Follow
Esra Eren
Esra Eren
Verified email at ogu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Sosyal medya kullanım amaçları ölçeğinin geliştirilmesi ve bazı kişisel değişkenlere göre incelenmesi
EŞ Eren
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (4), 230-243, 2014
149*2014
İlköğretim Okul Müdürlerinin Eğitim Teknolojilerini Sağlama ve Kullanmada Gösterdikleri Liderlik Davranışları
E Şişman Eren
Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010
872010
İlköğretim okul müdürlerinin teknoloji liderliği davranışları
E Eren, AA Kurt
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (2), 219-238, 2011
682011
Bilişim teknolojileri (BT) öğretmenlerinin mesleki sorunları ve çözüm önerileri: Okul müdürü ve BT öğretmenlerinin görüşleri
E Eren, B Uluuysal
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (3), 152-171, 2012
632012
Technological leadership behavior of elementary school principals in the process of supply and use of educational technologies.
EŞ EREN, AA KURT
Education 131 (3), 2011
622011
İlköğretim branş öğretmenlerinin web destekli öğretim ile ilgili görüşlerinin incelenmesi
SD Erişti, E Şişman, Y Yıldırım
İlköğretim online 7 (2), 384-400, 2008
39*2008
Ortaokul ve lise öğrencilerinin eğitimde tablet bilgisayar kullanimina ilişkin algilari ile görüşleri
E Eren
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 409-428, 2015
352015
Değerlendirme Aracı Olarak Oyunlaştırma Platformlarının Kullanımının Öğrencilerin Derse Katılım ve Motivasyonlarına Etkisi
S DEMİR, E Esra
Asya Öğretim Dergisi 8 (1), 47-65, 2020
272020
İlköğretim okul müdürü ve bilişim teknolojileri öğretmenlerine göre bilişim teknolojileri dersinde yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri (Eskişehir ili örneği
E EREN ŞİŞMAN, Ö İZMİRLİ ŞAHİN
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 12 (4), 2861-2888, 2012
27*2012
Pre-Service Teachers' Competencies and Perceptions of Necessity about Practical Tools for Content Development.
E Eren, ZY Avci, MS Kapucu
International Journal of Instruction 8 (1), 91-104, 2015
262015
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenmeye Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
S DEMİR, E EREN
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (2), 144-163, 2021
222021
Okul-Üniversite İşbirliği Kapsamında E-İçeriklerin Geliştirilmesi: Teknoloji Entegrasyonu Planlama Modeli Kapsamında Bir Durum Değerlendirmesi
E Esra, ZY Avcı
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (26/2), 2016
22*2016
Developing a scale for competencies and perceptions of necessity about using practical tools for content development/Pratik içerik geliştirme teknolojilerini kullanma …
E Eren, ZY Avcı, MS Kapucu
Eğitimde Kuram ve Uygulama 10 (5), 1177-1189, 2014
17*2014
Investigation of pre-service science teachers’ opinions about using goanimate to create animated videos
MS Kapucu, E Eren, ZY Avcı
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 5 (4), 23-40, 2014
162014
Practical Tools for Content Development: Pre-Service Teachers' Experiences and Perceptions.
Z Yurtseven Avci, E Eren, M Seckin Kapucu
International Journal of Instruction 9 (2), 19-34, 2016
112016
The impact of flipped learning on the relationship between self-regulated online learning and academic procrastination
F Ergulec, A Kara, E Eren
Current Psychology 42 (23), 19955-19969, 2023
92023
Implementation of TPACK-based instructional design model in an emergency remote course
F Ergüleç, E Eren, M Ersoy
Hacettepe University Journal of Education 37, 2022
72022
Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Tabanlı Öğretim Tasarımı Modeli: Okul-Üniversite İşbirliği Kapsamında Bir Değerlendirme
E Eren, F Ergulec
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) 21 (3), 1247-1290, 2020
7*2020
Development of the Perception Scale for Flipped Learning Model.
M Ersoy, E Eren, ZY Avci, CM Kandemir
Anatolian Journal of Education 8 (1), 63-78, 2023
62023
Emergency Remote Teaching from the Perspective of Pre-service Teachers: An Evaluation through Digital Stories
F Ergulec, E Eren
Educational Policy Analysis and Strategic Research 16 (1), 61-77, 2021
62021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20