Follow
Munise Seçkin Kapucu
Munise Seçkin Kapucu
esogü
Verified email at ogu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
The Influence of Documentary Films on 8th Grade Students' Views about Nature of Science.
M Seckin Kapucu, G Cakmakci, C Aydogdu
Educational Sciences: Theory and Practice 15 (3), 797-808, 2015
382015
Fen ve teknoloji dersinde görsel medya kullanımına yönelik fen bilgisi öğretmenlerinin görüşleri.
S Kapucu-Munise
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 4 (2), 75-90, 2014
372014
Üniversiteyi tercih etme, akademik itibar ve sosyal etkinlik arasındaki ilişki: Akdeniz ve Eskişehir Osmangazi Üniversitesi lisans öğrencileri örneği
Ç Apaydın, M Seçkin Kapucu
Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 23 (2), 199-222, 2017
252017
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ
MS KAPUCU, R ÖKSÜZ
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama, 5-28, 2015
222015
Pre-service teachers' competencies and perceptions of necessity about practical tools for content development
M Eren, Esra, Yurtseven-Avci, Zeynep, & Seçkin-Kapucu
International Journal of Instruction 8 (1), 91-104, 2015
222015
Lisansüstü eğitim alan öğrencilerin akademik danışmanlık hakkındaki görüşleri
M SEÇKİN, A AYPAY, Ç APAYDIN
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 28-35, 2014
212014
Fen ve teknoloji dersinde belgesel kullanılmasının 8. sınıf öğrencilerinin hücre ile kuvvet konularındaki başarılarına ve bilimin doğası hakkındaki görüşlerine etkisi
MS Kapucu
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
212013
TÜRKİYE'DE SANAL VE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK ÜZERİNE EĞİTİMDE YAPILAN ÇALIŞMALARA İLİŞKİN METODOLOJİK BİR İNCELEME
MS Kapucu, İ Yıldırım
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi 7 (3), 37-57, 2019
19*2019
The digital story of science: Experiences of pre-service science teachers
MS Kapucu, ZY Avci
Journal of Education in Science Environment and Health 6 (2), 148-168, 2020
172020
Örnek olay yönteminin öğretmen adaylarının kimya laboratuvarı dersine karşı endişelerine etkisi
M SEÇKİN, S YILMAZ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (29-2), 215-227, 2014
172014
The effect of augmented reality applications in science education on academic achievement and retention of 6th grade students
MSK Ismet Yildirim
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH) 7 (1), 56-71, 2021
15*2021
Güncel bilimsel haberlerin Toulmin argüman modeline göre incelenmesi ve öğrencilerin argüman düzeylerinin belirlenmesi
M SEÇKİN KAPUCU, H TÜRK
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 7 (3), 1119-1144, 2019
152019
Investigation of Pre-Service Science Teachers’ Opinions about Using GoAnimate to Create Animated Videos
Z Seckin-Kapucu, M., Eren, E., & Yurtseven-Avci
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 5 (4), 23-40, 2014
152014
Öğretim elemanlarının öğretime ilişkin görüşlerinin normatif açısından incelenmesi
A Aypay, O Çekiç, M Seçkin
Kuram ve Uygulama Eğitim Bilimleri 12 (2), 1345-1366, 2012
142012
Sekizinci sınıf öğrencilerinin bilimin doğası hakkındaki görüşlerinin belirlenmesi
M Seçkin
Journal of Education and Humanities: Theory and Practice 4 (7), 27-52, 2013
132013
Lisansüstü eğitimde normlar: Yapı, iklim ve danışmanlık
M SEÇKİN, Ç APAYDIN, A AYPAY
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 176-185, 2012
132012
Practical Tools for Content Development: Pre-Service Teachers' Experiences and Perceptions.
Z Yurtseven Avci, E Eren, M Seckin Kapucu
International Journal of Instruction 9 (2), 19-34, 2016
122016
Bilim uygulamaları dersi öğretim programının öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi
M Seçkin Kapucu
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 4 (1), 26-46, 2016
112016
DEVELOPING A SCALE FOR COMPETENCIES AND PERCEPTIONS OF NECESSITY ABOUT USING PRACTICAL TOOLS FOR CONTENT DEVELOPMENT.
E Eren, Z YURTSEVEN AVCI, M Seçkin Kapucu
Journal of Theory & Practice in Education (JTPE)/Eğitimde Kuram ve Uygulama …, 2014
112014
Fen ve teknoloji öğretim programı ara disiplin kazanımlarına ulaşılma düzeyi ve uygulamada yaşanan sorunlar
M Seçkin
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010
112010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20