The Effect of Peer-Led Team Learning on Undergraduate Engineering Students’ Conceptual Understanding, State Anxiety, and Social Anxiety EN Eren-Sisman, C Cigdemoglu, O Geban Chemistry Education Research and Practice 19 (3), 694-710, 2018 | 30 | 2018 |
Science Teachers’ Professional Development about Science Centers: Enhancing Science Teachers’ Views Concerning Nature of Science EN Eren-Sisman, C Cigdemoglu, U Kanlı, F Köseoğlu Science and Education 29 (5), 1255-1290, 2020 | 7 | 2020 |
Designing a magic flask: a new activity for teaching nature of science in both formal and informal learning environments EN Eren-Sisman, F Koseoglu Science Activities 56 (3), 108-118, 2019 | 7 | 2019 |
Investigation of the Effect of Peer-Led Team Learning Model on University Students’ Exam Achievement in General Chemistry EN Eren-Şişman, C Ciğdemoğlu, Ö Geban Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 636-664, 2018 | 4 | 2018 |
Takım Çalışmasına Yönelik Üst Düzey Kimya Problemi Geliştirme: Temel Bileşenler Çerçevesi EN Eren-Sisman, C Cigdemoglu, Ö Geban 6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, 2019 | | 2019 |
Okul ve okul dışı öğrenme ortamlarında bilimin doğası öğretimi ve uygulama örnekleri F Köseoğlu, EN Eren-Şişman Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve …, 2019 | | 2019 |
Bilimin doğasına bir yolculuk: Bilim nedir, ne değildir? F Köseoğlu, EN Eren-Şişman Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve …, 2019 | | 2019 |
Akran Liderliğinde Takım Öğrenmesi Modeli ile Eğitim Gören Mühendislik Öğrencilerinin Genel Kimya Başarısının Akran Liderlerin Bazı Özellikleri Açısından İncelenmesi EN Eren-Sisman, C Cigdemoglu, Ö Geban 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, UFBMEK 2018, 2018 | | 2018 |
Determinants of General Chemistry Success of Engineering Students in PLTL and Traditional Classroom: State Anxiety and Test Anxiety EN Eren-Sisman, C Cigdemoglu, Ö Geban SHS Web of Conferences 48, 01051, 2018 | | 2018 |