Derya Kavgaoğlu
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim Programlarının Örtük Programın ve Okul Dışı Etmenlerin Değerleri Kazandırma Etkililiğinin 8. Sınıf İlköğretim Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre …
D Kuş, S Fer
20. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kurultayı 20 (1), 50-51, 2011
602011
Application of Context Input Process and Product Model in Curriculum Evaluation: Case Study of a Call Centre
D Kavgaoğlu, B Alcı
Educational Research and Reviews 11 (17), 1659-1669, 2016
192016
Çağrı merkezi mesleki yetkinlik geliştirme eğitim programının değerlendirilmesi
D Kavgaoğlu
Yayınlanmamış Doktora Tezi, Yıldız Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2017
52017
Örtük Program, Resmi Program ve Okul Dışı Etmenlerin Değerleri Kazandırma Etkililiğinin İncelenmesi
D Kavgaoğlu, S Fer
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 404-420, 2020
32020
Hemşirelik Bölümü Kişilerarası İlişkiler ve Terapötik İletişim Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
D Kavgaoğlu, N Elkin
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi, 670-696, 2019
32019
Öğretmenlerin Düşünme Stillerinin Branşa ve Cinsiyete Göre İncelenmesi
D Kavgaoğlu, S Altun
INES JOURNAL 3 (6), 136-149, 2016
32016
Kuşakların Hemşirelikte Yönetim ve Eğitim Pratikleri Açısından İncelenmesi
E Sevinç, D Kavgaoğlu
İGÜSABDER 9 (ISSN: 2536-4499), 944-957, 2019
22019
4-12 Yaş Kekemelik Yaşayan Öğrencilerin Sosyal Duygusal Gelişimlerinin Aile Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Akdağ, B, Kavgaoğlu, D
Ankara 5. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi 1 (-), -, 2021
2021
Can teachers' organizational cynicism be explained by the empathic tendency and self-monitoring behavior they perceive from the administration?
D Kavgaoğlu
Psychology Research on Education and Social Sciences 2 (2), 75-81, 2021
2021
Türkiye’de Sosyal Hizmet Alanındaki Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
D Kavgaoğlu, Ü Altundal, E Çay Padalıhasanoğlu
Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal 7 (2), 61-69, 2021
2021
Kütahya İli Simav İlçesindeki 6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılığının İncelenmesi
Uzunlar, N., Uçar, E., Yükseler, A., Kavgaoğlu, D.
2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 43, 2021
2021
Türkiye’de Sosyal Hizmet Alanındaki Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi.
Kavgaoğlu, D., Altundal, Ü., Padalıhasanoğlu, E., Dağtekin, T.
USVES International Symposium on Social Sciences and Educational Sciences., 2021
2021
Creating learning environments that support autonomous-relational self construlas
D Kavgaoğlu
Journal for the Child Development, Exceptionality and Education 1 (1), 9-14, 2020
2020
Philosophical Foundation of Program Development
D Kavgaoğlu
Theory and Research in Educational Sciences II 2, 17-43, 2020
2020
Yükseköğretimde Grup Araştırmasıyla Öğrenme: Bir Öğrenme Deneyimi Analizi
D Kavgaoğlu, Editörlü
Eğitim Bilimleri: Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, 250-276, 2020
2020
Öğrenme ve Dağıtılmış Biliş: Bilişi Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
D Kavgaoğlu, Editör Y Demirel
EĞİTİM BİLİMLERİ, 3-22, 2020
2020
Konu Odaklı Öğretim Model ve Tasarımlarının Eğitsel Kısıtları
D Kavgaoğlu, Editörlü
Research in Education and Social Sciences, 65-85, 2020
2020
Yükseköğretimde Araştırma Stratejisine Dayalı Öğretimin Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi
D Kavgaoğlu
11. İnternational Congress on New Trends in Education 11 (ISBN 978-605-68982 …, 2020
2020
Anasınıfı ve Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Okula Hazırlığa İlişkin Algıları
Erkan, N.S, Elkin N., Kavgaoğlu D, Öcal S.
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, 2020
2020
Okul Öncesinde Fotoğrafçılık: Bir Atölye Tasarımı Uygulaması
İT Doğan, D Kavgaoğlu
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi, 178-201, 2020
2020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20