Can learning style predict student satisfaction with different instruction methods and academic achievement in medical education? E Gurpinar, MK Alimoglu, S Mamakli, M Aktekin Advances in physiology education 34 (4), 192-196, 2010 | 205 | 2010 |
Comparison of knowledge scores of medical students in problem-based learning and traditional curriculum on public health topics E Gurpinar, B Musal, G Aksakoglu, R Ucku BMC medical education 5, 1-8, 2005 | 162 | 2005 |
Learning styles of medical students change in relation to time E Gurpinar, H Bati, C Tetik Advances in physiology education 35 (3), 307-311, 2011 | 123 | 2011 |
Do learning approaches of medical students affect their satisfaction with problem-based learning? E Gurpinar, E Kulac, C Tetik, I Akdogan, S Mamakli Advances in physiology education 37 (1), 85-88, 2013 | 118 | 2013 |
Ways of coping as predictors of satisfaction with curriculum and academic success in medical school MK Alimoglu, E Gurpinar, S Mamakli, M Aktekin Advances in physiology education, 2011 | 49 | 2011 |
SAĞLIK OCAKLARINDA İŞ RİSKLERİ NARLIDERE EĞİTİM ARAŞTIRMA VE SAĞLIK BÖLGE BAŞKANLIĞI SAĞLIK OCAKLARINDA DURUM DEĞERLENDİRMESİ A Ergör, B Kılıç, E Gürpınar TTB Mesleki Sağlık ve Güvenlik Dergisi 4 (16), 44-51, 2003 | 49 | 2003 |
First Report about an E-learning Application Supporting PBL: Students' Usages, Satisfactions, and Achievements. E Gurpinar, N Zayim, CC Ozenci, MK Alimoglu Online Submission 8 (2), 2009 | 35 | 2009 |
Assessment of the validity and reliability of the Turkish adaptation of the study process questionnaire (R-SPQ-2F) AH Bati, C Tetik, E Gürpinar Turkiye Klinikleri Journal of Medical Sciences, 2010 | 31 | 2010 |
Students’ learning approaches at medical schools applying different curricula in Turkey C Tetik, E Gurpinar, H Bati Kuwait Medical Journal 41 (4), 311-316, 2009 | 27 | 2009 |
Learning styles, academic achievement, and gender in a medical school setting E Kulac, M Sezik, H AŞCI, E GÜRPINAR Journal of Clinical and Analytical Medicine 6 (5), 2015 | 25 | 2015 |
Kardiyoloji eğitiminde e-öğrenme ve probleme dayalı öğrenme Entegrasyonu. E Gürpınar, N Zayim, İ Başarıcı, F Gündüz, M Asar, N Oğuz Anatolian Journal of Cardiology/Anadolu Kardiyoloji Dergisi 9 (3), 2009 | 25* | 2009 |
TIP FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNİN BELİRLENMESİ E GÜRPINAR, B Hilal, C Tetik Tıp Eğitimi Dünyası 32 (32), 18-29, 2011 | 24 | 2011 |
Sağlık Ocaklarında Çalışan Personelin İş Doyumu (Narlıdere Eğitim Araştırma ve Sağlık Bölge Başkanlığı) B Kılıç, A Ergör, E Gürpınar, Y Demiral Sağlık ve Toplum 14 (2), 12-21, 2004 | 24 | 2004 |
Akdeniz üniversitesi tip fakültesinde anatomi eğitiminin öğrenciler tarafindan değerlendirilmesi M Sindel, Y Şenol, E Gürpınar Tıp Eğitimi Dünyası 28 (28), 31-36, 2008 | 19 | 2008 |
Abraham Flexner’i doğru anlamak H Şahin, S Özan, E Gürpınar Tıp Eğitimi Dünyası 30 (30), 60-71, 2011 | 16 | 2011 |
Mezuniyet öncesi tıp eğitimi ulusal çekirdek eğitim programı-2014 MA Gülpınar, E Gürpınar, A Songur, A Vitrinel Ulusal ÇEP-2014, 2019 | 15 | 2019 |
Evaluation of problem based learning by tutors and students in a medical faculty of Turkey E Gurpinar, Y Senol, MR Aktekin Kuwait Med J 41, 123-7, 2009 | 15 | 2009 |
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ MESLEKSEL BECERİ UYGULAMALARI HAKKINDAKİ ÖĞRENCİ GERİ BİLDİRİMLERİ E Gürpınar, S Mamaklı, MK Alimoğlu, Y Şenol, M Türkay, M Aktekin Tıp Eğitimi Dünyası 23 (23), 58-64, 2006 | 12 | 2006 |
Medical Students Loose Their Competence in Clinical Skills if not Applied on Real Patients: Results of Two-Year Cohort Study/Tip Ögrencileri Gerçek Hastalarda Uygulamadiklari … MK Alimoglu, S Mamakli, E Gürpinar, M Aktekin Türkiye Klinikleri. Tip Bilimleri Dergisi 31 (6), 1356, 2011 | 11 | 2011 |
Mezuniyet öncesi tıp eğitimi programını ulusal çekirdek eğitim programına göre gözden geçirme: Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Deneyimi E Gürpınar, HŞ Coşkun, Y Şenol, C Boneval, MK ALİMOğLU, M Gültekin Akdeniz Tıp Dergisi 1 (1), 12-24, 2015 | 10 | 2015 |