Follow
Turan KAÇAR
Turan KAÇAR
Verified email at gantep.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
The Effect of Inquiry-Based Learning on Academic Success: A Meta-Analysis Study
T Kaçar, R Terzi, İ Arıkan, AC Kırıkçı
International Journal of Education & Literacy Studies 9 (2), 15-23, 2021
272021
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin ortaokul sosyal bilgiler dersi taslak öğretim programına ilişkin görüşleri
Z Çakmak, T Kaçar, İ Arıkan
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 5 (54), 576-597, 2017
212017
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN DERS BAŞARISINA, ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE VE ÖĞRENMENİN KALICILIĞINA ETKİSİ
T KAÇAR, Z ÇAKMAK
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) 19 (76), 1651-1672, 2020
172020
Argumentation-Based Learning in Social Studies Teaching
B Bulut, T Kaçar, İ Arıkan
Journal of Education and Learning 8 (3), 89-94, 2019
152019
Sosyal Bilgiler Öğretim Programı ve 4-7. sınıf Sosyal Bilgiler ders kitaplarının coğrafya kavramları bağlamında değerlendirilmesi
T KAÇAR, B BULUT
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (2), 652-679, 2020
132020
İLKÖĞRETİM 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKİYE CUMHURİYETİ İNKILÂP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI
F Ezer, Ü Ulukaya, T Kaçar
Journal of Social Sciences/Sosyal Bilimler Dergisi (2146-4561) 6 (11), 71-91, 2016
112016
The views of social studies teachers on distance education
Z Cakmak, T Kacar
Review of International Geographical Education Online 11 (3), 2021
82021
7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabının Resim-Metin İlişkisi Açısından Değerlendirilmesi
Z Çakmak, T Kaçar
Turkish Studies - Educational Sciences 15 (3), 1629-1649, 2020
82020
Sosyal Bilgiler aday öğretmenlerinin aday öğretmen yetiştirme sürecine ilişkin görüşleri
Z Çakmak, T Kaçar, İ Arıkan
Turkish Journal Of Educational Studies 5 (1), 58-82, 2018
82018
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞININ 2017-2023 ÖĞRETMEN STRATEJİ BELGESİNDE BELİRLEDİĞİ EYLEM PLANLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Z Çakmak, İ Arıkan, Kaçar, Turan
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (84), 451-463, 2018
5*2018
7. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretmen Kılavuz Kitabına ve Kitaplarının Kaldırılmasına Yönelik Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri: Bir Q Metot Analizi
Z Çakmak, İH Akgün, T Kaçar
Egitim ve Bilim 47 (210), 217-238, 2022
4*2022
7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabında Yer Alan Etkinliklerin Sorgulamaya Dayalı Öğretime Uygunluğunun Değerlendirilmesi
T KAÇAR, C TAŞKIRAN
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 16 (29), 1751-1779, 2020
22020
8. Sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Ders Kitabının Resim-Metin İlişkisi Açısından Değerlendirilmesi
Z Çakmak, T Kaçar
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 455-474, 2020
22020
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİ MOTİVASYON DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
T Kaçar
Turkish Studies Educational Sciences 14 (5), 2433-2448, 2019
22019
6. sınıf sosyal bilgiler dersi kazanımlarının gerçekleştirilme düzeyine ilişkin öğretmen görüşleri (Diyarbakır ili örneği)
T Kaçar
Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2009
22009
Secondary Students' Views on the Distance Learning Process: AQ Method Analysis
T KACAR
International Online Journal of Educational Sciences 14 (2), 2022
12022
Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Yapılan Eğitsel Dijital Oyunlara Yönelik Araştırmaların İncelenmesi
T KAÇAR
Harran Maarif Dergisi 8 (2), 128-143, 2023
2023
Investigation of Secondary School Students' Scientific Research Levels with Social Studies Course Content
T Kaçar, N Şimşek
Base for Electronic Educational Sciences 4 (2), 42-59, 2023
2023
Argumentation Levels Review of Secondary School Students with Social Studies Course Content
T KACAR
International Online Journal of Educational Sciences 15 (3), 509-523, 2023
2023
Sosyal Bilgiler Öğretim Programına İlişkin Sosyal Bilgiler Alan Eğitimcilerinin Görüşleri: Bir Q Metot Analizi
Z ÇAKMAK, T KAÇAR, İH AKGÜN
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 666-689, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20