Parental involvement and children's peer interactions İH Ahmetoğlu, Emine, Acar, M Aşık-Öztürk Current Psychology, 2020 | 12* | 2020 |
The contributions of children’s social competence, aggression, and anxiety to their play behaviours with peers M Asik-Ozturk, E Ahmetoglu, IH Acar Early Child Development and Care, 2019 | 6 | 2019 |
Validity and reliability study of the play assessment for group settings (PAGS) E Ahmetoğlu, M Aşık-Öztürk, IH Acar 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 96, 2017 | 6 | 2017 |
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA GRUP ORTAMLARINDAKİ OYUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ M Aşık-Öztürk, E Ahmetoğlu Full Texts Book, 231, 2018 | 5* | 2018 |
Grup ortamlarındaki̇ oyunun değerlendi̇ri̇lmesi̇ (good) gözlem formunun geçerli̇k ve güveni̇rli̇k çalışması E Ahmetoğlu, MA Öztürk, İH Acar Turkish Studies, 2018 | 1 | 2018 |
Emine AHMETOĞLU MA ÖZTÜRK, İH Acar | | 2018 |
Normal Gelişim Gösteren ve Özel Eğitim İhtiyacı Olan Çocukların Grup Ortamlarındaki Oyun Davranışlarının İncelenmesi M Aşık-Öztürk, E Ahmetoğlu VIII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series …, 2018 | | 2018 |
OYUNUN KORUYUCU GÜCÜ: ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE SOSYAL YETKİNLİK, BAŞA ÇIKMA BECERİLERİ VE PSİKOLOJİK DAYANIKLILIK M Aşık-Öztürk, E Ahmetoğlu Balkan Eğitim Araştırmaları / Balkan Educational Studies, 240-248, 2018 | | 2018 |
Turkish Early Childhood Educators’ Perceptions of Child Development and Education in the Preschool Years E Ahmetoğlu, İH Acar, M Aşık-Öztürk US-China Education Review 8 (1), 34-45, 2018 | | 2018 |
RISKY PLAY IN EARLY CHILDHOOD MAÖE AHMETOĞLU | | |