Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin Bilim ve Sanat Merkezindeki ve Okuldaki Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Metaforik Algıları H Bolat Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (4), 2020 | 14 | 2020 |
İlköğretim Altıncı Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Obenchain Ve Morris Tarafından Önerilen Öğretim Stratejilerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Tutumlarına ve Kalıcılığa … H Bolat Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008 | 7 | 2008 |
Özel Yetenekli Lise Öğrencilerinin Aile ve Okula Yönelik Demokratik Ortam Algılarının Belirlenmesi H BOLAT, TY YELKEN Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 252-268, 2020 | 6 | 2020 |
Değerlerimle Değerleniyorum Eğitsel Oyununun Metaforik Açıdan İncelenmesi H BOLAT Journal of Continuous Vocational Education and Training 1 (1), 29-39, 2018 | 6 | 2018 |
ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE AÇILAN KAPI: BİLİM VE SANAT MERKEZLERİ H Bolat EĞİTİM ARAŞTIRMALARI https://www.academia.edu/45636780/E%C4%9E%C4%B0T%C4 …, 2020 | 5* | 2020 |
Sosyal Bilgiler Derslerinde Yer Alan Değerlerin İçselleştirilmesine Yönelik Öğrenci ve Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi H Bolat, A Balcıoğulları, Y Dikbaş | 5 | 2007 |
Bilim ve Sanat Merkezleri Sosyal Bilgiler Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri H BOLAT, F KARAKUŞ Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 467-498, 2020 | 4 | 2020 |
Sosyal bilgiler öğretiminde üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin yaratıcı düşünme ve tarihsel sorgulama becerilerinin dijital öykü destekli kanıt temelli öğrenme yaklaşımıyla … H BOLAT Mersin Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022 | 2 | 2022 |
An investigation of teacher perspectives on emergency remote teaching implemented in science and art centers during the COVID-19 pandemic H Bolat, F Karakus FIRE: Forum for International Research in Education 7 (3), 117-140, 2022 | 1 | 2022 |
Üstün Zekâlı Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersinin Kariyerlerine Yönelik Görüşleri Üzerine Bir Durum Çalışması H Bolat, T Yanpar Yelken SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ (THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES), 493-509, 2019 | 1* | 2019 |
BİLİM VE SANAT MERKEZİ ÖĞRENCİLERİNDE SOMUT OLMAYAN KÜLTÜREL MİRAS FARKINDALIĞI: BİR ÇOCUK KONGRESİ ÜZERİNE İNCELEME H Bolat Motif Akademi Halkbilimi Dergisi 17 (45), 143-159, 2024 | | 2024 |
Cumhuriyet Dönemi Kalkınma Planlarında Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilere Yönelik Hedefler, Politikalar ve Uygulamalar H Bolat Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 25 (100. Yılında …, 2023 | | 2023 |
Examining the Learning Outcomes Included in Science and Art Centers’ Summer School Support and Development Course of Thinking Education Workshop Program According to Bloom’s … H Bolat Open Journal For Educational Research 7 (2), 93-106, 2023 | | 2023 |
Perceptions Of Gifted And Talented Students’ About Their Project Performance And Creative Thinking F Karakuş, H Bolat International Journal of Eurasian Education and Culture 5 (10), 1472-1509, 2020 | | 2020 |
PERCEPTIONS OF GIFTED AND TALENTED STUDENTS'ABOUT THEIR PROJECT PERFORMANCE AND CREATIVE THINKING. F Karakuş, H BOLAT International Journal of Eurasian Education & Culture 5 (10), 2020 | | 2020 |
Üstün Zekalı Ve Yetenekli Öğrencilerin Maraş’ın Kurtuluşuna Yönelik Bilgi Düzeyleri Ve Görüşleri H Bolat Social Sciences Studies Journal 6 (73), 5123-5130, 2020 | | 2020 |
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNMENİN DUYUŞSAL STRATEJİLERİNİ KULLANMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ H Bolat, I Tanrıseven inesjournal 7 (23), 23-40, 2020 | | 2020 |
EVALUATING SCIENCE AND ART CENTERS SOCIAL STUDIES CURRICULUM H BOLAT, F KARAKUŞ icciepok2019 bildiri özetleri, 2019 | | 2019 |
Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Yaşadıkları Sorunlar ve Bu Sorunlara Yönelik Çözüm Önerilerinin Belirlenmesi H BOLAT https://docs.google.com/viewer?url=http%3A%2F%2Fwww.ubaader.org.tr%2Fsite …, 2019 | | 2019 |
Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Algılarının Belirlenmesi H BOLAT https://docs.google.com/viewer?url=http%3A%2F%2Fwww.ubaader.org.tr%2Fsite …, 2019 | | 2019 |