Ortaokul 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin kesirler konusundaki kavram yanılgıları ZÇ Gürel, M Okur Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 922-952, 2016 | 50 | 2016 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının üç boyutlu cisimlere ilişkin konu alan bilgilerinin incelenmesi Z Çakmak, AC KONYALIOĞLU, A IŞIK Middle Eastern & African Journal of Educational Research 8 (1), 28-44, 2014 | 43* | 2014 |
Sekinci sınıf öğrencilerinin istatistik konusundaki matematiksel dil becerilerine ilişkin değişkenlerin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi Z Çakmak Fen Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 36 | 2013 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının örüntüler konusundaki matematiksel dil becerileri Z Çakmak, F Baş, M Bekdemir Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 204-223, 2014 | 30* | 2014 |
Gerçek yaşam içerikli öğretim uygulamalarının ilköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiği günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeylerine etkisi M ÖZTURAN SAĞIRLI, F BAŞ, Z Çakmak Gürel, M OKUR Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 164-193, 2016 | 18 | 2016 |
7. ve 8. sınıf öğrencilerinin eşitlik ve denklem konusundaki kavram yanılgıları ZÇ Gürel, O Muzaffer Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 6 (4), 479-507, 2018 | 16 | 2018 |
Sekizinci sınıf öğrencilerinin istatistik konusundaki matematiksel dil becerilerinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi Z Çakmak, ÖF Çetin, M Bekdemir İlköğretim Online 15 (2), 2016 | 12 | 2016 |
Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları MÖ SAĞIRLI, Z ÇAKMAK, BAŞ Fatih, O Muzaffer, M BEKDEMİR Ege Eğitim Dergisi 16 (1), 200-224, 0 | 12* | |
6th and 7th grade secondary school students’ misconceptions about fractions M Okur, Z Çakmak Gürel Erzincan University Education Faculty Journal 18 (2), 922-952, 2016 | 9 | 2016 |
Z., Okur, M. ve Bekdemir, M.(2015). İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiğin doğasına ilişkin düşünceleri: bir yapısal eşitlik modeli incelemesi F Baş, AÇ Işık Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (1), 123-140, 0 | 7 | |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel modellemeye ilişkin yeterliklerinin incelenmesi Z ÇAKMAK-GÜREL, A Işık e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 9 (3), 85-103, 2018 | 6 | 2018 |
Matematik öğretmeni adaylarının matematiksel modelleme süreçlerinin bilişsel açıdan incelenmesi Z Çakmak Gürel Yayınlanmamış Doktora Tezi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 6 | 2018 |
The Teacher and Peer Intervention for Pre-Service Mathematics Teachers on the Validity of Mathematical Models. Z Cakmak Gurel, M Bekdemir Pedagogical Research 7 (2), 2022 | 5 | 2022 |
Öğretim elemanları ile öğrencilerin derste oluşturduğu tanımlar arasındaki farklar ve sebepleri F Baş, Z Çakmak, A Işık, M Bekdemir İlköğretim Online 14 (4), 1276-1289, 2015 | 5 | 2015 |
TÜREVİN SEMBOLİK VE SÖZEL TEMSİLLERİNİN KULLANILABİLME DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME MÖ SAĞIRLI, BAŞ Fatih, ÖF Çetin, Z ÇAKMAK, M Bekdemir, O Muzaffer, ... International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2016 | 3 | 2016 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematığın doğasına ilışkın düşüncelerı: Bır yapısal eşıtlık modelı incelemesı1 F Baş, A IŞIK, Z ÇAKMAK GÜREL, M Okur, M Bekdemir Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (1), 123-140, 2015 | 3 | 2015 |
Teaching mathematical modeling in the classroom: Analyzing the scaffolding methods of teachers ZÇ Gürel Teaching and Teacher Education 132, 104253, 2023 | 2 | 2023 |
An analysis of pre-service mathematics teachers' behavior on mathematical modeling cycle ZÇ Gürel, A Işık Bartın University Journal of Faculty of Education 10 (3), 571-585, 2021 | 2 | 2021 |
ile 2005 yılları öğretim programlarında yer alan geometri kavramlarının karşılaştırılarak incelenmesi Z Çakmak-Gürel, S Coşgun Kandal Tarih Okulu Dergisi 9 (28), 273-298, 2016 | 2* | 2016 |
1926 İLE 2005 YILLARI ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA YER ALAN GEOMETRİ KAVRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK İNCELENMESİ S COŞĞUN KANDAL, Z ÇAKMAK GÜREL Tarih Okulu Dergisi 9 (28), 273-298, 2016 | 2 | 2016 |