Takip et
Derya Kavgaoğlu
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim programlarının, örtük programın ve okul dışı etmenlerin değerleri kazandırma etkililiğinin 8. sınıf ilköğretim öğrencilerinin ve öğretmenlerinin görüşlerine göre …
D Kuş
Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
1062009
Application of Context Input Process and Product Model in Curriculum Evaluation: Case Study of a Call Centre
D Kavgaoğlu, B Alcı
Educational Research and Reviews 11 (17), 1659-1669, 2016
322016
Örtük Program, Resmi Program ve Okul Dışı Etmenlerin Değerleri Kazandırma Etkililiğinin İncelenmesi
D Kavgaoğlu, S Fer
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 404-420, 2020
122020
Views of kindergarten and first-grade teachers on school readiness
NS Erkan, N Elkin, D Kavgaoğlu, SO Dörterler, B Kerigan
Theory and Practice in Child Development 1 (1), 1-24, 2021
82021
Kuşakların Hemşirelikte Yönetim ve Eğitim Pratikleri Açısından İncelenmesi
E Sevinç, D Kavgaoğlu
İGÜSABDER 9 (ISSN: 2536-4499), 944-957, 2019
82019
Öğretmenlerin Düşünme Stillerinin Branşa ve Cinsiyete Göre İncelenmesi
D Kavgaoğlu, S Altun
INES JOURNAL 3 (6), 136-149, 2016
7*2016
Türkiye’de Sosyal Hizmet Alanındaki Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
D Kavgaoğlu, Ü Altundal, E Çay Padalıhasanoğlu
Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal 7 (2), 61-69, 2021
52021
Hemşirelik Bölümü Kişilerarası İlişkiler ve Terapötik İletişim Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
D Kavgaoğlu, N Elkin
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi, 670-696, 2019
52019
Çağrı merkezi mesleki yetkinlik geliştirme eğitim programının değerlendirilmesi
D Kavgaoğlu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
52017
Development of the educational leadership scale for nursing students: a methodological study.
F Karaman, D KavgaoĞlu, G YILDIRIM
BMC Nursing 22 (110), 1-10, 2023
22023
Okul Öncesinde Fotoğrafçılık: Bir Atölye Tasarımı Uygulaması
İT Doğan, D Kavgaoğlu
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi, 178-201, 2020
22020
Can teachers' organizational cynicism be explained by the empathic tendency and self-monitoring behavior they perceive from the administration?
D Kavgaoğlu
Psychology Research on Education and Social Sciences 2 (2), 75-81, 2021
12021
Okul Öncesinde Masal Anlatımının Çocuklar Üzerindeki Etkisinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
İ Kürk, D Kavgaoğlu, AAK Sakarya
Uluslararası Gevher Nesibe 12. Sağlık Bilimleri Kongresi,, 2024
2024
4-12 Yaş Kekemelik Yaşayan Öğrencilerin Sosyal Duygusal Gelişiminin Aile Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
B Akdag, D Kavgaoglu, E Tuncer
https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/2723709 2023 (21), 1132-1151, 2023
2023
5-18 Yaş Arası Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Aile İçi İlişkilerinin Resim Analizi Aracılığıyla Yorumlanması.
E Çelik, D Kavgaoglu, S Kalabaş, AK Sakarya Atay
3. International Mediterranean Congress, 10-11, 2023
2023
Yerel Basının Anlam Yaratma Fonksiyonunun Yerel Halkın ve Basın Mensuplarının Görüşlerine Göre İncelenmesi: Tekirdağ İli Örneği
M Çil, D Kavgaoğlu
International Ege Congress on Social Sciences & Humanities 1, 391-402, 2022
2022
Papel mediador de la literatura en las prácticas de creación de políticas sociales de estudiantes de trabajo social: Berji Kristin: muestra de cuentos de Garbage Hills
D Kavgaoğlu, E Tüncer, M Başcıllar
Conrado 18 (85), 80-88, 2022
2022
Sosyal Hizmet Uzmanlarının Sahada Karşılaştığı Sorunların Sosyal Hizmet 4. Sınıf Öğrencilerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi
Ayhan, H., Kavgaoğlu, D., Çolak, B.
VIII. INSAC International Congress on Social and Education Sciences (INCSES …, 2022
2022
Barbie Kültürünün 7-9 Yaş Grubu Çocukların Güzellik Algısı Üzerine Etkisinin Ebeveyn Görüşlerine Göre İncelenmesi
Özdemir, Y., Kavgaoğlu, D., Altundal, Ü.
III. International Halich Congress on Multidisciplinary Scientific Research …, 2022
2022
Eğitimde Etkili Liderlik
D Kavgaoğlu
EĞİTİM&BİLİM, 103-147, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20