Takip et
Zehra Bozbay
Zehra Bozbay
istanbul.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Banka Müşterilerinin İnternet Bankacılığına İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
A Okumuş, Z Bozbay, RM Dağlı
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 89-111, 2010
51*2010
İnternet Perakendeciliğinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Rolü: Hazır Giyim ve Kitap Sektörü Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Z Bozbay, Y Yaman, E Özkan
Journal of Transportation and Logistics 1 (1), 2016
442016
Ülke İmajı: Japonya ve Çin'in Ülke İmajları Açısından Karşılaştırılması
K Kurtuluş, Z Bozbay
Istanbul University Journal of the School of Business Administration 40 (2), 2011
422011
Attractiveness, Purchase Intention, and Willingness to Pay More for Global Brands: Evidence from Turkish Market
U Akturan, Z Bozbay
Journal of Promotion Management, 1-18, 2017
322017
The Impact of Corporate Reputation on Customer Trust
B Yasin, Z Bozbay
16th International Conference on Corporate Marketing Communications CMC 2011 …, 2011
262011
The Assessment of Greece’s Image as a Tourism Destination
Z Bozbay, H Ozen
MiBES Transactions 2 (1), 14-27, 2008
262008
The Assessment of Greece’s Image as a Tourism Destination
Z Bozbay, H Özen
MIBES 2008, 47-60, 2008
262008
Süpermarket Müşterilerinin Mağazaya Olan Bağlılık Derecelerine Göre Pazar Bölümlerinin Tanımlanması ve Bölümler Arasındaki Farklılıkların İncelenmesi
A Okumuş, Z Temizerler
18*2006
Markaya Sahip Olan ve Olmayan Tüketicilerin Markaya Yönelik Kredibilite ve Değer Algısı Farkı
U Akturan, Z Bozbay
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 139-152, 2016
162016
The Impact of Perceived Innovation Characteristics on Technology Adoption
Z Bozbay, B Yasin
The International Journal of Technology, Knowledge and Society 4 (4), 117-127, 2008
152008
Sosyal Medya Kullanıcılarının Elektronik Güvenleri, Elektronik Bağlılıkları ve Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimleri Arasındaki İlişkilerinin İncelenmesi
Z Bozbay, C Türker, HM Akpınar
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 273-292, 2017
13*2017
Cinsiyet ve Alışveriş Davranışının Fiyat Algılamaları ile İlişkisinin Saptanması: Y Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
Z Bozbay, U Akturan
Finans Politik & Ekonomik Yorumlar 54 (629), 87-101, 2017
82017
Measuring the Destination Images of European Cities
Z Bozbay, H Özen
The 4th World Conference for Graduate Research in Tourism, Hospitality and …, 2008
72008
Mağaza Atmosferi Algıları İtibariyle Oluşan Tüketici Gruplarının Anlık Satın Alma Davranışlarındaki Farklılıkların Belirlenmesi
İ Kaş, Z Bozbay
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6 (3 …, 2017
6*2017
Mobil Müsteri Iliskileri Yönetimine Iliskin 2005-2016 Yılları Arasında Yayınlanmış Makalelerin İçerik Analizi İle İncelenmesi
Z Bozbay, B Huseynli
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi= Journal of Consumer and …, 2016
6*2016
The Effect of Brand Personality on Consumers’ Brand Preference: The Mediating Role of Self-Expressive Value of Brand
Z Bozbay, E Özkan
International Congress of Management Economy and Policy (ICOMEP 2016), 2016
52016
Research Methodology in Marketing Publications: Review and Evaluation
K Kurtuluş, S Kurtuluş, Z Bozbay
Marketing Management 19, 16.5, 2009
52009
Tüketicilerin Çok Uluslu Ürünlere İlişkin Kalite Algıları ve Satınalma Niyetleri İtibariyle Farklılıklarının İncelenmesi
K Kurtuluş, Z Bozbay
İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 19 (61), 9-29, 2008
42008
Exploring Country of Manufacture Effect on Strong and Weak Brands
K Kurtuluş, Z Bozbay
Marketing in Transition: Scarcity, Globalism, & Sustainability, 407-411, 2015
32015
Exploring Country of Manufacture Effect on Strong and Weak Brands
K Kurtuluş, Z Bozbay
2009 World Marketing Congress, 413-417, 2009
3*2009
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20