Follow
ramazan aksoy
ramazan aksoy
professor of marketing, Zonguldak Bulent Ecevit University
Verified email at beun.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İnternet ortamında pazarlama
R Aksoy
Seçkin Yayıncılık, 2009
3092009
BİR PAZARLAMA DEĞERİ OLARAK GÜVEN VE TÜKETİCİLERİN ELEKTRONİK PAZARLARA YÖNELİK GÜVEN TUTUMLARI
R Aksoy
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 2 (4), 79-90, 2006
1812006
Sağlık işletmeleri için kurumsal imajın temel belirleyicileri: Tüketici değerlemeleri
R Aksoy, V Bayramoğlu
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 4 (7), 85-96, 2008
1712008
A destination image as a type of image and measuring destination image in tourism (Amasra case)
kiyci Aksoy
European Journal of Social Sciences, 2011
1312011
Hizmet kalitesinin servperf yöntemi ile ölçülmesi: otobüs işletmeleri üzerinde bir uygulama
CM Koçoğlu, R Aksoy
Akademik Bakış Dergisi 29 (1), 1-20, 2012
1202012
Sosyal medya kavrami ve sosyal ağ sitelerinde yer alan online reklam uygulamalarinin incelenmesi
SS Özdemir, M Özdemir, E Polat, R Aksoy
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 4 (4), 58-64, 2014
1162014
ZONGULDAK’TA AYAKTA TEDAVİ TÜKETİCİLERİNİN SAĞLIK HİZMETİ KALİTE DEĞERLEMESİ
R Aksoy
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 1 (1), 91-104, 2005
802005
Tüketici temelli marka denkliği bileşenleri arasindaki ilişkiler üzerine bir araştirma
CM Koçoğlu, R Aksoy
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 71-90, 2017
452017
The effect of perceived value on behavioural intentions
U Basaran, R Aksoy
Journal of Management Marketing and Logistics 4 (1), 1-16, 2017
362017
KÜÇÜK ÖLÇEKLİ BALIKÇILIĞIN GENEL PROFİLİ: ZONGULDAK İLİ MERKEZ İLÇESİNDE BİR SAHA ÇALIŞMASI
R Aksoy, G Koç
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 87-103, 2012
282012
Algılanan Hizmet Kalitesi Ölçüm Modelleri İle İlgili Yazın Taraması.
E Erdoğan, R Aksoy
TISK Academy/TISK Akademi 9 (17), 2014
272014
Kurumsal sosyal sorumluluk algısının tüketici temelli marka denkliği bileşenleri üzerindeki etkisinin yapısal eşitlik modellemesi ile analizi
CM Koçoğlu, R Aksoy
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 13 (1), 115-140, 2017
222017
E-pazarlama geleneksel ve dijital pazarlama bakış açısı birlikte
R Aksoy
Ankara: Seçkin Yayıncılık, 2018
182018
DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERİN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ALGISI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
CM Koçoğlu, R Aksoy
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 13 (1), 89-116, 2017
172017
Giyilebilir teknolojik ürünlerde tüketicilerin algıladıkları risklerin farklılaşması: Akıllı saat kullanıcılarına dönük bir araştırma
A Ada, R Aksoy
Herkes için Spor ve Rekreasyon Dergisi 2 (1), 50-61, 2020
162020
Factors affecting brand loyalty in football: An application on “The Big Four” football clubs in Turkish Super League
G Tokmak, R Aksoy
International Review of Economics and Management 4 (3), 84-106, 2016
162016
Elektronik pazarlarlarda güven problemi ve kriminal faaliyetler
R Aksoy, H Sever
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 2 (1), 154-164, 2012
152012
GEMİADAMLARININ İŞ-AİLE VE AİLE-İŞ ÇATIŞMASINA İLİŞKİN BİR SAHA ÇALIŞMASI
U Taşdelen, R Aksoy, AF Çakmak
Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi 8 (2), 2016
142016
HİZMETLERDE TÜKETİCİLERCE ALGILANAN RİSKİN ALGILANAN KALİTE ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
E Erdoğan, R Aksoy
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 121-150, 2013
102013
Algılanan fayda ve fedakârlık bileşenlerinin algılanan müşteri değeri üzerindeki etkisi
Ü Başaran, R Aksoy
92015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20