Takip et
Celal Karaca
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Effect of flipped learning on cognitive load: A higher education research
C Karaca, MA Ocak
Journal of Learning and Teaching in Digital Age 2 (1), 20-27, 2017
552017
Effects of Flipped Learning on University Students’ Academic Achievement in Algorithms and Programming Education
C Karaca, O Mehmet Akif
International Online Journal of Educational Sciences 9 (2), 527 - 543, 2017
422017
Öğretim teknolojilerinde güncel bir yaklaşım: Ters yüz öğrenme
C Karaca
Eğitim bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, 1171-1182, 2016
302016
2014 yılında eğitim teknolojileri alanındaki yayımlanan makalelerin incelenmesi
E Kılıç Çakmak, G Özüdoğru, ŞB Bozkurt, Ü Ülker, N Özgül Ünsal, K Boz, ...
192016
Güneş Ve Rüzgar Enerjisinden Elektrik Enerjisi Üretimi Sistemi Tasarımı
C Karaca
Selçuk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2012
182012
Algoritma ve programlama eğitiminde ters yüz öğrenmenin üniversite öğrencilerinin akademik başarısına etkisi
C Karaca, MA Ocak
International Online Journal of Educational Sciences 9 (2), 527-543, 2017
162017
2014 Yılında eğitim teknolojileri alanındaki yayımlanan makalelerin incelenmesi
EK Çakmak, G Özüdoğru, ŞB Bozkurt, Ü Ülker, NÖ Ünsal, K Boz, ...
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 6 (1), 80-108, 2016
112016
SCAMPER Tekniğinin Öğrencilerin Yaratıcı Hikâye Yazma Becerilerine Etkisi: Bir Hikâyeyi Yeniden Yazma Örneği
O Ceran, C Karaca, S Eren, S Karataş
International Journal of Language Academy, 386-400, 2015
10*2015
Networked Digital Technologies, Part I: Second International Conference, NDT 2010, Prague, Czech Republic
F Zavoral, J Yaghob, P Pichappan, E El-Qawasmeh
Springer Science & Business Media, 2010
82010
Yükseköğretimde programlama eğitimi için ters yüz öğrenme modelinin kullanılması ve etkisinin değerlendirilmesi
C Karaca
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
62017
Öğrenme öğretme sürecinde güncel bir yaklaşım ters yüz sınıf yönetimi ve avantajlı yönleri
C KARACA, M OÇAK
32015
Meeting a dwelling's energy need with solar energy: An application study from Turkey
C Karaca, F Başçiftçi
Procedia Technology 12, 698-704, 2014
12014
GÜNEŞ VE RÜZGAR ENERJİSİNDEN ELEKTRİK ENERJİSİ ÜRETİMİ SİSTEMİ TASARIMI
C KARACA
12012
Does Flipped Classroom An Effective Teaching Method?
C KARACA, M OCAK
1
A New Approach for Fingerprint Matching Using Logic Synthesis
F Başçiftçi, C Karaca
Networked Digital Technologies: Second International Conference, NDT 2010 …, 2010
2010
Algorithm and Programming Teaching With Flipped Learning A Higher Education Study
C KARACA, M OÇAK
Ters yüz öğrenme modeliyle programlama eğitiminin öğrenci motivasyonuna etkisi
C KARACA, M OÇAK
Ters yüz öğrenme modeliyle programlama eğitiminin öğrencilerin bilişsel yüklerine etkisi
C KARACA, M OÇAK
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–18