Follow
galip genç
galip genç
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Verified email at adu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Dinamik matematik yazılımı ile 5. sınıf çokgenler ve dörtgenler konularının öğretilmesi
G Genç, C Öksüz
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016
602016
Ortaokul beşinci sınıfta seçmeli “matematik uygulamaları” dersini seçen öğrencilerin derse ilişkin görüşleri
AR Erdem, G Galip
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 2 (2), 9-26, 2014
252014
Okulöncesi ve sınıf öğretmen adaylarının dijital okuryazarlık düzeyleri
A Yazıcıoğlu, E Yaylak, G Genç
ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi 10 (2), 274-286, 2020
232020
Teaching 5th grades polygon and quadrilateral subjects through dynamic mathematic software
G Genç, C Öksüz
Kastamonu Education Journal 24 (3), 1551-1566, 2016
15*2016
Lise öğrencilerinin problem çözme becerilerine ilişkin görüşleri
AR Erdem, G Genç
Turkish Journal of Educational Studies 1 (2), 2014
142014
Dinamik geometri yazılımı ile 5
G Genç
Sınıf Çokgenler ve Dörtgenler Konularının Kavratılması (Yüsek Lisans Tezi …, 2010
132010
İlkokul matematik derslerinde olumlu bir söylem ortamının etkisinin söylem analizi yöntemiyle incelenmesi
G Genç
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
112016
Lise öğrencilerinin problem çözme becerileri ile eleştirel düşünme becerileri arasındaki ilişki
AR Erdem, G Genç
Türkiye Sosyal Politika ve Çalışma Hayatı Araştırmaları Dergisi 5 (8), 2146-5177, 2015
112015
Matematik Öğretiminde Olumlu Söylem Ortamı ve Söylem Analizi
G Genç, AR ERDEM
OPUS-Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 6 (10), 200-232, 2016
92016
Designing multimedia videocases to improve mathematics teaching with technology:“technology integration into mathematics education” project
C Öksüz, S Uça, G Genç
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 489-494, 2009
82009
Digital literacy levels of prospective preschool and primary school teachers
A Yazıcıoğlu, E Yaylak, G Genç
The Journal of Social Sciences Research 10 (2), 274-286, 2020
62020
The Review Of The Effects Of Realistic Mathematics Education On Students' Academic Achievement In Turkey: A Meta-Analysis Study
GG Cumali ÖKSÜZ, Mehmet Taha Eser
International Journal of Contemporary Educational Research 9 (4), 662-677, 2022
32022
Sınıf Öğretmenliği Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
GG Aylin Yazıcıoğlu
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 1-14, 2021
32021
İlkokul 4. Sınıf Çevre Ölçme Konusunda Kukla Destekli Öğretim Yapılmasının Öğrencilerin Tutum ve Kaygı Düzeylerine Etkisi
ÖÜG GENÇ, NE ALTINOK
11. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 95, 2021
32021
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
AR Erdem, G Genç
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 58-69, 2019
32019
Olumlu söylem ortamının matematik başarısına etkisi
G Genç, AR Erdem, C Öksüz
OPUS International Journal of Society Researches 9 (16), 1903-1930, 2018
32018
The relation between high school students’ ability of solving problems and critical thinking
AR Erdem, G Genç
OPUS International Journal of Society Researches 5 (8), 32-44, 2015
32015
EXAMINING EFFECTS OF FLIPPED EDUCATION MODEL ON STUDENTS’ACADEMIC SUCCESS: A META-ANALYSIS.
G GENÇ, A YAZICIOĞLU, M KAYA
International Journal of Education Technology & Scientific Researches 7 (18), 2022
22022
Development of A 4th Grade Achievement Test About Perimeter Measures: Validity and Reliability Study
GG Cumali ÖKSÜZ
Journal of Innovative Research in Teacher Education 2 (2), 79-114, 2021
22021
Teaching 5th grades polygon and quadrilateral subjects through dynamic geometry software
G Galip, C ÖKSÜZ
Kastamonu Education Journal 24 (3), 1551-1566, 2016
12016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20