Follow
Ece Eren-Şişman
Title
Cited by
Cited by
Year
The Effect of Peer-Led Team Learning on Undergraduate Engineering Students’ Conceptual Understanding, State Anxiety, and Social Anxiety
EN Eren-Sisman, C Cigdemoglu, O Geban
Chemistry Education Research and Practice 19 (3), 694-710, 2018
302018
Science Teachers’ Professional Development about Science Centers: Enhancing Science Teachers’ Views Concerning Nature of Science
EN Eren-Sisman, C Cigdemoglu, U Kanlı, F Köseoğlu
Science and Education 29 (5), 1255-1290, 2020
72020
Designing a magic flask: a new activity for teaching nature of science in both formal and informal learning environments
EN Eren-Sisman, F Koseoglu
Science Activities 56 (3), 108-118, 2019
72019
Investigation of the Effect of Peer-Led Team Learning Model on University Students’ Exam Achievement in General Chemistry
EN Eren-Şişman, C Ciğdemoğlu, Ö Geban
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 636-664, 2018
42018
Takım Çalışmasına Yönelik Üst Düzey Kimya Problemi Geliştirme: Temel Bileşenler Çerçevesi
EN Eren-Sisman, C Cigdemoglu, Ö Geban
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, 2019
2019
Okul ve okul dışı öğrenme ortamlarında bilimin doğası öğretimi ve uygulama örnekleri
F Köseoğlu, EN Eren-Şişman
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve …, 2019
2019
Bilimin doğasına bir yolculuk: Bilim nedir, ne değildir?
F Köseoğlu, EN Eren-Şişman
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve …, 2019
2019
Akran Liderliğinde Takım Öğrenmesi Modeli ile Eğitim Gören Mühendislik Öğrencilerinin Genel Kimya Başarısının Akran Liderlerin Bazı Özellikleri Açısından İncelenmesi
EN Eren-Sisman, C Cigdemoglu, Ö Geban
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, UFBMEK 2018, 2018
2018
Determinants of General Chemistry Success of Engineering Students in PLTL and Traditional Classroom: State Anxiety and Test Anxiety
EN Eren-Sisman, C Cigdemoglu, Ö Geban
SHS Web of Conferences 48, 01051, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–9