Takip et
ERTUĞRUL KARAKAYA
ERTUĞRUL KARAKAYA
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
ybu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Şikâyet yönetim süreci sonrası memnuniyeti etkileyen faktörler üzerine uygulamalı bir araştırma
İ Gökdeniz, İ Bozaci, E Karakaya
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 173-185, 2011
662011
Rekabet avantajı sağlaması açısından müşteri ilişkileri yönetimi ve bir süpermarket uygulaması
E Karakaya
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007
162007
Kişilik tiplerinin satış performansı üzerindeki etkisi ve süpermarket zincirlerinde bir uygulama
E Karakaya
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
102013
KÜLTÜR İLE GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMİ VE ORTAKLIK KÜLTÜRÜ İLİŞKİLERİNİN İNCELENMESİ: KIRIKKALE İLİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÖRNEĞİ
YB Güler, İ BOZACI, E Karakaya
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 18 …, 2016
92016
SATIŞ TEMSİLCİLERİNİN MÜŞTERİYE KARŞI TUTUM VE DAVRANIŞLARININ MÜŞTERİ TERCİHLERİNDEKİ ETKİSİ, BİR ZİNCİR HAZIR GİYİM MAĞAZASI ÖRNEĞİ
YB GÜLER, E KARAKAYA
ÜÇÜNCÜ SEKTÖR KOOPERATİFÇİLİK DERGİSİ 44 (4), 1-18, 2009
8*2009
Müşteri Duyguları İle Müşteri Memnuniyeti, Sadakati ve Satın Alma Sonrası Kolaylık Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi: Yüksekokul Öğrencileri ile Gerçekleştirilen Bir Saha …
E Karakaya
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (50), 750, 2017
72017
ALIŞVERİŞ BAĞIMLILIĞIYLA İLİŞKİLİ FAKTÖRLER VE SONUÇLARI: KIRIKKALE İLİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN BİR ÇALIŞMA
E KARAKAYA
The Journal of Academic Social Science Studies (JASS), 435-456, 2017
4*2017
Yerelden Globale Stratejik Araştırmalar I
Ö Akpınar
ismail siriner, 2018
32018
A Comparison of Consumer Attitudes toward Foreign and National Historical Language Used Brand Names: An Investigetion in City of Kirikkale
E KARAKAYA
International Journal of Business and Management Invention 5 (10), 32-39, 2016
32016
Effects of the Personality Types on the Sales Performance and an Application in Supermarket Chains
E KARAKAYA
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences 7 …, 2017
22017
Yapıcı Özür Dilemenin Müşteri Affediciliğindeki Rolü: Kırıkkale İlinde Market Alışverişlerine Yönelik Bir Araştırma
E Karakaya, İ Bozacı
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 13 (19), 1-1, 2019
12019
Travmatik Olayların Tüketici Davranışlarına Etkilerine Yönelik Nitel Bir Araştırma
E Karakaya, B İbrahim, G İsmail
2020 15 (4), 2151-2163, 0
1*
Nöropazarlama, Uygulama Alanları ve Etik Tartışmalar
KE ASLAN M.
2022
SATIN ALMA SÜRECİNDE UTANMADA SOSYAL ETKİLEŞİM KAYGISI VE SOSYAL FOBİNİN ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
K Ertuğrul
Pazarlama Araştırmaları II 1, 125-139, 2019
2019
TİNSELLİK VE DİNDARLIK İLE TÜKETİCİ TUTUM VE DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ: KIRIKKALE İLİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN BİR ALAN ARAŞTIRMASI
E KARAKAYA
The Journal of Academic Social Science Studies 7 (60), 333-350, 2019
2019
Pazarlama Araştırmaları II
B NAKIBOĞLU
Akademisyen Kitabevi, 2019
2019
Akıllı Telefon Aracılığıyla Tüketicinin Bilgi Arama, İletişim Ve Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörler: Kırıkkale’de Bir Alan Araştırması
İ Bozacı, YB Güler, E Karakaya
2019
KÜÇÜK VE ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
ŞN Aydın, E Karakaya, G İsmail
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler-4 Alanında Yeni Ufuklar 4 (4), 366-380, 2019
2019
HAVA DURUMU KAYNAKLI DÜRTÜSEL SATIN ALMADA HAVA DURUMU DUYARLILIĞININ ROLÜ:KIRIKKALE ILINDE BIR ARAŞTIRMA
E Karakaya
SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR 2, 95-109, 2018
2018
SAĞLIK ÖRGÜTLERİNDE ÇALIŞAN SAĞLIK YÖNETİMİ MEZUNLARININ İLİŞKİ ve İLETİŞİMLERİ ÜZERİNE BETİMSEL BİR ANALİZ
ÜE Karakaya, EN Demirel
TURAN: Stratejik Arastirmalar Merkezi 10 (40), 248, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20