Follow
Halil Şimşek
Title
Cited by
Cited by
Year
Marka özgünlüğünün ağızdan ağıza pazarlama ile ilişkisinde müşteri memnuniyetinin aracılık rolü: Hazır giyim sektöründe bir araştırma
H Şimşek
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
202017
Havayolu taşımacılığında kriz yönetimi
H ŞİMŞEK
Journal of Aviation Research 3 (1), 21-40, 2021
152021
Marka özgünlüğü ile ağızdan ağıza pazarlama ilişkisinde müşteri memnuniyetinin aracılık rolü: Hazır giyim sektöründe bir araştırma
GBD KIYAT, H ŞİMŞEK
International Journal of Academic Value Studies Dergisi 3 (12), 46-70, 2017
132017
Algılanan Kurumsal İtibarın Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Mercedes-Chanel Örneği
GBD KIYAT, H ŞİMŞEK
Verimlilik Dergisi, 199-234, 2018
122018
Sağlık Hizmetleri Pazarlamasının Dğer Pazarlama Dalları İçindeki Yeri ve Önemi
GBD KIYAT, H ŞİMŞEK, B ÖZGÜLEŞ
Sağlık Akademisyenleri Dergisi 4 (3), 147-154, 2017
82017
Pilot Selection in Airline Organizations with the Analytical Hierarchy Process
H Şimşek, İH ÖZASLAN, İ ERYILMAZ
Journal of Aviation 6 (2), 126-135, 2022
52022
Emniyet Yönetim Sistemi Uygulamalarının Kurumsal İmaj Üzerindeki Etkileri: Uçuş Eğitim Organizasyonlarında Bir Araştırma
A TEKE, H ŞİMŞEK
Journal of Aviation 4 (1), 45-60, 2020
42020
The mediating role of employee performance in the relationship between mobbing perception and flight safety culture
B DEMİRÖREN, H ŞİMŞEK
Beykoz Akademi Dergisi 9 (2), 192-209, 2021
22021
Does Fear of COVID-19 Effect Presenteeism? A Research in the Context of Perception of Job Insecurity
Ö Tugay, İ ERYILMAZ, H ŞİMŞEK
Journal of Organizational Behavior Review 4 (2), 242-265, 2022
12022
The Contribution of Turkey-Russia Liberty of Visa Treaty to the Tourism Economy
H ŞİMŞEK
International Conference on Eurasian Economies, St. Petersburg, Russia, 2013
1*2013
A Conceptual Overlook at the Safety Management System
H ŞİMŞEK, SÇ ÜNAL
Journal of Aviation Research 4 (2), 242-254, 2022
2022
Örgütsel Psikolojik Sermaye Bağlamında İnovasyon ile Kurumsal İtibar İlişkisi
L YÜCEL, M BECAN, H ŞİMŞEK
Bitlis Eren Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Akademik …, 2022
2022
Algılanan Kriz Yönetimi ile Marka Tercihi Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Aracılık Rolü: Havayolu Firmaları Üzerine Bir Araştırma
S Kurnaz, H ŞİMŞEK
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 281-294, 2021
2021
Mesleki Doyum ve İş Motivasyonunun Öğretim Elemanı Performansı Üzerindeki Etkilerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
S KURNAZ, H ŞİMŞEK
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi 24 (2), 368-380, 2021
2021
Havacılık İşletmelerinde İnternet Bağımlılığı ve Mutluluk İlişkisi Üzerine Bir Araştırma
H ŞİMŞEK, S KURNAZ
Dijital Yozlaşma ve Etik, 2021
2021
Kriz Yönetimi
H ŞİMŞEK, AA GÖKBULUT
Yönetimde Çağdaş Yaklaşımlar, 2021
2021
360 Derece Performans Değerleme Sisteminin Örgütsel Bağlılığa Etkisi
H ŞİMŞEK
2020
Marka Özgünlüğü ile Ağızdan Ağıza Pazarlama İlişkisinde Müşteri Memnuniyetinin Rolü
H ŞİMŞEK
2020
Marka Özgünlüğü İle Ağızdan Ağıza Pazarlama İlişkisinde Müşteri Memnuniyetinin Aracılık Rolü: Hazır Giyim Sektöründe Bir Araştırma
GBD Kiyat, H Şi̇mşek
Journal of Academic Value Studies 3 (12), 46-70, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–19