Takip et
Serpil Yalcinalp
Serpil Yalcinalp
baskent.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Effectiveness of using computer‐assisted supplementary instruction for teaching the mole concept
S Yalçinalp, Ö Geban, I Özkan
Journal of Research in Science Teaching 32 (10), 1083-1095, 1995
2061995
Öğretmen adaylarIna yönelik mesleki kaygı ölçeği (MKÖ): Geçerlik ve güvenirlik çalışması
C Emine, S YALÇINALP
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 44 (44), 85-96, 2013
1132013
Öğrencilerin Bilgi Arama Amacıyla İnternet’i Kullanım Biçimlerinin İncelenmesi
S Yalcinalp, P Aşkar
TOJET 2 (4), 100-107, 2003
71*2003
Ontology and taxonomy design and development for personalised web‐based learning systems
S Yalcinalp, Y Gulbahar
British Journal of Educational Technology 41 (6), 883-896, 2010
582010
Öğretmen AdaylarIna Yönelik Mesleki Kaygı Ölçeği (MKÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
E CABI, S YALÇINALP
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 44 (44), 85-96, 2013
422013
Creativity and Emerging Digital Educational Technologies: A Systematic Review
S Yalçınalp, U Avcı
TOJET 18 (3), 25-45, 2019
312019
İlköğretim öğrencilerinin eğitsel bir çevrimiçi sosyal öğrenme ortamı olan Edmodo’ya ilişkin görüşleri
E Dere, ÜA Yücel, S Yalçınalp
Elementary Education Online 15 (3), 804-819, 2016
312016
Lifelong learning considerations: relationship between learning styles and learning strategies in higher education
E Cabi, S Yalcinalp
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 4457-4462, 2012
242012
A study of students’ self-efficacy, performance and attitudes towards computers and internet in a computer literacy course at Freshman
S Yalcinalp
European Conference on Educational Research, 7-10, 2005
242005
Öğretmen adaylarının mesleki ve eğitim teknolojilerini kullanma kaygı düzeylerine yönelik görüşleri, IV
E Cabı, S Yalçınalp
International Educational Technology Conference, Hacettepe Üniversitesi 579, 2009
212009
Through efficient use of LORs: Prospective teachers' views on operational aspects of learning object repositories
S Yalcinalp, B Emiroglu
British Journal of Educational Technology 43 (3), 474-488, 2012
182012
Occupational anxiety scale for prospective teachers: A study on validity and reliability
E Cabi, S Yalcinalp
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2013
152013
Eğitim teknolojileri kullanımı kaygı ölçeği (ETKKÖ): Geçerlik ve güvenirlik çalışması
S Yalçınalp, E Cabı
İlköğretim Online 14 (3), 1005-1016, 2015
142015
Higher education Student's behaviors as avatars in a web based course in second life
S Yalcinalp, N Sen, G Kocer, F Koroglu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 4534-4538, 2012
142012
Matematik öğretmen adaylarının üç boyutlu modelleme programı ile öğrenme nesneleri geliştirme süreçlerinin incelenmesi
MB TAŞTI, ÜA YÜCEL, S YALÇINALP
International Journal of Social Sciences and Education Research 1 (2), 411-423, 2015
92015
A scale development study: educational technologies anxiety scale (ETAS)
S Yalçınalp, E Cabı
Elementary Education Online 14 (3), 1005-1016, 2015
82015
Uzaktan eğitim
S Yalçınalp
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı. Ankara: Pegem A. Yayıncılık, 2013
62013
Türkiye’de 2016-2020 Yılları Arasında Dijital Öykü Araştırmaları Üzerine Sistematik İnceleme
U Ersözlü, S Yalçınalp
DILET2020 The 3rd International Conference on Distance Learning and …, 2020
52020
Opinions of K-12 students about an online social learning environment, Edmodo
E Dere, UA Yucel, S Yalcinalp
İlköğretim Online 15 (3), 2016
42016
Ana dili ve yabancı dil öğretiminde dijital öykü kullanımı araştırmalarının içerik analizi
TS KUZU, S YALÇINALP
Millî Eğitim Dergisi 52 (238), 933-952, 2023
32023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20