Murat Kol
Title
Cited by
Cited by
Year
An Investigation of pre-service mathematics teachers’ mathematizing during a mathematical modeling task
M Kol
Middle East Technical University, 2014
22014
Matematik Öğretmeni Yetiştirmek için Gerekli Matematik Bilgisi: Ne bilmeli? Ne düzeyde bilmeli? Ne şekilde bilmeli?
AK Erbaş, B Çetinkaya, C Alacacı, F Koyuncu, K Çelikdemir, M Kol, ...
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3, 60-61, 2017
2017
Professional competencies that mathematics teacher educators should have: reflections from a workshop
B Cetinkaya, AK Erbas, K Celikdemir, F Koyuncu, M Kol, C Alacaci
39th annual meeting of the North American Chapter of the International Group …, 2017
2017
Matematik Öğretmen Eğitimcisi Yeterlikleri: Öğretmenlerin, Doktora Öğrencilerinin ve Öğretmen Eğitimcilerinin Öncelikleri
AK Erbaş, M Kol, B Çetinkaya, Ü Cansu
Fourth International Eurasian Educational Research Congress, 987-989, 2017
2017
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Dikey Matematikselleştirme Sürecinin Bir Matematiksel Modelleme Etkinliği Bağlamında İncelenmesi
M Kol, AK Erbas, B Cetinkaya
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 2, 92, 2015
2015
The Impacts of TPACK Workshop in Professional Experiences and Attitudes of In-Service Math Teachers
M Şat, M Kol, H Kayaduman, E Baran
Association for Educational Communications and Technology (AECT), 2014
2014
A Brief History of Integrating Technology into Math
M Kol
The Many Faces of TPACK/Math Teacher Education
M Kol
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–8