An Investigation of pre-service mathematics teachers’ mathematizing during a mathematical modeling task M Kol Middle East Technical University, 2014 | 16* | 2014 |
Professional competencies that mathematics teacher educators should have: reflections from a workshop B Cetinkaya, AK Erbas, K Celikdemir, F Koyuncu, M Kol, C Alacaci 39th annual meeting of the North American Chapter of the International Group …, 2017 | 1 | 2017 |
PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS’TECHNOLOGYENHANCED COLLECTIVE ARGUMENTATION M Kol Middle East Technical University, 2022 | | 2022 |
Matematik Öğretmeni Yetiştirmek için Gerekli Matematik Bilgisi: Ne bilmeli? Ne düzeyde bilmeli? Ne şekilde bilmeli? AK Erbaş, B Çetinkaya, C Alacacı, F Koyuncu, K Çelikdemir, M Kol, ... Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3, 60-61, 2017 | | 2017 |
Matematik Öğretmen Eğitimcisi Yeterlikleri: Öğretmenlerin, Doktora Öğrencilerinin ve Öğretmen Eğitimcilerinin Öncelikleri AK Erbaş, M Kol, B Çetinkaya, Ü Cansu Fourth International Eurasian Educational Research Congress, 987-989, 2017 | | 2017 |
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Dikey Matematikselleştirme Sürecinin Bir Matematiksel Modelleme Etkinliği Bağlamında İncelenmesi M Kol, AK Erbas, B Cetinkaya Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 2, 92, 2015 | | 2015 |
The Impacts of TPACK Workshop in Professional Experiences and Attitudes of In-Service Math Teachers M Şat, M Kol, H Kayaduman, E Baran Association for Educational Communications and Technology (AECT), 2014 | | 2014 |