Follow
elif pehlivanlar
elif pehlivanlar
Fen Bilgisi Öğretmenliği, Marmara Üniversitesi
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
SORGULAMAYA DAYALI LABORATUVAR UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVAR ALGISINA TUTUMUNA VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ
MK Duru, S Demir, Ö Fatma, E Benzer
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 33 (33), 25-44, 2011
95*2011
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımıyla hazırlanan çevre eğitimi dersinin fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre okuryazarlığına etkisi
E Benzer
PQDT-Global, 2010
802010
The examination of primary school students’ attitudes toward science course and experiments in terms of some variables
CD Eren, BK Bayrak, E Benzer
Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 1006-1014, 2015
262015
The Effect of Project Based Learning Approach on Undergraduate Students' Environmental Problem Solving Skills.
E Benzer, F Şahin
Ilkogretim Online 12 (2), 2013
26*2013
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIĞININ PROJE TABANLI ÖĞRENME SÜRESİNCE ÖRNEK OLAYLARLA DEĞERLENDİRİLMESİ
E Benzer, F Şahin
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 35 …, 2012
24*2012
Lisansüstü eğitim öğrencilerinin gördükleri eğitim hakkında beklenti ve görüşlerinin belirlenmesi
E Arı, E Pehlivanlar, A Çömek
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi 17, 231-235, 2005
222005
Bi̇li̇msel okuryazarlik ve medya okuryazarliği arasindaki̇ i̇li̇şki̇: Fen bi̇lgi̇si̇ öğretmen adaylari örneği̇
E BENZER
Araştırma ve Deneyim Dergisi 5 (1), 10-23, 2020
162020
Aktif öğrenmeye dayalı etkinliklerin okul öncesi öğretmen adaylarının çevre etiği farkındalığı, çevre davranışı ve çevre eğitimine ilişkin özyeterliklerine etkisi
GM KAYGISIZ, E Benzer, CD Eren
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 50 …, 2019
162019
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ENERJİ VE ENERJİ KAYNAKLARIYLA İLGİLİ BİLGİ VE GÖRÜŞLERİ: ESKİ VE YENİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASIYLA
E BENZER, BK BAYRAK, CD Eren, A Gürdal
The Journal of Academic Social Science Studies 25 (1), 285-298, 2014
162014
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Deney Tasarımlarının Değerlendirilmesi.
G MUŞLU KAYGISIZ, E Benzer, M Uçar
Sakarya University Journal of Education 7 (3), 2017
152017
Dört soru stratejisiyle geliştirilen proje uygulamalarının bilimsel süreç becerilerine etkisi
E Benzer, F ŞAHİN
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 6 (1 …, 2012
15*2012
Knowledge and Opinions of Teacher Candidates about Energy and Energy Resources.
E Benzer, BK Bayrak, CD Eren, A Gürdal
International Online Journal of Educational Sciences 6 (1), 2014
132014
Fen bilgisi öğretmen adaylarının mikroskop kullanım bilgilerinin incelenmesi
E BENZER, S DEMİR
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (3), 1-21, 2014
132014
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN SAĞLIKLI YAŞAM BİÇİMİ DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
M YURDATAPAN, E BENZER, İ GÜVEN
Milli Eğitim Dergisi 44 (201), 183-202, 2014
122014
WEB 2.0 destekli argümantasyon uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin kuvvet ve enerji konusundaki başarılarına, tartışmacı tutumlarına ve teknoloji tutumlarına etkisi
ÖÖ Köse, H Bayram, E Benzer
Erciyes Journal of Education 5 (2), 179-207, 2021
102021
Öğretmen Adaylarının Ortaokul Fen Deneylerini Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Tasarlama Düzeylerinin ve Tasarım Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi.
E Benzer, GM KAYGISIZ
Gaziantep University Journal of Social Sciences 16 (2), 2017
9*2017
FEN BİLGİSİ DERSİ “CANLININ İÇ YAPISINA YOLCULUK” ÜNİTESİNDE ÖRNEK OLAY YÖNTEMİNİN BAŞARIYA, HATIRLAMAYA VE BİLİŞÜSTÜ BECERİLERİN GELİŞİMİNE ETKİSİ
E PEHLİVAN, F ŞAHİN
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 25 …, 2007
9*2007
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ 5E’YE DAYALI DENEY TASARLAMA SEVİYELERİNİN VE TASARIM HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
E Benzer
82015
YAZMA ETKİNLİKLERİYLE YÜRÜTÜLEN ARGÜMANTASYON UYGULAMALARININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI YAZMALARINA VE KAVRAM ÖĞRENMELERİNE ETKİSİ
FB UC, E BENZER
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 79-104, 2021
52021
The analysis of purposes of science teacher candidates in using social media
E Benzer
Eurasian Journal of Educational Research 13, 149-169, 2013
52013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20