Takip et
Neslişah Özdemir
Neslişah Özdemir
kastamonu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Kullanıcılarının Akıllı Telefonları Değerlendirmeleri: Kastamonu Şehir Merkezinde Bir Uygulama
N Taner
Business & Management Studies: An International Journal 1 (2), 127-140, 2013
23*2013
Yeniliği benimseyen kategorilerinin yenilikçi davranış güdüleri açısından farklılıkları: akıllı telefon kullanıcıları üzerinde bir inceleme
B Kavak, N Taner, Ş Kazancı
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi 2 (2), 91-121, 2016
222016
Yeniliği benimseyen kategorilerinin bütüncül ve analitik düşünme açısından farklılıkları akıllı telefonlar için bir inceleme
B Kavak, ŞK SUNAOĞLU, N Taner
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 10 (20), 179-200, 2016
92016
KARANLIK ÜÇLÜ KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM DAVRANIŞINA ETKİSİ
N ÖZDEMİR, ŞK SUNAOĞLU
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 377-397, 2023
62023
Dindarlık ve sürdürülebilir tüketim davranışı: Gönüllü sadeliğin aracı rolü
N Özdemir
Turkish Journal of Marketing 6 (1), 70-89, 2021
6*2021
B2B Firmalar için Pazarlama Kabiliyetleri Ölçeği Geliştirilmesi ve Doğrulanması
N Özdemir, B Kavak
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 16 (2 …, 2021
52021
Üniversite ile Kent Arasında Bir İletişim Aracı Olarak Üniversite Müzeleri
N Özdemir, GH Sivri
Mimarlar odası dergisi, Temmuz-Ağustos, 61-68, 2019
52019
Örgütsel Bağlılık Düzeyinin Çalışma Birimlerine Göre Farklılaşması: Örgütsel Bağlılıkta Taşra Sendromu Teorisi
O Küçük, S Dilek, N Küçük, N Özdemir
7th International Conference On Business Administration (Icba), Mayıs 3 (5), 2018
42018
Materialism and Compulsive Buying: A Moderated Mediation Model of Impulsive Buying and Religiosity
N ÖZDEMİR
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 11 (4), 1603-1614, 2022
22022
Müşteri Etkileşiminin Müşteri Sadakatine Etkisinde Müşteri Vatandaşlık Davranışının Aracı Rolü: E-Ticaret Pazaryerleri Üzerine Bir Araştırma.
N Özdemir, Ş KAZANCI SUNAOĞLU
Journal of Consumer & Consumption Research/Tuketici ve Tuketim Arastirmalari …, 2022
22022
Systematic review on consumer forgiveness: Clarifying the domain and future research agenda
N Özdemir
Business & Management Studies: An International Journal 11 (3), 1241-1259, 2023
2023
Müşteri Temelli Kurumsal İtibarın Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisinde Müşteri-Firma Özdeşleşmesinin Aracı Rolü
N ÖZDEMİR
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 16 (3), 637-668, 2023
2023
MÜŞTERİ TEMELLİ KURUMSAL İTİBARIN MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞINA ETKİSİNDE MÜŞTERİ-FİRMA ÖZDEŞLEŞMESİNİN ARACI ROLÜ.
N ÖZDEMİR
Journal of Marketing & Marketing Research/Pazarlama & Pazarlama …, 2023
2023
Trust in E-Commerce From the Cultural Perspective: A Systematic Literature Review
N Özdemir
Advancing SMEs Toward E-Commerce Policies for Sustainability, 152-174, 2023
2023
Development and Verification of Marketing Capabilities Scale for B2B Firms
N Özdemir, B Kavak
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi-Eskişehir Osmangazi University …, 2021
2021
Birlikte Değer Yaratma (Value Co-creation)
N Özdemir
Pazarlamanın Geleceği, 2021
2021
Örgütsel Satın Alma Davranışı Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
N Özdemir, B Kavak
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 22 (2), 479-493, 2021
2021
Pazarlama Kabiliyetlerinin Örgütsel Satın Alma Davranışına Etkisi
N Özdemir
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020
2020
A Literature Review of Social Media for Marketing: Social Media Use in B2C and B2B Contexts
B Kavak, N Özdemir, G Erol-Boyacı
Managing Social Media Practices in the Digital Economy, 67-96, 2020
2020
Lojistik İşlemlerinin İşletme Performansına Etkisi: Gıda Perakendecileri Üzerine Bir Uygulama
O Küçük, N Taner, N Küçük
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20