Follow
Dr. Zuhal Cilingir UK
Title
Cited by
Cited by
Year
An application of integrating SERVQUAL and Kano's model into QFD for logistics services: a case study from Turkey
B Baki, C Sahin Basfirinci, I Murat AR, Z Cilingir
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics 21 (1), 106-126, 2009
2862009
International ethnic entrepreneurship: Antecedents, outcomes and environmental context
T Ilhan-Nas, K Sahin, Z Cilingir
International Business Review 20 (6), 614-626, 2011
1362011
The impact of consumer ethnocentrism, product involvement, and product knowledge on country of origin effects: An empirical analysis on Turkish consumers’ product evaluation
Z Cilingir, C Basfirinci
Journal of International Consumer Marketing 26 (4), 284-310, 2014
1222014
Tüketicilerin ürünlere olan ilgileniminin marka sadakati üzerindeki etkisi: sembolik nitelikteki bir ürün grubu için istanbul ili pilot çalişmasi
Z Çilingir, S YILDIZ
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 6 (11), 79-100, 2010
492010
Anthropomorphism and advertising effectiveness: Moderating roles of product involvement and the type of consumer need
C BAŞFIRINCI, Z Cilingir
Journal of Social and Administrative Sciences 2 (3), 108-131, 2015
412015
Gerçek ve İdael Öz Kimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Sigara Sektöründe Bir Uygulama
H Kurtuldu, Z Çilingir
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 23 (1), 247-263, 2009
372009
Tüketici Etnik Kökenciliği Eğilimi Ölçeği (Cetscale): İstanbul İli Tüketicileri Üzerine Bir Pilot Araştırma
Z ÇİLİNGİR
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi 13, 209-232, 2014
342014
Web sitelerinin globalizasyonu üzerine büyük global Amerikan markalarına yönelik bir içerik analizi uygulaması
H Keskin, Z Çilingir
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi 5 (2), 51-66, 2010
332010
Hizmet sadakatinin geliştirilmesinde bir fayda-maliyet yaklaşımı: Bankacılık sektöründe bir uygulama
F Çankaya, Z Çilingir
Anadolu Üniversitesi, 2008
332008
Elektronik pazarlamada müşteri sadakatinin geliştirilmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi öğrencileri üzerine bir araştırma
ÖGS YILDIZ, AGZ ÇİLİNGİR
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (1), 412-428, 2010
302010
KULAKTAN KULAĞA İLETİŞİM: ALIŞVERİŞ MERKEZİ MÜŞTERİLERİ ÜZERİNDE BİR PİLOT ÇALIŞMA
Z Çilingir, S Yildiz, HS Kurtuldu
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 24 (3), 95-115, 2011
282011
Gender-based food stereotypes among Turkish university students
C Basfirinci, Z Cilingir Uk
Young Consumers 18 (3), 223-244, 2017
212017
Implicit occupational gender stereotypes: a research among Turkish university students
C Basfirinci, Z Cilingir Uk, S Karaoglu, K Onbas
Gender in Management: An International Journal 34 (2), 157-184, 2019
192019
Does country of origin matter for chocolate? Ethnocentrism, involvement, and perceived risk for Turkish university students
C Basfirinci, Z Cilingir Uk
Journal of Food Products Marketing 26 (2), 144-184, 2020
182020
Tüketicilerin kendilerini ifade etmelerinin marka sadakati üzerindeki etkisi ve sigara sektöründe bir uygulama
Z Çilingir
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
152006
A Cross-Cultural Analysis of Gender-Based Food Stereotypes and Consumption Intentions among Millennial Consumers
C Ekebas-Turedi, Z Cilingir Uk, C Basfirinci, M Pinar
Journal of International Consumer Marketing 33 (2), 209-225, 2021
142021
İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama
HS Kurtuldu, Z Cilingir, S Yildiz
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, 315-325, 2008
142008
Üreticilerin Bakış Açısından Coğrafi İşaretli Bir Yiyecek: Beypazarı Kurusunun Değerlendirilmesi
E YILMAZ, C CANBOLAT, ZÇ ÜK
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (1), 145-166, 2021
122021
Toplumsal Cinsiyet Stereotiplerinin Kadınlar Günü Reklamları Üzerinden Değerlendirilmesi
ZÇ ÜK
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 1-16, 2019
122019
Türkiye'deki İndirim Marketlerinin Marka İmajlarının Sosyal Ağ Analizi Yöntemiyle İncelenmesi: A101, BİM ve ŞOK Örneği
Ç Başfırıncı, Z Çilingir Ük, Y Gültekin
Uluslararası Ekonomi ve Yenilik Dergisi 5 (2), 277-300, 2019
9*2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20