SORGULAMAYA DAYALI LABORATUVAR UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVAR ALGISINA TUTUMUNA VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ MK Duru, S Demir, Ö Fatma, E Benzer Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 33 (33), 25-44, 2011 | 95* | 2011 |
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımıyla hazırlanan çevre eğitimi dersinin fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre okuryazarlığına etkisi E Benzer PQDT-Global, 2010 | 80 | 2010 |
The examination of primary school students’ attitudes toward science course and experiments in terms of some variables CD Eren, BK Bayrak, E Benzer Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 1006-1014, 2015 | 26 | 2015 |
The Effect of Project Based Learning Approach on Undergraduate Students' Environmental Problem Solving Skills. E Benzer, F Şahin Ilkogretim Online 12 (2), 2013 | 26* | 2013 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIĞININ PROJE TABANLI ÖĞRENME SÜRESİNCE ÖRNEK OLAYLARLA DEĞERLENDİRİLMESİ E Benzer, F Şahin Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 35 …, 2012 | 24* | 2012 |
Lisansüstü eğitim öğrencilerinin gördükleri eğitim hakkında beklenti ve görüşlerinin belirlenmesi E Arı, E Pehlivanlar, A Çömek Buca Eğitim Fakültesi Dergisi 17, 231-235, 2005 | 22 | 2005 |
Bi̇li̇msel okuryazarlik ve medya okuryazarliği arasindaki̇ i̇li̇şki̇: Fen bi̇lgi̇si̇ öğretmen adaylari örneği̇ E BENZER Araştırma ve Deneyim Dergisi 5 (1), 10-23, 2020 | 16 | 2020 |
Aktif öğrenmeye dayalı etkinliklerin okul öncesi öğretmen adaylarının çevre etiği farkındalığı, çevre davranışı ve çevre eğitimine ilişkin özyeterliklerine etkisi GM KAYGISIZ, E Benzer, CD Eren Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 50 …, 2019 | 16 | 2019 |
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ENERJİ VE ENERJİ KAYNAKLARIYLA İLGİLİ BİLGİ VE GÖRÜŞLERİ: ESKİ VE YENİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASIYLA E BENZER, BK BAYRAK, CD Eren, A Gürdal The Journal of Academic Social Science Studies 25 (1), 285-298, 2014 | 16 | 2014 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Deney Tasarımlarının Değerlendirilmesi. G MUŞLU KAYGISIZ, E Benzer, M Uçar Sakarya University Journal of Education 7 (3), 2017 | 15 | 2017 |
Dört soru stratejisiyle geliştirilen proje uygulamalarının bilimsel süreç becerilerine etkisi E Benzer, F ŞAHİN Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 6 (1 …, 2012 | 15* | 2012 |
Knowledge and Opinions of Teacher Candidates about Energy and Energy Resources. E Benzer, BK Bayrak, CD Eren, A Gürdal International Online Journal of Educational Sciences 6 (1), 2014 | 13 | 2014 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının mikroskop kullanım bilgilerinin incelenmesi E BENZER, S DEMİR Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (3), 1-21, 2014 | 13 | 2014 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN SAĞLIKLI YAŞAM BİÇİMİ DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ M YURDATAPAN, E BENZER, İ GÜVEN Milli Eğitim Dergisi 44 (201), 183-202, 2014 | 12 | 2014 |
WEB 2.0 destekli argümantasyon uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin kuvvet ve enerji konusundaki başarılarına, tartışmacı tutumlarına ve teknoloji tutumlarına etkisi ÖÖ Köse, H Bayram, E Benzer Erciyes Journal of Education 5 (2), 179-207, 2021 | 10 | 2021 |
Öğretmen Adaylarının Ortaokul Fen Deneylerini Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Tasarlama Düzeylerinin ve Tasarım Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi. E Benzer, GM KAYGISIZ Gaziantep University Journal of Social Sciences 16 (2), 2017 | 9* | 2017 |
FEN BİLGİSİ DERSİ “CANLININ İÇ YAPISINA YOLCULUK” ÜNİTESİNDE ÖRNEK OLAY YÖNTEMİNİN BAŞARIYA, HATIRLAMAYA VE BİLİŞÜSTÜ BECERİLERİN GELİŞİMİNE ETKİSİ E PEHLİVAN, F ŞAHİN Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 25 …, 2007 | 9* | 2007 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ 5E’YE DAYALI DENEY TASARLAMA SEVİYELERİNİN VE TASARIM HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ E Benzer | 8 | 2015 |
YAZMA ETKİNLİKLERİYLE YÜRÜTÜLEN ARGÜMANTASYON UYGULAMALARININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI YAZMALARINA VE KAVRAM ÖĞRENMELERİNE ETKİSİ FB UC, E BENZER Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 79-104, 2021 | 5 | 2021 |
The analysis of purposes of science teacher candidates in using social media E Benzer Eurasian Journal of Educational Research 13, 149-169, 2013 | 5 | 2013 |