Takip et
Zeynep ÇAKMAK GÜREL
Zeynep ÇAKMAK GÜREL
İlköğretim Matematik Öğretmenliği, Erzincan Üniverstesi
erzincan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Ortaokul 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin kesirler konusundaki kavram yanılgıları
ZÇ Gürel, M Okur
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 922-952, 2016
502016
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının üç boyutlu cisimlere ilişkin konu alan bilgilerinin incelenmesi
Z Çakmak, AC KONYALIOĞLU, A IŞIK
Middle Eastern & African Journal of Educational Research 8 (1), 28-44, 2014
43*2014
Sekinci sınıf öğrencilerinin istatistik konusundaki matematiksel dil becerilerine ilişkin değişkenlerin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
Z Çakmak
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2013
362013
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının örüntüler konusundaki matematiksel dil becerileri
Z Çakmak, F Baş, M Bekdemir
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 204-223, 2014
28*2014
Gerçek yaşam içerikli öğretim uygulamalarının ilköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiği günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeylerine etkisi
M ÖZTURAN SAĞIRLI, F BAŞ, Z Çakmak Gürel, M OKUR
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 164-193, 2016
182016
7. ve 8. sınıf öğrencilerinin eşitlik ve denklem konusundaki kavram yanılgıları
ZÇ Gürel, O Muzaffer
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 6 (4), 479-507, 2018
162018
Sekizinci sınıf öğrencilerinin istatistik konusundaki matematiksel dil becerilerinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
Z Çakmak, ÖF Çetin, M Bekdemir
İlköğretim Online 15 (2), 2016
122016
Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları
MÖ SAĞIRLI, Z ÇAKMAK, BAŞ Fatih, O Muzaffer, M BEKDEMİR
Ege Eğitim Dergisi 16 (1), 200-224, 0
12*
6th and 7th grade secondary school students’ misconceptions about fractions
M Okur, Z Çakmak Gürel
Erzincan University Education Faculty Journal 18 (2), 922-952, 2016
92016
Z., Okur, M. ve Bekdemir, M.(2015). İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiğin doğasına ilişkin düşünceleri: bir yapısal eşitlik modeli incelemesi
F Baş, AÇ Işık
Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (1), 123-140, 0
7
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel modellemeye ilişkin yeterliklerinin incelenmesi
Z ÇAKMAK-GÜREL, A Işık
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 9 (3), 85-103, 2018
62018
Matematik öğretmeni adaylarının matematiksel modelleme süreçlerinin bilişsel açıdan incelenmesi
Z Çakmak Gürel
Yayınlanmamış Doktora Tezi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
62018
Öğretim elemanları ile öğrencilerin derste oluşturduğu tanımlar arasındaki farklar ve sebepleri
F Baş, Z Çakmak, A Işık, M Bekdemir
İlköğretim Online 14 (4), 1276-1289, 2015
52015
TÜREVİN SEMBOLİK VE SÖZEL TEMSİLLERİNİN KULLANILABİLME DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME
MÖ SAĞIRLI, BAŞ Fatih, ÖF Çetin, Z ÇAKMAK, M Bekdemir, O Muzaffer, ...
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2016
32016
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematığın doğasına ilışkın düşüncelerı: Bır yapısal eşıtlık modelı incelemesı1
F Baş, A IŞIK, Z ÇAKMAK GÜREL, M Okur, M Bekdemir
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (1), 123-140, 2015
32015
The Teacher and Peer Intervention for Pre-Service Mathematics Teachers on the Validity of Mathematical Models.
Z Cakmak Gurel, M Bekdemir
Pedagogical Research 7 (2), 2022
22022
An analysis of pre-service mathematics teachers' behavior on mathematical modeling cycle
ZÇ Gürel, I Ahmet
Bartın University Journal of Faculty of Education 10 (3), 571-585, 2021
22021
ile 2005 yılları öğretim programlarında yer alan geometri kavramlarının karşılaştırılarak incelenmesi
Z Çakmak-Gürel, S Coşgun Kandal
Tarih Okulu Dergisi 9 (28), 273-298, 2016
2*2016
1926 İLE 2005 YILLARI ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA YER ALAN GEOMETRİ KAVRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK İNCELENMESİ
S COŞĞUN KANDAL, Z ÇAKMAK GÜREL
Tarih Okulu Dergisi 9 (28), 273-298, 2016
22016
The differences between the lecturers' and the students' definitions that they formed in the course and the reasons of these differences
F Baş, Z Çakmak, A Işık, M Bekdemir
Elementary Education Online 14 (4), 1276-1289, 2015
22015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20