Kaynaştırmadaki işitme engelli öğrencilerle gerçekleştirilen destek eğitim odası uygulamasındaki sorunlar ve çözüm gayretleri E Akay, Y Uzuner, Ü Girgin Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 2 (2), 42-66, 2014 | 75 | 2014 |
Kaynaştırma ortamındaki işitme engelli ilköğretim öğrencilerine sunulan destek eğitim odası sürecinin incelenmesi E Akay PQDT-Global, 2011 | 61 | 2011 |
Kaynaştırma uygulamalarında destek özel eğitim hizmeti sunan öğretmenin mesleki gelişimi: Mentörlük E Akay, H Gürgür Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 6 (1), 9-36, 2018 | 36 | 2018 |
Kaynaştırma ortamındaki işitme engelli öğrencilere destek eğitim odasında uygulanan Türkçe etkinliklerinin incelenmesi E Akay Journal of Education & Special Education Technology 1 (1), 1-14, 2015 | 31 | 2015 |
Kaynaştırma ortamında eğitim alan işitme engelli öğrencilere destek özel eğitim hizmeti sunan eğitimciye yönelik mentörlük sürecinin incelenmesi E Akay Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 2016 | 22 | 2016 |
Support Services in Social Studies Courses for Students with Hearing Loss. E Akay Journal of Education and e-Learning Research 5 (1), 60-71, 2018 | 13 | 2018 |
Professional development of a teacher providing special education support service: Mentoring E Akay, H Gürgür Journal of Qualitative Research in Education 6 (1), 2018 | 11 | 2018 |
The use of audio-visual materials in the education of students with hearing Loss E Akay International Education Studies 14 (7), 2021 | 9 | 2021 |
Teachers’ opinions on the attending of the hearing-impaired students in the inclusion environment and the resource room services E Akay Journal of Qualitative Research in Education, 2023 | 7 | 2023 |
Kaynaştırma ortamındaki koklear implantlı öğrencilerin okuma hatalarının ve okuduğunu anlama becerilerinin incelenmesi EY Topaktaş, HP Karasu, E Akay Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (37), 25-54, 2023 | 5 | 2023 |
The problems and solution efforts of the resource room application designed for the mainstreamed primary school aged hearing impaired students E Akay, Y Uzuner, Ü Girgin Journal of Qualitative Research in Education 2 (2), 42-66, 2014 | 5 | 2014 |
An investigation of the cooperative learning process of students with hearing loss in the social studies course E Akay World Journal of Education 10 (6), 2020 | 4 | 2020 |
İşitme kayıplı öğrencilerin sosyal bilgiler dersine yönelik strateji kullanımının desteklenmesi A Elif Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (2), 885-895, 2019 | 4 | 2019 |
Kaynaştırmada eğitim alan işitme engelli öğrencilere destek özel eğitim hizmeti sunan eğitimciye yönelik mentörlük sürecinin incelenmesi E Akay Yayımlanmamış Doktora Tezi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2016 | 3 | 2016 |
İşitme yetersizliği olan öğrencilerin iletişim becerilerinin akademik ve sosyal becerilerine yansımasına ilişkin ebeveyn ve öğretmenlerin görüşleri S Işıklı, E Akay, M Doğan Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 13 (2), 384-396, 2024 | 2 | 2024 |
Question-Answer Relationships in Social Studies Courses with Students with Hearing Loss. E Akay Journal of Education and Learning 10 (6), 44-53, 2021 | 1 | 2021 |
Kaynaştirmada Eğitim Alan Işitme Engelli Öğrencilere Destek Özel Hizmeti Sunan Eğitimciye Yönelik Mentörlük Sürecinin Incelenmesi E Akay PQDT-Global, 2016 | 1 | 2016 |
İşitme Kayıplı Bir Öğrenciyle Destek Eğitim Sürecinde Sosyal Bilgiler Ders Kitabındaki Metinlerin Kullanımı E Akay Anadolu Journal of Educational Sciences International 14 (2), 630-654, 2024 | | 2024 |
The Use of Texts in the Social Studies Textbook in the Support Education Process with a Student with Hearing Loss. E AKAY Anadolu Journal of Educational Sciences International (AJESI) 14 (2), 2024 | | 2024 |
An Investigation of Parents’ and Teachers’ View on the Reflection of Communication Skills of Students with Hearing Loss on Academic and Social Competence S Işıklı, E Akay, M Doğan Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 13 (2), 2024 | | 2024 |