Öğretmen adaylarının üniversite hocası hakkındaki metaforları ve bir değerlendirme aracı olarak metafor HS Tortop Yükseköğretim ve bilim dergisi, 153-160, 2013 | 144 | 2013 |
Üstün Zekalılar Eğitiminde Farklılaştırılmış Öğretim Müfredat Farklılaştırma Modelleri HS Tortop | 96 | 2015 |
Öğretmen adaylarının üstün yetenekli ve çok kültürlü eğitime ilişkin tutumları HS Tortop Üstün Yetenekliler Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi (UYAD) 2 (2), 2014 | 96 | 2014 |
Proje tabanlı öğrenmede anlamlı alan gezisi; güneş enerjisi ve kullanım alanları konusu HS TORTOP, Ö Nuri Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 44 (44), 300-307, 2013 | 71 | 2013 |
Awareness and Misconceptions of High School Students about Renewable Energy Resources and Applications: Turkey Case. HS Tortop Online Submission 4 (3), 1829-1840, 2012 | 67 | 2012 |
A Comparison of Gifted and Non-Gifted Students` Self-regulation Skills for Science Learning HS Tortop Journal for the Education of Gifted Young Scientists, 2015 | 59 | 2015 |
Üniversite okuyan genç yetişkinlerin mobil telefon yoksunluğu korkusu (nomofobi) ile kişilik tipleri arasındaki ilişkinin incelenmesi H Öz Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018 | 57 | 2018 |
Üstün yetenekliler eğitiminde farklılaştırma: temel kavramlar, modellerin karşılaştırılması ve öneriler E Akkaş, HS Tortop Journal of Gifted Education and Creativity 2 (2), 31-44, 2015 | 56 | 2015 |
A new model program for academically gifted students in turkey: overview of the education program for the gifted students’ bridge with university (EPGBU) HS Tortop Journal for the Education of Gifted Young Scientists 1 (2), 21-31, 2013 | 54 | 2013 |
BU BENİM ESERİM BİLİM ŞENLİĞİNİN YÖNETİCİ, ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ VE FEN PROJELERİNİN KALİTESİ ODAĞINDAN GÖRÜNÜMÜ HS Tortop Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 255-308, 2013 | 53 | 2013 |
Examining the effectiveness of the in-service training program for the education of the academically gifted students in Turkey: A case study HS Tortop Journal for the Education of Gifted Young Scientists 2 (2), 67-86, 2014 | 52 | 2014 |
Elementary students’ perceptions of 3Dmetric: A cross-sectional study MF Amir, N Fediyanto, HE Rudyanto, DSN Afifah, HS Tortop Heliyon 6 (6), 2020 | 48 | 2020 |
Türkiye’deki üstün yetenekli öğrencilerin bilim ve sanat merkezlerine ilişkin metaforik algıları K Kunt, HS Tortop Üstün Yetenekliler Eğitimi Araştırmaları Dergisi 1 (2), 117-127, 2013 | 45 | 2013 |
Üstün Yetenekliler Üniversite Köprüsü Eğitim Programı ÜYÜKEP Modeli HS Tortop | 40 | 2015 |
Üstün/özel yetenekli öğrencilere yönelik destek eğitim odası uygulaması: Sınıf öğretmenlerinin öz yeterlikleri ve görüşleri B Nar Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017 | 38 | 2017 |
Destek eğitim odalarında üstün/özel yetenekli öğrencilerle çalışan sınıf öğretmenlerinin uygulama hakkındaki görüşleri HS Tortop, S Dinçer Üstün Yetenekliler Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi (UYAD) 4 (2), 2016 | 38 | 2016 |
Science teachers’ views about the science fair at primary education level HS Tortop Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 4 (2), 56-64, 2013 | 37 | 2013 |
Olağanüstü üstün yetenekli öğrencilerin eğitim sürecinde radikal hızlandırma ve türkiye'nin durumu HS Tortop Yükseköğretim ve bilim dergisi, 106-113, 2012 | 37 | 2012 |
Öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin fizik dersine yönelik tutum ve başarılarına etkisi Y Karakuyu, HS Tortop Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi 10 (1), 47-55, 2010 | 34 | 2010 |
Ebeveynlerin aşı tereddüt düzeylerinin ve karşıtlık nedenlerinin incelenmesi E Aygün, HS Tortop Güncel Pediatri 18 (3), 300-316, 2020 | 33 | 2020 |