Ortaokul 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin kesirler konusundaki kavram yanılgıları ZÇ Gürel, M Okur Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 922-952, 2016 | 53 | 2016 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının üç boyutlu cisimlere ilişkin konu alan bilgilerinin incelenmesi Z Çakmak, AC KONYALIOĞLU, A IŞIK Middle Eastern & African Journal of Educational Research 8 (1), 28-44, 2014 | 45* | 2014 |
Sekizinci sınıf öğrencilerinin istatistik konusundaki matematiksel dil becerilerine ilişkin değişkenlerin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi Z Çakmak, Ö Çetin, M Bekdemir İlköğretim Online, 2013 | 33 | 2013 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının örüntüler konusundaki matematiksel dil becerileri Z Çakmak, F Baş, M Bekdemir Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 204-223, 2014 | 30* | 2014 |
Gerçek yaşam içerikli öğretim uygulamalarının ilköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiği günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeylerine etkisi MÖ Sağırlı, F Baş, Z Çakmak, M Okur Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 164-193, 2016 | 22 | 2016 |
7. ve 8. sınıf öğrencilerinin eşitlik ve denklem konusundaki kavram yanılgıları ZÇ Gürel, M Okur Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 6 (4), 479-507, 2018 | 18 | 2018 |
Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları MÖ Sağırlı, Z Çakmak, F Baş, M Okur, M Bekdemir Ege Eğitim Dergisi 16 (1), 200-224, 0 | 14* | |
Sekizinci sınıf öğrencilerinin istatistik konusundaki matematiksel dil becerilerinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi Z Çakmak, ÖF Çetin, M Bekdemir İlköğretim Online 15 (2), 2016 | 12 | 2016 |
A simple square wave voltammetric method for the determination of aclonifen herbicide R İnam, Z Çakmak Analytical Methods 5 (13), 3314-3320, 2013 | 10 | 2013 |
Matematik öğretmeni adaylarının matematiksel modelleme süreçlerinin bilişsel açıdan incelenmesi Z Çakmak Gürel Yayınlanmamış Doktora Tezi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 9 | 2018 |
6th and 7th grade secondary school students’ misconceptions about fractions M Okur, Z Çakmak Gürel Erzincan University Education Faculty Journal 18 (2), 922-952, 2016 | 9 | 2016 |
Z., Okur, M. ve Bekdemir, M.(2015). İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiğin doğasına ilişkin düşünceleri: bir yapısal eşitlik modeli incelemesi F Baş, AÇ Işık Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (1), 123-140, 0 | 7 | |
Teaching mathematical modeling in the classroom: Analyzing the scaffolding methods of teachers ZÇ Gürel Teaching and Teacher Education 132, 104253, 2023 | 6 | 2023 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel modellemeye ilişkin yeterliklerinin incelenmesi Z Çakmak-Gürel, A Işık e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 9 (3), 85-103, 2018 | 6 | 2018 |
The Teacher and Peer Intervention for Pre-Service Mathematics Teachers on the Validity of Mathematical Models. Z Cakmak Gurel, M Bekdemir Pedagogical Research 7 (2), 2022 | 5 | 2022 |
Öğretim elemanları ile öğrencilerin derste oluşturduğu tanımlar arasındaki farklar ve sebepleri F Baş, Z Çakmak, A Işık, M Bekdemir İlköğretim Online 14 (4), 1276-1289, 2015 | 5 | 2015 |
TÜREVİN SEMBOLİK VE SÖZEL TEMSİLLERİNİN KULLANILABİLME DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME MÖ SAĞIRLI, BAŞ Fatih, ÖF Çetin, Z ÇAKMAK, M Bekdemir, O Muzaffer, ... International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2016 | 4 | 2016 |
The differences between the lecturers' and the students' definitions that they formed in the course and the reasons of these differences F Baş, Z Çakmak, A Işık, M Bekdemir Elementary Education Online 14 (4), 1276-1289, 2015 | 3 | 2015 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematığın doğasına ilışkın düşüncelerı: Bır yapısal eşıtlık modelı incelemesı1 F Baş, A IŞIK, Z ÇAKMAK GÜREL, M Okur, M Bekdemir Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (1), 123-140, 2015 | 3 | 2015 |
Aklonifen pestisitinin elektrokimyasal tekniklerle incelenmesi ve tayini Z Çakmak Gazi Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Kimya Anabilim Dalı 104, 2013 | 3 | 2013 |