ÖĞRENME DENEYİMLERİ ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇE’YE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI AGH Ergin-Kocatürk, AGM Kocatürk | | |