Follow
Hasan Said TORTOP
Hasan Said TORTOP
No Affilation
Verified email at aydin.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğretmen adaylarının üniversite hocası hakkındaki metaforları ve bir değerlendirme aracı olarak metafor
HS Tortop
Yükseköğretim ve bilim dergisi, 153-160, 2013
1442013
Öğretmen adaylarının üstün yetenekli ve çok kültürlü eğitime ilişkin tutumları
HS Tortop
Üstün Yetenekliler Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi (UYAD) 2 (2), 2014
962014
Üstün Zekalılar Eğitiminde Farklılaştırılmış Öğretim Müfredat Farklılaştırma Modelleri
HS Tortop
952015
Proje tabanlı öğrenmede anlamlı alan gezisi; güneş enerjisi ve kullanım alanları konusu
HS TORTOP, Ö Nuri
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 44 (44), 300-307, 2013
712013
Awareness and Misconceptions of High School Students about Renewable Energy Resources and Applications: Turkey Case.
HS Tortop
Online Submission 4 (3), 1829-1840, 2012
672012
A Comparison of Gifted and Non-Gifted Students` Self-regulation Skills for Science Learning
HS Tortop
Journal for the Education of Gifted Young Scientists, 2015
592015
Üniversite okuyan genç yetişkinlerin mobil telefon yoksunluğu korkusu (nomofobi) ile kişilik tipleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
H Öz
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
562018
Üstün yetenekliler eğitiminde farklılaştırma: temel kavramlar, modellerin karşılaştırılması ve öneriler
E Akkaş, HS Tortop
Journal of Gifted Education and Creativity 2 (2), 31-44, 2015
562015
A new model program for academically gifted students in turkey: overview of the education program for the gifted students’ bridge with university (EPGBU)
HS Tortop
Journal for the Education of Gifted Young Scientists 1 (2), 21-31, 2013
532013
BU BENİM ESERİM BİLİM ŞENLİĞİNİN YÖNETİCİ, ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ VE FEN PROJELERİNİN KALİTESİ ODAĞINDAN GÖRÜNÜMÜ
HS Tortop
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 255-308, 2013
532013
Examining the effectiveness of the in-service training program for the education of the academically gifted students in Turkey: A case study
HS Tortop
Journal for the Education of Gifted Young Scientists 2 (2), 67-86, 2014
502014
Elementary students’ perceptions of 3Dmetric: A cross-sectional study
MF Amir, N Fediyanto, HE Rudyanto, DSN Afifah, HS Tortop
Heliyon 6 (6), 2020
472020
Türkiye’deki üstün yetenekli öğrencilerin bilim ve sanat merkezlerine ilişkin metaforik algıları
K Kunt, HS Tortop
Üstün Yetenekliler Eğitimi Araştırmaları Dergisi 1 (2), 117-127, 2013
442013
Üstün Yetenekliler Üniversite Köprüsü Eğitim Programı ÜYÜKEP Modeli
HS Tortop
392015
Üstün/özel yetenekli öğrencilere yönelik destek eğitim odası uygulaması: Sınıf öğretmenlerinin öz yeterlikleri ve görüşleri
B Nar
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
382017
Destek eğitim odalarında üstün/özel yetenekli öğrencilerle çalışan sınıf öğretmenlerinin uygulama hakkındaki görüşleri
HS Tortop, S Dinçer
Üstün Yetenekliler Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi (UYAD) 4 (2), 2016
382016
Science teachers’ views about the science fair at primary education level
HS Tortop
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 4 (2), 56-64, 2013
372013
Olağanüstü üstün yetenekli öğrencilerin eğitim sürecinde radikal hızlandırma ve türkiye'nin durumu
HS Tortop
Yükseköğretim ve bilim dergisi, 106-113, 2012
372012
Öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin fizik dersine yönelik tutum ve başarılarına etkisi
Y Karakuyu, HS Tortop
Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi 10 (1), 47-55, 2010
342010
Ebeveynlerin aşı tereddüt düzeylerinin ve karşıtlık nedenlerinin incelenmesi
E Aygün, HS Tortop
Güncel Pediatri 18 (3), 300-316, 2020
332020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20