İlköğretim okul müdürlerinin öğretim liderliği davranışları ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki MK Serin, B Buluç Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3 (3), 435-459, 2012 | 148 | 2012 |
İlköğretim kurumlarında öğretimsel liderlik ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişki (Konya ili örneği) MK Serin Gazi Üniversitesi, Ankara, 2011 | 56 | 2011 |
Sınıf öğretmenliği bölümü öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ile mesleğe yönelik kaygı düzeyleri arasındaki ilişki MK Serin, AM Güneş, H Değirmenci Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 4 (1), 21-34, 2015 | 54 | 2015 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN HİZMET İÇİ EĞİTİM İHTİYAÇLARININ ANALİZİ MK Serin, İ Korkmaz Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 155-169, 2014 | 46 | 2014 |
İşbirliğine dayalı ortamlarda gerçekleştirilen üstbilişsel sorgulama temelli öğretimin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin matematiksel problem çözme becerilerine etkisi MK Serin, İ Korkmaz İlköğretim Online 17 (2), 510-531, 2018 | 28 | 2018 |
THE RELATIONSHIP BETWEEN CLASSROOM TEACHERS’VALUE PERCEPTIONS AND ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP MK Serin, B Buluç Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (1), 273-290, 2014 | 27* | 2014 |
İşbirliğine dayalı ortamlarda gerçekleştirilen üstbilişsel sorgulama temelli öğretimin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin problem çözme becerilerine etkisi MK Serin Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2014 | 21 | 2014 |
İlköğretim okul yöneticilerinin problem çözme becerilerine ilişkin algıları B Buluç, SE SULAK, MK SERİN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (2), 2011 | 20 | 2011 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıkları ile Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygılarının İncelenmesi S Öztürk, MK Serin Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (2), 1013-1025, 2020 | 19 | 2020 |
Sınıf öğretmeni adaylarının bazı temel fen konularındaki kavram yanılgılarının belirlenmesi G Uyanık, MK Serin Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (2), 510-538, 2016 | 19 | 2016 |
Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers in Terms of Type, Cognitive Structure and Content Knowledge MK Serin International Journal of Educational Methodology 5 (4), 577-590, 2019 | 13 | 2019 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL MODELLEMEYE İLİŞKİN ALGILARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR OLGUBİLİM ÇALIŞMASI. P PİLTEN, MK SERİN, N IŞIK Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016 | 13 | 2016 |
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik kaygıları ile matematik öğretimine yönelik kaygılarının incelenmesi MK Serin International Journal Of Eurasia Social Sciences 8, 28, 2017 | 12 | 2017 |
Türkiye’de 2009-2014 yılları arasında yayımlanan matematik eğitimi çalışmaları üzerine bir araştırma L İncikabı, MK Serin, S Korkmaz, S İncikabı Adıyaman Üniversitesi, 2017 | 11 | 2017 |
BRANŞ DEĞİŞTİREN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN YENİ DURUMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ İ Korkmaz, MK Serin Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (2), 497-514, 2016 | 11 | 2016 |
The relationship between instructional leadership and organizational commitment in primary schools MK Serin, B Buluc Educational Administration: Theory and Practice 18 (3), 435-549, 2012 | 11 | 2012 |
Neden İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programındayım? Tercih nedenleri ve beklentilerin cinsiyet ve akademik başarı bağlamında incelenmesi: Kastamonu Üniversitesi örneği L İNCİKABI, O MERCİMEK, AÇ BİBER, MK SERİN Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 10 (2 …, 2016 | 9 | 2016 |
A research on mathematics education studies published between 2009-2014 in Turkey L İNCİKABI, MK SERİN, S KORKMAZ, S İNCİKABI Adıyaman University Journal of Educational Sciences 7 (1), 1-19, 2017 | 8 | 2017 |
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEMİ ANLAMA VE TAHMİN SÜREÇLERİNDE ORTAYA KOYDUKLARI BİLİŞSEL-ÜSTBİLİŞSEL DAVRANIŞLARIN İNCELENMESİ. MK SERİN, İ KORKMAZ ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ 10 (28), 131-173, 2018 | 7* | 2018 |
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin hikâye yazma becerileri ile problem kurma becerileri arasındaki ilişki F BULUT, MK SERİN Eğitim ve Teknoloji 2 (1), 16-28, 2018 | 7 | 2018 |