Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların sosyal iletişim becerileri ve dil gelişim özellikleri MÇ Ökcün-Akçamuş Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 17 (02 …, 2016 | 66 | 2016 |
Otistik spektrum bozukluğu olan çocuklarda taklit becerileri ve taklidin alıcı-ifade edici dil gelişimi ile ilişkilerinin incelenmesi F Turan, MÇ Ökçün-Akçamuş Türk Psikiyatri Dergisi 24 (2), 111-116, 2013 | 48 | 2013 |
Examination of the relationship between gestures and vocabulary in children with autism spectrum disorder at different language stages MÇ Ökcün-Akçamuş, F Acarlar, B Keçeli Kaysili, G Alak Early Child Development and Care 189 (5), 777-791, 2019 | 27 | 2019 |
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda söz-öncesi sosyal iletişim becerilerinin dilin bileşenleri ile ilişkisinin incelenmesi MÇ Ökcün-Akçamuş Yayımlanmamış Doktora Tezi. Ankara Üniversitesi, Ankara, 2015 | 21 | 2015 |
İlkokul çocuklarına yönelik geliştirilmiş Okuma Yazma Değerlendirme Bataryasının (OYAB) geçerlik ve güvenirlik çalışması C Ergül, MÇÖ Akçamuş, G Akoğlu, B Kılıç, E Demir Ana Dili Eğitimi Dergisi 9 (3), 740-770, 2021 | 16 | 2021 |
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda taklit türlerinin oyun karmaşıklığı ve sözcük dağarcığı ile ilişkileri MÇÖ Akçamuş, F Acarlar, G Alak Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 19 (4 …, 2018 | 14 | 2018 |
A description of a mother's play guidance for her child with autism in the process of playing by the rules MÇ Ökcün, N Akçin Journal of Research in Special Educational Needs 12 (2), 96-106, 2012 | 13 | 2012 |
Longitudinal investigation of endogenous and exogenous predictors of early literacy in Turkish-speaking kindergartners C Ergül, MÇ Ökcün Akçamuş, G Akoğlu, E Demir, BK Tülü, ... Early Child Development and Care 191 (10), 1651-1667, 2021 | 11 | 2021 |
Longitudinal results on phonological awareness and reading performance of Turkish-speaking children by socioeconomic status C Ergül, G Akoglu, M Ökcün Akçamuş, E Demir, B Kılıç Tülü, ... EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 46 (205), 2021 | 11 | 2021 |
An Investigation of the Imitation Skills in Children with Autism Spectrum Disorder and their Association with Receptive-Expressive Language Development. F Turan, MÇ ÖKÇÜN AKÇAMUŢ Turkish Journal of Psychiatry 24 (2), 2013 | 11 | 2013 |
BİRİNCİ VE İKİNCİ SINIFTA OKUMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİ VE MATTHEW ETKİSİ: BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMANIN SONUÇLARI C Ergül, ZB Kudret, G Akoğlu, MÇÖ Akçamuş, BK Tülü, E Demir Milli Eğitim Dergisi 51 (234), 939-966, 2022 | 10 | 2022 |
Türkçe konuşan çocuklarda fonolojik işlemleme becerileri ilk okuma performansını yorduyor mu? Boylamsal sonuçlar C Ergül, MÇ Ökcün-Akçamuş, G Akoğlu, Z Bahap Kudret, B Kılıç Tülü, ... Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (3), 527-543, 2020 | 9 | 2020 |
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda taklit gelişimi ve taklidin gelişimsel rolü M ÖKCÜN AKÇAMUŞ, F TURAN Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi 2 (2), 2015 | 9 | 2015 |
Otizm spektrum bozukluğunda Tekrarlayıcı Davranışlar Ölçeği-Revize Türkçe Sürümünün geçerlilik ve güvenilirlik çalışması. MÇ ÖKCÜN AKÇAMUŞ, H Bakkaloğlu, Ş Demir, Z BAHAP KUDRET Anatolian Journal of Psychiatry/Anadolu Psikiyatri Dergisi 20, 2019 | 8 | 2019 |
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar için erken sosyal iletişim ve etkileşim ölçeği (ESİE) geçerlik ve güvenirlik çalışması MÇ ÖKCÜN AKÇAMUŞ, İF ACARLAR, G ALAK, B KEÇELİ KAYSILI Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (4), 1015-1036, 2019 | 8 | 2019 |
Imitation and intention understanding in typically developing children and children with autism spectrum disorder SB Taylan, H Bakkaloğlu, MÇ Ökcün-Akçamuş Early Child Development and Care 192 (9), 1490-1505, 2022 | 7 | 2022 |
Anne Eğitim Düzeyi, Sözcük Bilgisi ve Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinde Bir Risk Faktörü mü? C Ergül, BK Tülü, E Demir, G Akoğlu, MÇÖ Akçamuş, ZB Kudret Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 21 (4 …, 2020 | 7 | 2020 |
Okuma yazma değerlendirme bataryası C Ergül, M Ökcün-Akçamuş, G Akoğlu, B Kılıç-Tülü, E Demir Ankara, 2018 | 7 | 2018 |
Otistik Bir çocuğun Annesinin kaynaştırılmış Oyun grupları Modeline göre kurallı Oyunlara yönelik rehberliğinin Betimlenmesi:“Tek katılanlı Vak’a çalışması” MÇ Ökcün PQDT-Global, 2008 | 7 | 2008 |
The validity and reliability study of the Repetitive Behavior Scale-Revised Turkish Version in autism spectrum disorder/Otizm spektrum bozuklugunda Tekrarlayici Davranislar … MCO Akcamus, H Bakkaloglu, S Demir, ZB Kudret Anadolu Psikiyatri Dergisi 20 (SI 1), 65-73, 2019 | 6 | 2019 |