Takip et
Ibrahim Halil Yurdakal
Ibrahim Halil Yurdakal
Pamukkale University, Temel Eğitim, Doçent, iyurdakal@pau.edu.tr
pau.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Determine the relationship between the disposition of critical thinking and the perception about problem solving skills
FS Kirmizi, C Saygi, IH Yurdakal
Procedia-Social and Behavioral Sciences 191, 657-661, 2015
1122015
Türkçe Öğretimi
İH Yurdakal
Anı Yayíncılık, 2018
56*2018
DEĞİŞEN SINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAM İÇERİĞİNİN İNCELENMESİ
İH YURDAKAL
Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi 6 (29), 1483-1499, 2018
512018
The effects of creative reading practices on the primary school 4th graders' improving reading and the skills of creative thinking
IH Yurdakal
Unpublished doctorate dissertation). Pamukkale University, Denizli, Turkey, 2018
43*2018
COVID- 19 Salgını Sürecinde Gerçekleştirilen Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
İH Yurdakal, S F.
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 11 (2), 290-302, 2021
36*2021
Sınıf Öğretmenlerinin 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı’na İlişkin Görüşleri
FS KIRMIZI, İH YURDAKAL
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 5 (1), 64-76, 2019
322019
Okuma eğitimi
KR Yurdakal İH
Pegem Akademi, 2016
31*2016
İlkokullarda okuma güçlüğünde yaşanan sorunlar ile eğitim uygulamalarına ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri
İH YURDAKAL
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
302014
Akademisyenlerin akademik teşviğe ilişkin görüş ve düşünceleri
K Okumuş, IH Yurdakal
282017
Erken Çocukluk Dönem Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
N Aykar, İH Yurdakal
Temel Eğitim Dergisi 3 (2), 6-14, 2021
22*2021
Examination of Correlation between Attitude towards Reading and Perception of Creative Reading
H Yurdakal
European Journal of Educational Research 2 (8), 443-452, 2019
212019
Peer Feedback through SNSs (social networking sites): student teachers’ views about using Facebook for peer feedback on microteachings
K Okumuş, İH Yurdakal
İlköğretim Online 15 (4), 2016
202016
Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması1 Reading Attitude Scale: Validity and Reliability Study
İH Yurdakal, FS Kırmızı
Elementary Education Online 18 (2), 714-733, 2019
192019
Attitude Scale Towards Digital Reading (DRAS) for Preservice Teachers: Validity and Reliability Study
F Yurdakal, I. H. ve Susar Kırmızı
The Journal of Buca Faculty of Education,, 137-159, 2021
14*2021
YARATICI OKUMAYA YÖNELİK ALGI ÖLÇEĞİ: GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI
İH Yurdakal, FS KIRMIZI
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 6 (3), 1726-1742, 2017
14*2017
İlk ve ortaokullarda Türkçe öğretimi
F Susar Kırmızı, A Şahin, E Ünal, İH Yurdakal
Ankara: Anı Yayıncılık, 2016
14*2016
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİ SEÇMELERİNDE ROL ALAN ETMENLER-FACTORS AFFECTING TEACHERS CANDIDATES’ CHOICE OF TEACHING AS A PROFESSION
H Yurdakal
Uluslararası Edebiyat Türkçe Kültür ve Eğitim Dergisi (TEKE) 8 (2), 1205-1221, 2019
13*2019
Views of Undergraduate Students and Lecturers on Distance Education
IH Yurdakal
International Online Journal of Educational Sciences 11 (3), 207-221, 2019
122019
Elementary teacher candidates’ level of knowledge on dyslexia (Case of Pamukkale University)
İH Yurdakal, FS Kirmizi
Procedia-Social and Behavioral Sciences 191, 963-968, 2015
122015
Yenilenen (2018) sınıf öğretmenliği öğretmen yetiştirme lisans programına ilişkin öğretim elemanlarının görüşleri
F Susar Kırmızı, İH Yurdakal
Turkish Studies-Educational Sciences, 2020
112020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20