Follow
Dr.Öğr.Üyesi Yonca Nilay BAŞ
Dr.Öğr.Üyesi Yonca Nilay BAŞ
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
Verified email at iuc.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Understanding the relationship between physical environment, price perception, customer satisfaction and loyalty in restaurants
S ÖZDEMİR-GÜZEL, YN BAŞ
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 8 (2), 762-776, 2020
322020
Gen Z Tourists and Smart Devices
S Ozdemir-Guzel, YN Bas
Generation Z Marketing and Management in Tourism and Hospitality, 141-165, 2021
122021
Müşteri deneyimsel değerinin müşteri etkileşimi üzerindeki etkisi
YN BAŞ
İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021
62021
Dört aşamalı sadakat modeli ile mobil servis sağlayıcısı müşteri tabanının farklılıklarının analizi
YN İLTAŞ
İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012
22012
A Study on The Effects of Experiential Value, Altruism and Self-Efficacy on Customer Engagement Behavior
YN Baş
Ekonomi İşletme ve Maliye Araştırmaları Dergisi 4 (2), 103-125, 2022
12022
E-Ticaret Markalarının Sosyal Medya Pazarlaması Faaliyetlerine Yönelik Tüketici Algısının Ölçülmesi
ÖGDYN BAŞ
9. ULUSLARARASI MESLEK YÜKSEKOKULLARI SEMPOZYUMU, 95-107, 2021
2021
DİJİTAL ÇAĞDA ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ
Uluslararası Pazarlamada Güncel Konular, 2021
2021
Müşteri İlişkileri Yönetimi: Ulusal Yazının Bibliyometrik Analizi
YN BAŞ
Journal of Business Administration and Social Studies 5 (1), 25-32, 2021
2021
Deneyimsel Pazarlama ve Etkinlik Pazarlaması
ÖGDYN BAŞ
İşletmeciliği Yeniden Düşünmek, 259-277, 2021
2021
What Is Smart Restaurant? An Index of Smart Restaurant
SÖ Güzel, YN Baş
Co-Editors, 50, 2021
2021
Sağlık Hizmetlerinde Tüketici Davranışları
ÖGDYN BAŞ
Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar, 87-103, 2020
2020
DENEYİMSEL DEĞER BOYUTLARININ BELİRLENMESİ: PAZARYERİ SİTELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
S NASIR, YN BAŞ
12-14 NİSAN 2018 NEVŞEHİR IERFM ULUSLARARASI EKONOMİ ARAŞTIRMALARI VE …, 2018
2018
GSM SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKAT TEMELLİ MÜŞTERİ SEGMENTASYONU
ÖGYNİ Prof.Dr. Suphan NASIR
19. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 77-84, 2014
2014
Measuring Consumer Perception Towards Social Media Marketing Activities of E-Commerce Brands
YN BAŞ
UMYOS’20, 95, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–14