Takip et
SULE GUCYETER
SULE GUCYETER
Bilinmeyen bağlantı
usak.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Üstün zekâli ve yetenekli çocuklarda mükemmeliyetçiliğin değerlendirilmesi
M LEANA-TAŞÇILAR, MZL TAŞCILAR, M Özyaprak, Ş GÜÇYETER, ...
HAYEF Journal of Education 11 (1), 31-45, 2014
322014
Serving gifted children in developmental and threshold countries—Turkey
Ş Güçyeter, E Kanlı, M Özyaprak, MZ Leana-Taşcılar
Cogent Education 4 (1), 1332839, 2017
252017
Türkiye’de üstün yeteneklileri tanılama araştırmaları ve tanılamada kullanılan ölçme araçları
Ş Güçyeter
Turkish Journal of 5 (4), 2016
142016
Öğretmen Adaylarının Üstün Zekâ ve Üstün Yetenek Metaforları.
SC Erdoğan, Ş Güçyeter
İlkogretim Online 18 (3), 2019
112019
DISCOVER problem matrisinin revize edilmesi ve psikometrik özelliklerinin incelenmesi
Ş Güçyeter
TALENT 1 (1), 104-131, 2011
102011
Matematiksel yeteneği tanılama modeli
Ş Güçyeter
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
92015
REHBER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMLERİ, SOSYAL DUYGUSAL ÖZELLİKLERİ VE REHBERLİK GEREKSİNİMLERİNE İLİŞKİN FARKINDALIKLARI
Ş GÜÇYETER
Milli Eğitim Dergisi 47 (1), 225-246, 2018
72018
Investigating middle school math and primary teachers’ judgments of the characteristics of mathematically gifted students
Ş Güçyeter
Talent 5 (1), 44-66, 2015
72015
Matematik Yetenek Testi: Gelişimi ve psikometrik özellikleri
U Sak, Y Türkan, Ş Şengil, İ Akar, Ş Demirel, Ş Güçyeter
Bildiri, Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar II. Ulusal Kongresi, Eskişehir, 2009
72009
Farklı türde problem geliştirmeye yarayan discover problem matrisinin revize edilerek psikometrik özelliklerinin araştırılması
Ş Güçyeter
PQDT-Global, 2009
62009
Üstün zeka tanısının öğrencilerin çeşitli algıları üzerindeki etkisinin incelenmesi
R Baltacı, Ş Güçyeter
PQDT-Global, 2017
32017
Ortaokul matematik öğretmenleri ve sınıf öğretmenlerinin matematikte üstün zekâlı öğrenci özelliklerine yönelik yargılarının incelenmesi
Ş GÜÇYETER
Türk Üstün Zekâ ve Eğitim Dergisi 5 (1), 44-66, 2015
32015
Talent identification studies and instruments in Turkey
Ş Güçyeter
Turkish Journal of Education 5 (4), 235-254, 2016
12016
Views of Graduate Students in Gifted Education on Hilda Taba Strategies
ŞD Dingeç, Ş Güçyeter, N KİRİŞÇİ
Yükseköğretim Dergisi 13 (2), 205-219, 2023
2023
Covid-19 Küresel Salgını Sürecinde Yükseköğretimde Özel Gereksinimli Öğrenci Olmak: Deneyimler ve Güçlüklerle Baş Etme Yolları
Ş Güçyeter, NR Ayvazoğlu, AES YILDIRIM
Yükseköğretim Dergisi 12 (2), 320-332, 2022
2022
Özel Yetenekliler Eğitiminde Mesleki Öğrenme için Küresel İlkeler Türkçe Çevirisi
F Özkan, F Ağaoğlu, F Atmaca, S Akgül, S Tan, S Camcı, Ş Bilgiç, ...
2022
Pre-service Teachers Metaphors About Giftedness and Talent
SC Erdoğan, Ş Güçyeter
Elementary Education Online 18 (3), 1307-1307, 2020
2020
Matematiksel Yeteneği Tanılama: Matematikte Benzerlik ve İlişki Temelli Düşünme Modeli.
Ş Güçyeter
Turkish Journal of Giftedness & Education 8 (2), 2018
2018
Identification of Mathematical Talent: Similarity and Relation based Model of Thinking in Math
Ş Güçyeter
Talent 8 (2), 181-199, 2018
2018
ÖĞRETMENLERİN ENGELLİ BİREYLERE YÖNELİK TUTUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: UŞAK İLİ ÖRNEĞİ.
Ş GÜÇYETER, AT KARÇKAY, O BAKALIM
Journal of Exercise Therapy & Rehabilitation 3, 2016
2016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20