Does inquiry-based learning model improve learning outcomes? A secondorder meta-analysis. B Öztürk, M Kaya, M Demir Journal of Pedagogical Research 6 (4), 201-216, 2022 | 27 | 2022 |
Maddenin tanecikli yapısının öğretiminde iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke ve modellerle desteklenen işbirlikli öğrenme yöntemlerinin uygulanması B Öztürk Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 25 | 2017 |
Maddenin tanecikli yapısının mikro ve makro boyutta anlaşılmasının sağlanması S OKUMUŞ, B ÖZTÜRK, K DOYMUŞ, M ALYAR Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 4 (1), 349-368, 2014 | 24 | 2014 |
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin yazmaya dair algıları ve öğrenme amaçlı yazma aktivitelerini uygulama düzeyleri B Biber Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 22 | 2012 |
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME MODELİ VE İYİ BİR EĞİTİM İÇİN YEDİ İLKENİN SINIFTA BİRLİKTE UYGULANMASI OKUMUŞ, S, B ÖZTÜRK, Y KOÇ, O ÇAVDAR, S AYDOĞDU EKEV Akademi Dergisi, 493-502, 2013 | 19 | 2013 |
İnsanlarda solunum sistemi konusunun kavram haritalarıyla öğretilmesinin öğrencilerin akademik başarısına etkisi A Temelli, EE Arlı, B Öztürk, M Kurt Iğdır Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 1 (2), 61-66, 2011 | 15 | 2011 |
Ortaokul matematik öğretmenlerinin yazmaya ve öğrenme amaçlı yazma aktivitelerine bakış açılarının belirlenmesi F Öztürk, B Öztürk, I Ahmet Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 2016 | 14 | 2016 |
Öğretmen Perspektifinden Yazma ve Yazmanın Öğrenme Amaçlı Kullanımı: Ölçme Envanteri Geliştirme ve Durum Değerlendirmesi B ÖZTÜRK, M GÜNEL İlköğretim Online 14 (2), 713-733, 2015 | 11 | 2015 |
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YEDİ İLKELERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ K DOYMUŞ, S OKUMUŞ, B ÖZTÜRK, O ÇAVDAR, KOÇ Yasemin Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 134-149, 2014 | 10 | 2014 |
Fen ve teknoloji öğretmenleri ve öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke hakkındaki görüşleri B ÖZTÜRK, S OKUMUŞ, KOÇ Yasemin, O ÇAVDAR, K DOYMUŞ Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 102-115, 2013 | 10 | 2013 |
Effect of cooperative learning model on science and technology laboratory practices lesson Y Koc, S Okumus, B Ozturk International Journal on New Trends in Education and Their Implications 4 (4 …, 2013 | 9 | 2013 |
The views of secondary school and pre-service mathematics teachers about the seven principles for good practice in education S OKUMUŞ, S AYDOĞDU, B ÖZTÜRK, Y KOÇ, O ÇAVDAR, K DOYMUŞ Journal of Educational Sciences Research 3 (2), 197-218, 2013 | 9 | 2013 |
İyi bir eğitim ortamı için yedi ilke ve modellerle desteklenen işbirlikli öğrenme yöntemlerinin akademik başarıya etkisi B ÖZTÜRK, K DOYMUŞ Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 22 (Özel Sayı 2 …, 2018 | 8 | 2018 |
Preservice elementary mathematics teachers’ written views on the concept of instructional activity F Öztürk, A Işık, B Öztürk Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 3115-3119, 2015 | 7 | 2015 |
Writing and its use as a learning tool from teachers’ perspective: Instrument development and a pilot implementation B Ozturk, M Gunel | 6 | 2015 |
Sınıf öğretmeni adaylarının çevre öz yeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi S OKUMUŞ, B ÖZTÜRK e-Kafkas Journal of Educational Research 6 (2), 9-18, 2019 | 5 | 2019 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ETKİNLİK KAVRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ F ÖZTÜRK, B ÖZTÜRK EKEV Akademi Dergisi, 101-116, 2016 | 5 | 2016 |
Aiding comprehension of the particulate of matter at the micro and macro levels S Okumus, B Öztürk, K Doymus | 5 | 2014 |
Evaluating prospective elementary school teachers’ written and oral arguments on ecology B Öztürk, S Okumuş International Online Journal of Education and Teaching (IOJET 9 (1), 343-360, 2022 | 4 | 2022 |
Uzaktan eğitimde STEM ve 21 yüzyıl becerileri B Öztürk Uzaktan eğitim sürecinde örnek etkinliklerle STEM uygulamalarI, 69-95, 2021 | 3 | 2021 |