Takip et
Cansel Arslanoğlu
Cansel Arslanoğlu
sinop.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Badmintoncularda Reaksiyon zamanı ve denge ilişkisi. Niğde University J
E Arslanoğlu, M Aydoğmuş, C Arslanoğlu, Ö Şenel
Niğde University Phys. Edu. Sport Sci. Journal. 4 (2), 131-136, 2010
73*2010
Voleybol hakemlerinin çeşitli değişkenlere göre kaygı ve temel psikolojik ihtiyaç düzeylerinin incelenmesi
E Arslanoğlu, M Tekin, C Arslanoğlu, İ Özmutlu
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 7 (2), 985-995, 2010
422010
Spor Yapan ve Spor Yapmayan Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılması
C Arslanoğlu
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2010
32*2010
Farklı Bölümlerde Öğrenim Gören Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Empatik Eğilim Düzeyleri ve Saldırganlık İlişkisinin İncelenmesi
C Arslanoğlu
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2012
292012
Farklı Bölümlerde Öğrenim Gören Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Empatik Eğilim Düzeyleri ve Saldırganlık İlişkisinin İncelenmesi
C Arslanoğlu
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2012
292012
Effects of eight weeks Pilates exercises on body composition of middle aged sedentary women
A Erkal, C Arslanoglu, R Behdari, Ö Senel
Age 38 (5), 3, 2011
282011
Healthy Life Style Behaviors of University Students of School of Physical Education and Sports in Terms of Body Mass Index and Other Variables.
V Bozlar, C Arslanoglu
Universal Journal of Educational Research 4 (5), 1189-1195, 2016
272016
The comparison of acceleration and sprint features of soccer players according to their positions
E Arslanoğlu, O Sever, C Arslanoğlu, Ö Şenel, M Yaman
Tojras 2 (3), 39-42, 2013
192013
GELECEĞİN ANTRENÖRLERİNDE EGZERSİZ BAĞIMLILIĞI
C Arslanoglu, K Acar, A Mor, E Arslanoglu
SPORMETRE Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi 19 (1), 137-146, 2021
182021
The relationship between reaction times and balance in elite badminton players
E Arslanoğlu, M Aydoğmuş, C Arslanoğlu, Ö Şenel
Nigde University Journal of Physical Education and Sport Sciences 4 (2), 131-136, 2010
142010
The Effects of electrostimulation and core exercises on recovery after high-intensity exercise
A Mor, G Ipekoglu, C Arslanoglu, K Acar, E Arslanoglu
International Journal of Applied Exercise Physiology 6 (4), 46-53, 2017
132017
Üniversite Öğrencilerinin Egzersiz Yapma Durumuna Göre Yaşam Kalitelerinin İncelenmesi
C Arslanoglu, K Acar, A Mor, K Baynaz, F Karakaş, G Ipekoglu, ...
Erzincan Üniversitesi EğitimFakültesi Dergisi 23 (1), 187-198, 2021
122021
Investigation of Decision Making and Thinking Styles of Volleyball Referees in Terms of Some Variables
C Arslanoğlu, E Doğan, K Acar
Journal of Education and Training Studies 6 (10), 21-28, 2018
112018
The acute effects of combined supplementation of beta-alanine, carbohydrate and whey protein on biochemical parameters of athletes after exhaustive exercise
A Mor, G İpekoǧlu, E Arslanoǧlu, C Arslanoǧlu, K Acar
Progress in Nutrition 20 (3), 329-337, 2018
102018
Spor Lisesi Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarının İncelenmesi (Sinop İli Örneği)
A Mor, G İpekoğlu, C Arslanoğlu
Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi 3 (3), 67-77, 2018
92018
Beden Eğitimi öğretmenlerinin bilgisayar kullanım yeterlikleri ve tutumlarının belirlenmesi
H Gümüşdağ, E Cerit, S Gönülateş, C Arslanoğlu, C Bastık, S Şahin, ...
Uluslararası Hakemli Beşeri ve Akademik Bilimler Dergisi 2 (4), 1-12, 2013
82013
Prosocial and antisocial behaviors in Turkish female and male football players
K ACAR, H Mor, F KarakaS, A Yilmaz, C ARSLANOĞLU, A Mor
JOURNAL OF MENS HEALTH 18 (2), 2022
72022
An Analysis on the Reading Habits of University Students Studying Physical Education and Sports Training
C Arslanoğlu, A Mor
World Journal of Education 8 (4), 102-110, 2018
72018
Examining Lactate Changes during High Intensity Spinning® Training
G İpekoğlu, K Baynaz, A Mor, K Acar, C Arslanoğlu, E Arslanoğlu
Universal Journal of Educational Research 6 (6), 1260-1263, 2018
62018
Relationship between target orientations and perceived motivational climate levels of students engaged in individual and team sports activities.
C Arslanoglu
International Journal of Environmental and Science Education 11 (10), 3311-3318, 2016
62016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20