Follow
Hakan Bayırlı
Hakan Bayırlı
Dr. Öğr. Üyesi, Afyon Kocatepe Üniversitesi
Verified email at aku.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğretmenlerin Değerler Eğitimi Hakkındaki Görüşleri: Afyonkarahisar Örneği
H BAYIRLI, O Doruk, A Tüfekci
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 8 (3), 865-894, 2020
342020
Hayat bilgisi dersi bağlamında değerler eğitimi: Aile birliğine önem verme
H Bayırlı
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
172018
Matematik Kaygısı ile Matematik Başarısı Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması
H BAYIRLI, ME GEÇİCİ, C ERDEM
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 87-109, 2021
102021
Merhamet Değeri: Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri ve Etkinlik Örnekleri
H Bayırlı
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 9 (2), 468-493, 2020
72020
Sınıf Öğretmenlerinin Covid-19 Pandemi Sürecinde Yürütülen Uzaktan Eğitime İlişkin Deneyimleri
İ URHANOĞLU, H BAYIRLI, U ASLAN
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi 4 (3), 226-251, 2021
62021
The Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement: A Meta-Analysis Study
H BAYIRLI, ME GEÇİCİ, C ERDEM
Pamukkale University Journal of Education 53, 87-109, 2021
52021
3. sınıf hayat bilgisi dersi başarı testi geliştirme: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
H Bayırlı, H Köksal
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (2), 86-99, 2022
22022
Teachers’ views on values education: Case of Afyonkarahisar province
H Bayırlı, O Doruk, A Tüfekci
Journal of Qualitative Research in Education 8 (3), 2020
12020
3rd Grade Students' Status of Spending Time with Their Families and Implementation of Values Education in Family in the Turkish Context.
H Bayirli, SC Keskin
International Journal of Contemporary Educational Research 6 (1), 110-121, 2019
12019
Out-of-school health education for adolescents: Exploring the impact of a hospital visit
H Bayırlı, S Coşkun Keskin, Y Keskin
Health Education Journal 82 (1), 17-27, 2023
2023
Hayat Bilgisi Dersi ve Değerler Eğitimi
H Bayırlı
2023
A Meta-Analysis of the Relationship between Attitude toward Mathematics and Mathematics Anxiety: The Sample of Turkey
ME GEÇİCİ, H BAYIRLI
Sakarya University Journal of Education 12 (3), 498-521, 2022
2022
Matematiğe Yönelik Tutum ile Matematik Kaygısı Arasındaki İlişkinin Meta-Analizi: Türkiye Örneği
ME GEÇİCİ, H BAYIRLI
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–13