Determine the relationship between the disposition of critical thinking and the perception about problem solving skills FS Kirmizi, C Saygi, IH Yurdakal Procedia-Social and Behavioral Sciences 191, 657-661, 2015 | 134 | 2015 |
Türkçe Öğretimi İH Yurdakal Anı Yayíncılık, 2018 | 61* | 2018 |
DEĞİŞEN SINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAM İÇERİĞİNİN İNCELENMESİ İH YURDAKAL Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi 6 (29), 1483-1499, 2018 | 59* | 2018 |
The effects of creative reading practices on the primary school 4th graders' improving reading and the skills of creative thinking IH Yurdakal Unpublished doctorate dissertation). Pamukkale University, Denizli, Turkey, 2018 | 49* | 2018 |
COVID- 19 Salgını Sürecinde Gerçekleştirilen Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri İH Yurdakal, S F. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 11 (2), 290-302, 2021 | 48 | 2021 |
Sınıf Öğretmenlerinin 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı’na İlişkin Görüşleri FS KIRMIZI, İH YURDAKAL Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 5 (1), 64-76, 2019 | 41 | 2019 |
Akademisyenlerin akademik teşviğe ilişkin görüş ve düşünceleri K Okumuş, IH Yurdakal | 33 | 2017 |
İlkokullarda okuma güçlüğünde yaşanan sorunlar ile eğitim uygulamalarına ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri İH YURDAKAL Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 31 | 2014 |
Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması1 Reading Attitude Scale: Validity and Reliability Study İH Yurdakal, FS Kırmızı Elementary Education Online 18 (2), 714-733, 2019 | 27 | 2019 |
Examination of Correlation between Attitude towards Reading and Perception of Creative Reading H Yurdakal European Journal of Educational Research 2 (8), 443-452, 2019 | 25 | 2019 |
Erken Çocukluk Dönem Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri N Aykar, İH Yurdakal Temel Eğitim Dergisi 3 (2), 6-14, 2021 | 23* | 2021 |
Peer Feedback through SNSs (social networking sites): student teachers’ views about using Facebook for peer feedback on microteachings K Okumuş, İH Yurdakal İlköğretim Online 15 (4), 2016 | 22 | 2016 |
Attitude Scale Towards Digital Reading (DRAS) for Preservice Teachers: Validity and Reliability Study F Yurdakal, I. H. ve Susar Kırmızı The Journal of Buca Faculty of Education,, 137-159, 2021 | 21* | 2021 |
Okuma eğitimi KR Yurdakal İH Pegem Akademi, 2016 | 20* | 2016 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİ SEÇMELERİNDE ROL ALAN ETMENLER-FACTORS AFFECTING TEACHERS CANDIDATES’ CHOICE OF TEACHING AS A PROFESSION H Yurdakal Uluslararası Edebiyat Türkçe Kültür ve Eğitim Dergisi (TEKE) 8 (2), 1205-1221, 2019 | 19* | 2019 |
YARATICI OKUMAYA YÖNELİK ALGI ÖLÇEĞİ: GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI İH Yurdakal, FS Kırmızı Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 6 (3), 1726-1742, 2017 | 18* | 2017 |
Okuma eğitimi YR Karadağ, İH Yurdakal İlk ve ortaokullarda Türkçe öğretimi, 2020 | 15 | 2020 |
Reading education R Karadag, H Yurdakal Ankara: Anı Publications, 2016 | 14* | 2016 |
Elementary teacher candidates’ level of knowledge on dyslexia (Case of Pamukkale University) İH Yurdakal, FS Kirmizi Procedia-Social and Behavioral Sciences 191, 963-968, 2015 | 14 | 2015 |
Yenilenen (2018) sınıf öğretmenliği öğretmen yetiştirme lisans programına ilişkin öğretim elemanlarının görüşleri F Susar Kırmızı, İH Yurdakal Turkish Studies-Educational Sciences, 2020 | 13 | 2020 |