Understanding the most important facilitators and barriers for online education during COVID-19 through online photovoice methodology ATMSK İbrahim DOYUMĞAÇ Internation Journal of Higher Education 1 (10), 166-190, 2021 | 266* | 2021 |
Yabancılar için Türkçe ders kitaplarında dil bilgisi öğretimi İ Doyumğaç Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017 | 26 | 2017 |
Yabancılar için Türkçe ders kitaplarında dil bilgisi öğretimi İ Doyumğaç Adıyaman Üniversitesi, 2017 | 26 | 2017 |
Okuma Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme M Kıymaz, İ Doyumğaç Okuma eğitimi, 2020 | 17* | 2020 |
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde temel kavramlar ve kurumlar MS Kıymaz, İ Doyumğaç Türkçenin yabancı dil olarak öğretimi içinde (43-74). Ankara: Pegem Akademi, 2019 | 14 | 2019 |
Makale Tarihçesi: Alındı Mustafa Ruhi Şirin Hikâyelerinin Okunabilirlik Açısından İncelenmesi B KAYABAŞI, M YILMAZ, İ Doyumğaç Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (2), 323-343, 2016 | 11 | 2016 |
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinlediklerinden Hareketle Hazırlıksız Konuşma Başarıları: Karma Yöntem Araştırması MSKİ DOYUMĞAÇ Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (4), 2049-1070, 2020 | 10* | 2020 |
Consistency of the Narrative Texts Written by Middle School Students and Their Textual Creation Levels. MS Kiymaz, I Doyumgac Educational Policy Analysis and Strategic Research 15 (3), 207-232, 2020 | 9 | 2020 |
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Üretici Dönüşümsel Dilbilgisi İDA Tezcan International Journal of Languages’ Education and Teaching 6 (4), 244-265, 2018 | 9 | 2018 |
Türkçe eğitiminde temel kavramlar A Akkaya, İ Doyumğaç Türkçe eğitimine genel bir bakış içinde, 21-38, 2020 | 8 | 2020 |
Yabancılara Türkçe öğretiminde program sorununun öğretim sürecine yansıması RJ Abuammar PQDT-Global, 2018 | 8 | 2018 |
Yabancı dil olarak Türkçe öğretimi eğitmenlerinin Türkçe öğretim yöntemi hakkındaki görüşleri/Opinions of Turkish Instructors Teaching Turkish As A Foreign Language About … M Yılmaz, A Tezcan, İ Doyumğaç International Journal of Language Academy 6 (2), 263-280, 2018 | 8 | 2018 |
ÖMER SEYFETTİN HİKÂYELERİNİN HİKÂYE HARİTASI YÖNTEMİNE, METİN ELEMENTLERİNE VE ÇOCUK EDEBİYATINA GÖRE İNCELENMESİ İ DOYUMGAÇ Akra Kültür Sanat ve Edebiyat Dergisi 4 (8), 211-234, 2016 | 7 | 2016 |
Konuşma Eğitiminde Dijital Video Kullanımı S Akkaya, İ Doyumğaç Ed. S. Aslan. Teknolojik Yaklaşımlara Dayalı Türkçe Öğretimi içinde, 2023 | 5 | 2023 |
Yabancı Dil Olarak Türkçe Eğitmenlerinin Sınıf Yönetiminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri İ DOYUMĞAÇ Çocuk, Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi 7 (2), 179-200, 2022 | 5 | 2022 |
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Metin Türleri ve Metin Türlerine Yönelik Etkinlik Örnekleri A Akkaya DİL KULLANICISI BAĞLAMINDA KURAMDAN UYGULAMAYA TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK …, 2019 | 5 | 2019 |
The Views of Turkish Language Teachers and Primary School Teachers on Teacher Guidebooks MS Kiymaz, I Doyumğaç | 4 | 2020 |
Ahmet Muhip Dıranas’ ın şiirlerine yansıyan değerler S Durukoğlu, İ Doyumgaç AKRA Kültür Sanat ve Edebiyat Dergisi 5 (11), 163-178, 2017 | 4 | 2017 |
Söylem ve metin çözümleme İ Doyumağaç International Journal of Language Academy 6 (1), 38-48, 2018 | 3 | 2018 |
Examination of Mustafa Ruhi Sirin’s Stories in Terms of Readability B Kayabaşı, M Yılmaz, İ Doyumğaç Adıyaman University Journal of Educational Sciences 6 (2), 323-343, 2016 | 3 | 2016 |