TURİZM COĞRAFYASI DERSİNİN COĞRAFİ ALGIYA ETKİSİ: DENEYSEL BİR ÇALIŞMA K GÜLÜM, E ARTVİNLİ Marmara Coğrafya Dergisi, 439-453, 2013 | 137* | 2013 |
The Contribution of Geographic Information Systems (GIS) to Geography Education and Secondary School Students' Attitudes Related to GIS. E Artvinli Educational Sciences: Theory and Practice 10 (3), 1277-1292, 2010 | 74 | 2010 |
COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİNİN COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİ CBS’NE İLİŞKİN YAKLAŞIMLARI E Artvinli Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (22), 40-57, 2009 | 57 | 2009 |
Innovative learning Geography in Europe: New challenges for the 21st Century K Donert, R de Miguel Gonzalez Cambridge Scholars Publishing, 2014 | 49 | 2014 |
Coğrafya öğretmenlerinin öğretme stilleri E Artvinli Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 9 (33), 387-408, 2010 | 40 | 2010 |
Effects of Turkish railway museums on cultural tourism G Akbulut, EyupArtvinli Procedia - Social and Behavioral Sciences 19, 131-138, 2011 | 39 | 2011 |
Sürdürülebilir kalkınma için Türkiye’de ve dünyada çevre eğitimi çalışmaları. 6 N Kaya, M Çobanoğlu, E Artvinli Ulusal Coğrafya Sempozyumu 3 (5), 407-417, 2011 | 39 | 2011 |
Orta Asya’daki zekâ ve strateji oyunları destekli öğretime dayalı uygulamaların akademik başarıya ve tutuma etkisi O Seval, E Karademir, E Artvinli Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi …, 2016 | 29 | 2016 |
Coğrafya programının öngördüğü coğrafi becerilere 9. sınıf coğrafya ders kitabında erişi düzeyi E ARTVİNLİ Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 51-66, 2009 | 28* | 2009 |
TRABZON’DAKİ LİSELERDE COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİNİN ETKİLİ ÖĞRETME VE DERS İŞLEME BECERİLERİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ/An Evaluation As Students’ View On … E ARTVİNLİ, A KILIÇARSLAN, İ BULUT Doğu Coğrafya Dergisi 8 (10), 2011 | 23 | 2011 |
Coğrafya’da öğretmen eğitimi: hizmet öncesi-hizmet içi eğitim ihtiyaç analizi E Artvinli Ankara: Pegem Akademi, 2010 | 22 | 2010 |
2005 yılı 9. sınıf coğrafya öğretim programı: Öğretmenler açısından uygulanabilirlik düzeyi E Artvinli Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007 | 22 | 2007 |
A study of developing an environmental attitude scale for primary school students E Artvinli, ZM Demir Journal of Education in Science Environment and Health 4 (1), 32-45, 2018 | 20 | 2018 |
Üstün yetenekli öğrencilerin coğrafya dersine karşı eğilimleri E Artvinli, K Gülüm, S Coşkun Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (14), 62-69, 2010 | 19 | 2010 |
Teaching styles of geography teachers E Artvinli Electronic Journal of Social Sciences 9 (33), 387-408, 2010 | 18 | 2010 |
Coğrafi Bilgi Sistemlerinin (CBS) coğrafya öğretimine katkısı ve ortaöğretim öğrencilerinin CBS'ye ilişkin tutumları E Artvinli Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 10 (3), 1255-1292, 2010 | 18 | 2010 |
What Is Innovative Geography Teaching? A Perspective from Geography Teachers. E Artvinli Journal of Education and Training Studies 5 (6), 9-23, 2017 | 17 | 2017 |
Integrate geographic skills with active learning in geography: a case of Turkey E Artvinli J-READING Journal of Research and Didactics in Geography, 2012 | 15 | 2012 |
Configuring of geography lessons: design of a lesson based on action research E ARTVİNLİ Marmara Geographical Review, 2010 | 15 | 2010 |
İlkokul ve ortaokul öğretim programlarında bir değer olarak geri dönüşüm E Artvinli, V Bayar Osmangazi Journal of Educational Research 5 (1), 18-33, 2018 | 14 | 2018 |