Takip et
Dr. İbrahim DOYUMĞAÇ
Dr. İbrahim DOYUMĞAÇ
Adıyaman Üniversitesi Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
adiyaman.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Understanding the most important facilitators and barriers for online education during COVID-19 through online photovoice methodology
ATMSK İbrahim DOYUMĞAÇ
Internation Journal of Higher Education 1 (10), 166-190, 2021
266*2021
Yabancılar için Türkçe ders kitaplarında dil bilgisi öğretimi
İ Doyumğaç
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
262017
Yabancılar için Türkçe ders kitaplarında dil bilgisi öğretimi
İ Doyumğaç
Adıyaman Üniversitesi, 2017
262017
Okuma Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme
M Kıymaz, İ Doyumğaç
Okuma eğitimi, 2020
17*2020
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde temel kavramlar ve kurumlar
MS Kıymaz, İ Doyumğaç
Türkçenin yabancı dil olarak öğretimi içinde (43-74). Ankara: Pegem Akademi, 2019
142019
Makale Tarihçesi: Alındı Mustafa Ruhi Şirin Hikâyelerinin Okunabilirlik Açısından İncelenmesi
B KAYABAŞI, M YILMAZ, İ Doyumğaç
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (2), 323-343, 2016
112016
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinlediklerinden Hareketle Hazırlıksız Konuşma Başarıları: Karma Yöntem Araştırması
MSKİ DOYUMĞAÇ
Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (4), 2049-1070, 2020
10*2020
Consistency of the Narrative Texts Written by Middle School Students and Their Textual Creation Levels.
MS Kiymaz, I Doyumgac
Educational Policy Analysis and Strategic Research 15 (3), 207-232, 2020
92020
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Üretici Dönüşümsel Dilbilgisi
İDA Tezcan
International Journal of Languages’ Education and Teaching 6 (4), 244-265, 2018
92018
Türkçe eğitiminde temel kavramlar
A Akkaya, İ Doyumğaç
Türkçe eğitimine genel bir bakış içinde, 21-38, 2020
82020
Yabancılara Türkçe öğretiminde program sorununun öğretim sürecine yansıması
RJ Abuammar
PQDT-Global, 2018
82018
Yabancı dil olarak Türkçe öğretimi eğitmenlerinin Türkçe öğretim yöntemi hakkındaki görüşleri/Opinions of Turkish Instructors Teaching Turkish As A Foreign Language About …
M Yılmaz, A Tezcan, İ Doyumğaç
International Journal of Language Academy 6 (2), 263-280, 2018
82018
ÖMER SEYFETTİN HİKÂYELERİNİN HİKÂYE HARİTASI YÖNTEMİNE, METİN ELEMENTLERİNE VE ÇOCUK EDEBİYATINA GÖRE İNCELENMESİ
İ DOYUMGAÇ
Akra Kültür Sanat ve Edebiyat Dergisi 4 (8), 211-234, 2016
72016
Konuşma Eğitiminde Dijital Video Kullanımı
S Akkaya, İ Doyumğaç
Ed. S. Aslan. Teknolojik Yaklaşımlara Dayalı Türkçe Öğretimi içinde, 2023
52023
Yabancı Dil Olarak Türkçe Eğitmenlerinin Sınıf Yönetiminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
İ DOYUMĞAÇ
Çocuk, Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi 7 (2), 179-200, 2022
52022
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Metin Türleri ve Metin Türlerine Yönelik Etkinlik Örnekleri
A Akkaya
DİL KULLANICISI BAĞLAMINDA KURAMDAN UYGULAMAYA TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK …, 2019
52019
The Views of Turkish Language Teachers and Primary School Teachers on Teacher Guidebooks
MS Kiymaz, I Doyumğaç
42020
Ahmet Muhip Dıranas’ ın şiirlerine yansıyan değerler
S Durukoğlu, İ Doyumgaç
AKRA Kültür Sanat ve Edebiyat Dergisi 5 (11), 163-178, 2017
42017
Söylem ve metin çözümleme
İ Doyumağaç
International Journal of Language Academy 6 (1), 38-48, 2018
32018
Examination of Mustafa Ruhi Sirin’s Stories in Terms of Readability
B Kayabaşı, M Yılmaz, İ Doyumğaç
Adıyaman University Journal of Educational Sciences 6 (2), 323-343, 2016
32016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20