Takip et
Recep Kahramanoğlu
Recep Kahramanoğlu
gantep.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZEL ALAN YETERLİK ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN ANALİZİ
R KAHRAMANOĞLU, Y AY
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi 2 (2), 285-301, 2013
81*2013
ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETİM PROGRAMI OKURYAZARLIĞINA YÖNELİK YETERLİK DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME.
R KAHRAMANOĞLU
Journal of International Social Research 12 (65), 2019
602019
İlkokula yeni başlayan 60-66 ay grubu öğrencilerin okula hazır oluşları üzerine inceleme
R Kahramanoğlu, EN Tiryaki, M Canpolat
572015
PROGRAMA BAĞLILIĞI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ
DÖŞ Bülent, BAY Erdal, R KAHRAMANOĞLU, ET ÖZPOLAT
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 110-137, 2017
40*2017
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM İNANÇLARININ VE EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ BELİRLENMESİ VE ARALARINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
R KAHRAMANOGLU, G Özbakış
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (3), 8-27, 2018
392018
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ (ÖMYTÖ) GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
R Kahramanoğlu, E Yokuş, E Cücük, S Vural, F Şiraz
Turkish Studies Educational Sciences 13 (11), 1669-1686, 2018
392018
İlköğretim 2. devre öğrencilerinin şikâyet etme davranışlarının öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi
B Özer, İ Gelen, R Kahramanoğlu
362010
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş Becerileri, Matematik Özyeterlikleri ve Matematik Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
R Kahramanoglu, T Deniz
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 189-200, 2017
272017
Eğitim fakültelerinde okutulmakta olan öğretmenlik meslek bilgisi derslerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
R Kahramanoğlu
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, 2010
272010
İlkokul İngilizce Dersinde Ters Yüz Sınıf (Flipped Classroom) Modeli Uygulamasının Değerlendirilmesi
M Şenel, R Kahramanoğlu
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (3), 28-37, 2018
222018
Öğretmenlerin program okuryazarlık düzeyleri, program yönelimleri ve programa bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
G Yılmaz, R Kahramanoglu
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi 5 (10), 178-187, 2021
212021
Öğretmen yetiştiren kurumlara öğrenci seçiminde kullanılacak giriş standartları ve bu standartların nasıl ölçülebileceği üzerine bir araştırma
R Kahramanoğlu
Yayımlanmamış doktora tezi, Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep, 2014
142014
A study on teachers' levels of curriculum literacy
R Kahramanoğlu
The Journal of International Social Research 12 (65), 827-840, 2019
132019
An investigation of teachers’ beliefs about learning
E Bay, M Ilhan, Z Aydın, İ Kinay, C Yiğit, R Kahramanoğlu, S Kuzu, ...
Croatian Journal of Education 16 (3), 55-90, 2014
132014
Examination of the primary teacher candidates’ special field competence perceptions as to different variables
R Kahramanoğlu, Y Ay
International Journal of Turkish Literature Culture Education 2 (2), 285-301, 2013
132013
An investigation of the relationship between middle school students’ metacognitive skills, mathematics self-efficacy and mathematics achievement
R Kahramanoğlu, T Deniz
Inonu University Journal of the Faculty of Education 18 (3), 189-200, 2017
122017
Okul Temelli Program Geliştirme
R Kahramanoğlu
122017
Öğretmen yetiştiren kurumlar için giriş standartlarının belirlenmesi: Delphi çalışması
R Kahramanoğlu, E Bay
Eğitim ve Bilim 41 (187), 2016
112016
Uzaktan eğitim sürecinde öğretmenlerin yaşadığı gerçeklik şokları
M Beşaltı, R Kahramanoğlu, A Kılıç
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Gaziantep Üniversitesi, Eğitim Bilimleri …, 2021
102021
Teacher views on school-based curriculum development approach (an analysis of applicability in turkey)
E Bay, ÖF VURAL, R KAHRAMANOĞLU, Z AYDIN AŞK
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (34), 180-201, 2016
102016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20