Relationship between online learning readiness and structure and interaction of online learning students. Z Demir Kaymak, MB Horzum Educational Sciences: Theory and Practice 13 (3), 1792-1797, 2013 | 229 | 2013 |
Structural equation modeling towards online learning readiness, academic motivations, and perceived learning. MB Horzum, ZD Kaymak, OC Gungoren Educational Sciences: Theory and Practice 15 (3), 759-770, 2015 | 160 | 2015 |
Çevrimiçi öğrenme öğrencilerinin çevrimiçi öğrenmeye hazır bulunuşluk düzeyleri, algıladıkları yapı ve etkileşim arasındaki ilişki ZK Demir, MB Horzum Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2013 | 77 | 2013 |
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Akademik Güdülenme Düzeyleri (SAÜ örneği) Z Demir Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008 | 47 | 2008 |
Çevrimiçi öğrenmede öğrenci engelleri ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: geçerlik ve güvenirlik çalışması MB Horzum, ZD KAYMAK, ÖC GÜNGÖREN Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (2), 61-84, 2017 | 18 | 2017 |
Teknolojinin olumsuz etkileri T Ayas, MB Horzum, ÖC Güngören, İ Taş, ZD Kaymak, NB Hamutoğlu Ankara, Vize Yayıncılık, 2017 | 17 | 2017 |
Student barriers to online learning as predictors of perceived learning and academic achievement ZD KAYMAK, MB Horzum Turkish Online Journal of Distance Education 23 (2), 97-106, 2022 | 12 | 2022 |
Bulut bilişim araçlarının, çalışma türünün ve görev zorluğunun bilişsel yük ve öğrenme üzerindeki etkisi ZD Kaymak Sakarya Üniversitesi, 2015 | 8 | 2015 |
Egitim fakultesinde ogrenim goren ogretmen adaylarinin internet kullanma bariyerleri [Internet use barriers of preservice teachers attending education faculties] A Isman, O Isbulan, Z Demir, O Canan 8th International Educational Technology Conference (IETC-2008), Eskisehir, 6-9, 2008 | 7 | 2008 |
Effects of Cloud Computing Tools, Study Type and Task Difficulty on Cognitive Load and Performance. Z Demir Kaymak, ÖE Akgün Malaysian Online Journal of Educational Technology 7 (4), 155-167, 2019 | 6 | 2019 |
Oyun bağımlılığı MB Horzum, ÖC Güngören, ZD Kaymak T. Ayas ve MB Horzum. Teknolojinin olumsuz etkileri. Ss, 85-106, 2018 | 6 | 2018 |
Müzik Öğretmeni Adaylarının ÖzYeterlik İnançlarının ve Mesleğe Yönelik Tutumularının Çeşitli Değikenlere Göre İncelenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği Z Demir Yüksek Lisans Tezi). Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri …, 2018 | 6 | 2018 |
Relationship between online learning readiness and structure and interaction of online learning students. Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri, 13 (3), 1792–1797 Z Demir Kaymak, MB Horzum | 5 | 2013 |
Durumsal Duygular Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması MB HORZUM, İ DUMAN, ZD KAYMAK Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 46-59, 2020 | 4 | 2020 |
Social Networking Literacy Scale: A Study of Validity and Reliability. Z Demir Kaymak, Ö Canan Güngören, ÖE Akgün Malaysian Online Journal of Educational Technology 9 (1), 97-107, 2021 | 3 | 2021 |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINA DESTEK VERMEK İÇİN GELİŞTİRİLECEK BİLİŞİM SİSTEMİNE YÖNELİK İHTİYAÇ ANALİZİ SONUÇLARI Ö Akgün, Ö Gökmen, EA Özer, ZD Kaymak, M Horzum, M KIYICI Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 5 (2), 52-72, 2015 | 3 | 2015 |
101 Araçla Web 2.0 O İşbulan, Z Demir Kaymak, M Kıyıcı Ankara: Pegem Akademi, 2019 | 2 | 2019 |
Bulut Bilişim Araçlarının, Çalışma Türünün ve Görev Zorluğunun Bilişsel Yük ve Öğrenme Üzerindeki Etkisi Z Demir Kaymak Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 2 | 2015 |
Midwifery students' opinions about episiotomy training and using virtual reality: A qualitative study Z Demir-Kaymak, Z Turan, G Çit, S Akyaman Nurse Education Today 132, 106013, 2024 | 1 | 2024 |
Being a female academic during the pandemic: Lecturer, teacher, mother, scholar and more CL ŞİMŞEK, ZD KAYMAK, CS ÖZGÜÇ Journal of Teacher Education and Lifelong Learning 5 (1), 173-193, 2023 | 1 | 2023 |