Follow
Muammer Bezirgan
Muammer Bezirgan
Verified email at balikesir.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Yerel Mutfakların Destinasyona Yönelik Aidiyet Oluşumuna Etkisi: Cunda Adası Örneği
M BEZİRGAN, F KOÇ
Journal of International Social Research 7 (34), 917-928, 2014
1102014
Termal Otellerde Algılanan Hizmet Kalitesi, Memnuniyet ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi: Edremit Örneği
O ilban, M bezirgan, F çolakoğlu
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 27 (2), 181-194, 2016
1022016
Effects of destination image and total perceived value on tourists' behavioral intentions: an investigation of domestic festival tourists
MO Lban, M Kaşli, M Bezirgan
Tourism Analysis 20 (5), 499-510, 2015
392015
Destinasyon İmajı, Algılanan Değer, Aidiyet ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi: Bir Araştırma
M Bezirgan
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
382014
Turistik Destinasyonda Fiyat Değeri, Aidiyet ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi:Kemer Örneği
M Bezirgan
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 2 (5), 524-539, 2014
32*2014
Destinasyon bağlılığı yaratmada gastronomi marka imajı ve gastronomi aşinalığının rolü: Kemer örneği
MO İLHAN, M BEZİRGAN, F ÇOLAKOĞLU
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 6 (2), 622-640, 2018
242018
Türk turizminde itici bir güç olarak iç turizm ve Altınoluk yöresinde iç turizme katılanlara yönelik bir uygulama
M Bezirgan
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008
172008
Algilanan hizmet kalitesi ile memnuniyet arasinda aidiyetin araci etkisi: sosyal tesislere yönelik bir araştirma
M Bezirgan
International Review of Economics and Management 3 (2), 143-162, 2016
162016
DESTİNASYON İMAJI, ALGILANAN DEĞER, AİDİYET VE DAVRANIŞSAL NİYETLER ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN BELİRLENMESİ
M Bezirgan, A Köroğlu, MO İlban
Kesit Akademi Dergisi, 387-418, 2017
152017
Turizm çalışanlarının kişilik özelliklerinin kültürel zekâları üzerindeki etkisi: edremit körfezi örneği
M Bezirgan, N Mercan, B Alamur
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 7 (1), 16-29, 2015
132015
FESTİVAL KALİTESİNİN TURİSTLERİN BAĞLILIKLARINA ETKİSİ BURHANİYE DEVE GÜREŞLERİ FESTİVALİ ÖRNEĞİ
M BEZİRGAN, F ÇOLAKOĞLU
Uluslararası Global Turizm Araştırmaları Dergisi 1 (2), 74-84, 2017
102017
Minimum turnover analysis in Turkish tourism sector
İ Kaya, M Bezirgan, B Alamur
Procedia-Social and Behavioral Sciences 207, 404-413, 2015
102015
Termal Turizmin Ekonomik Etkilerinin Algılanması, Emet İlçesinde Bir Araştırma
B Tunçsiper, M Bezirgan
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi 1 (2), 1-20, 2010
102010
BURHANİYE'NİN SPORTİF OLTA BALIKÇILIĞI POTANSİYELİ VE TURİZM AÇISINDAN KULLANILABİLİRLİĞİ.
M Bezirgan
Balikesir University Journal of Social Sciences Institute 22 (41), 2019
92019
Konaklama arz yapısı bakımından turistik destinasyonlarda dış çevre analizi: Ayvalık örneği
M Bezirgan, T Kömür
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 22 (1), 295-311, 2020
82020
Turistlerin duygusal yiyecek aidiyetleri ve gastronomi imajı algılarının Türk mutfağının marka bilinirliği üzerine etkileri
M Bezirgan
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 12 (66), 1023-1033, 2019
82019
Turizm çalışanlarının kültürlerarası duyarlılık düzeylerinin çeşitli demografik değişkenlere göre incelenmesi
M Bezirgan, B Alamur
Pres Academia Procedia 2 (2), 79-87, 2016
62016
Yiyecek içecek işletmelerinde yöneticilerin liderlik davranış tarzlarının çalışanların örgütsel bağlılıklarına etkisi: Edremit Körfezi örneği
MO İlban, M Bezirgan, A Kaplan
52016
Analysis of the Vision and Mission Statements in the Websites: A Research on Five-Star Hotels in Istanbul, Ankara, and Izmir
M Bezirgan
Digital Marketing Strategies for Tourism, Hospitality, and Airline …, 2020
42020
Turizmde Algılanan Değer Kavramı: Çok Boyutlu Algılanan Değer Ölçeğinin Destinasyonda Uygulanabilirliği
M Bezirgan
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (5), 123-131, 2019
42019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20