Follow
ece özer çizer
ece özer çizer
Verified email at yildiz.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Analyzing Attitude towards COVID-19 Vaccine in the Context of the Health Industry: The Role of Country of Origin Image
K Aydın, E Özer Çizer, ŞG Köse
Duzce Medical Journal 23 (1), 122-130, 2021
142021
Şehirde yolculuk: Algilanan hizmet kalitesi, kurum imaji, müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ilişkisinde şehir hatlari örneği
İ KIRCOVA, K Gizem, Ö Ece
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 79-100, 2020
102020
The effects of real-time content marketing on consumer emotions and behaviors: An analysis on COVID-19 pandemic period
HA Senturk, EO Cizer, T Sezer
Cases on digital strategies and management issues in modern organizations …, 2022
72022
Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati ile İlişkisi: Akıllı Telefon Sektörüne Yönelik Bir Araştırma.
SG Kosea, EO Cizer
Business & Economics Research Journal 12 (1), 2021
32021
The Relationship between Experiential Marketing, Customer Satisfaction and Customer Loyalty: A Research in the Smartphone Industry (Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti …
SG Kose, E Ozer Cizer
Business and Economics Research Journal 12 (1), 219-232, 2021
32021
ORTAK TÜKETİM ANLAYIŞINA İLİŞKİN TUTUMLARIN, İKİNCİ EL E-MODA SİTELERİNİ KULLANMA NİYETİNE ETKİSİ
E Özer Çizer, B Mucan Özcan
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2021
32021
Big dilemma in face mask consumption: environmental sensitivity versus the fear of COVID-19
K Aydın, S Yıldırım, EÖ Çizer
International Journal of Global Warming 29 (3), 207-226, 2023
22023
Pazarlamada yapay zeka uygulamaları
E Özer Çizer
Işık Üniversitesi Yayınları, 2022
22022
WILL YOU CARRY THAT WATCH? INVESTIGATING FACTORS THAT AFFECT CONTINUANCE INTENTION OF SMARTWATCHES
EE Erkent, ŞG Köse, EÖ Çizer
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences …, 2021
22021
Someone Like Us: Anthropomorphism in the Consumer Behavior in the Scope of Emerging Countries
EÖ Çizer
Impact of Disruptive Technologies on the Socio-Economic Development of …, 2023
12023
Energy Consumption at Home: Insights for Sustainable Smart Home Marketing
ŞG Köse, EÖ Çizer, İ Kazançoğlu
International Conference on Sustainable, Circular Management and …, 2022
12022
Tüketicilerin Mobil Ödemeye Yönelik Tutum ve Kullanma Niyeti Üzerine Bir Araştırma
ŞG KÖSE, EÖ ÇİZER
Journal of Internet Applications and Management 12 (1), 24-39, 2021
12021
Ortak tüketim anlayışına ilişkin tutumların, ikinci el elektronik moda sitelerini kullanma niyetine etkisi
E Özer
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
12019
Innovation in Consumer Behavior: A 30-Year Systematic Review
EÖ ÇİZER
Trends in Business and Economics 37 (4), 237-245, 2023
2023
Psikolojik Sahiplik Kavramının Pazarlama ve Tüketici Davranışı Literatürüne Yansımaları: Bibliyometrik Bir Analiz
ŞG Köse, EÖ Çizer
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi= Journal of Consumer and …, 2023
2023
The Influence of Social Media on Food Choices: A Bibliometric Approach
ŞG Köse, EÖ Çizer
Influences of Social Media on Consumer Decision-Making Processes in the Food …, 2023
2023
Health and Travel for Consumers: A Bibliometric Analysis of 20 Years of Health Tourism
EÖ Çizer
Global Perspectives on the Opportunities and Future Directions of Health …, 2023
2023
Ecological Degradation Within the Context of Consumption: A 30-Year Bibliometric Analysis (1992-2022)
EÖ Çizer
Perspectives on Ecological Degradation and Technological Progress, 169-192, 2023
2023
The Digitalization of Health Behaviors: A Bibliometric Analysis
EÖ Çizer
Handbook of Research on Digitalization Solutions for Social and Economic …, 2023
2023
Dijitalleşen Dünyada Birey, Toplum, Siyaset Kongresi Bildiri Kitabı
Ş Altınkaya, E Özer Çizer, S Dönmez, A Tuncay Çelikel, B Filiz, ...
Işık Üniversitesi Yayınları, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20