Takip et
Bilge Öztürk
Bilge Öztürk
bayburt.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Does inquiry-based learning model improve learning outcomes? A secondorder meta-analysis.
B Öztürk, M Kaya, M Demir
Journal of Pedagogical Research 6 (4), 201-216, 2022
272022
Maddenin tanecikli yapısının öğretiminde iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke ve modellerle desteklenen işbirlikli öğrenme yöntemlerinin uygulanması
B Öztürk
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
252017
Maddenin tanecikli yapısının mikro ve makro boyutta anlaşılmasının sağlanması
S OKUMUŞ, B ÖZTÜRK, K DOYMUŞ, M ALYAR
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 4 (1), 349-368, 2014
242014
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin yazmaya dair algıları ve öğrenme amaçlı yazma aktivitelerini uygulama düzeyleri
B Biber
Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
222012
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME MODELİ VE İYİ BİR EĞİTİM İÇİN YEDİ İLKENİN SINIFTA BİRLİKTE UYGULANMASI
OKUMUŞ, S, B ÖZTÜRK, Y KOÇ, O ÇAVDAR, S AYDOĞDU
EKEV Akademi Dergisi, 493-502, 2013
192013
İnsanlarda solunum sistemi konusunun kavram haritalarıyla öğretilmesinin öğrencilerin akademik başarısına etkisi
A Temelli, EE Arlı, B Öztürk, M Kurt
Iğdır Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 1 (2), 61-66, 2011
152011
Ortaokul matematik öğretmenlerinin yazmaya ve öğrenme amaçlı yazma aktivitelerine bakış açılarının belirlenmesi
F Öztürk, B Öztürk, I Ahmet
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 2016
142016
Öğretmen Perspektifinden Yazma ve Yazmanın Öğrenme Amaçlı Kullanımı: Ölçme Envanteri Geliştirme ve Durum Değerlendirmesi
B ÖZTÜRK, M GÜNEL
İlköğretim Online 14 (2), 713-733, 2015
112015
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YEDİ İLKELERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
K DOYMUŞ, S OKUMUŞ, B ÖZTÜRK, O ÇAVDAR, KOÇ Yasemin
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 134-149, 2014
102014
Fen ve teknoloji öğretmenleri ve öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke hakkındaki görüşleri
B ÖZTÜRK, S OKUMUŞ, KOÇ Yasemin, O ÇAVDAR, K DOYMUŞ
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 102-115, 2013
102013
Effect of cooperative learning model on science and technology laboratory practices lesson
Y Koc, S Okumus, B Ozturk
International Journal on New Trends in Education and Their Implications 4 (4 …, 2013
92013
The views of secondary school and pre-service mathematics teachers about the seven principles for good practice in education
S OKUMUŞ, S AYDOĞDU, B ÖZTÜRK, Y KOÇ, O ÇAVDAR, K DOYMUŞ
Journal of Educational Sciences Research 3 (2), 197-218, 2013
92013
İyi bir eğitim ortamı için yedi ilke ve modellerle desteklenen işbirlikli öğrenme yöntemlerinin akademik başarıya etkisi
B ÖZTÜRK, K DOYMUŞ
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 22 (Özel Sayı 2 …, 2018
82018
Preservice elementary mathematics teachers’ written views on the concept of instructional activity
F Öztürk, A Işık, B Öztürk
Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 3115-3119, 2015
72015
Writing and its use as a learning tool from teachers’ perspective: Instrument development and a pilot implementation
B Ozturk, M Gunel
62015
Sınıf öğretmeni adaylarının çevre öz yeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
S OKUMUŞ, B ÖZTÜRK
e-Kafkas Journal of Educational Research 6 (2), 9-18, 2019
52019
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ETKİNLİK KAVRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
F ÖZTÜRK, B ÖZTÜRK
EKEV Akademi Dergisi, 101-116, 2016
52016
Aiding comprehension of the particulate of matter at the micro and macro levels
S Okumus, B Öztürk, K Doymus
52014
Evaluating prospective elementary school teachers’ written and oral arguments on ecology
B Öztürk, S Okumuş
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET 9 (1), 343-360, 2022
42022
Uzaktan eğitimde STEM ve 21 yüzyıl becerileri
B Öztürk
Uzaktan eğitim sürecinde örnek etkinliklerle STEM uygulamalarI, 69-95, 2021
32021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20