Follow
Elif Akay
Elif Akay
İşitme Engelliler Öğretmenliği, Anadolu Üniversitesi
Verified email at anadolu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Kaynaştırmadaki işitme engelli öğrencilerle gerçekleştirilen destek eğitim odası uygulamasındaki sorunlar ve çözüm gayretleri
E Akay, Y Uzuner, Ü Girgin
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 2 (2), 43-68, 2014
702014
Kaynaştırma ortamındaki işitme engelli ilköğretim öğrencilerine sunulan destek eğitim odası sürecinin incelenmesi
E Akay
PQDT-Global, 2011
652011
Kaynaştırma uygulamalarında destek özel eğitim hizmeti sunan öğretmenin mesleki gelişimi: Mentörlük
E Akay, H Gürgür
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 6 (1), 9-36, 2018
342018
Kaynaştırma ortamındaki işitme engelli öğrencilere destek eğitim odasında uygulanan Türkçe etkinliklerinin incelenmesi
E Akay
Journal of Education & Special Education Technology 1 (1), 1-14, 2015
312015
Kaynaştırma ortamında eğitim alan işitme engelli öğrencilere destek özel eğitim hizmeti sunan eğitimciye yönelik mentörlük sürecinin incelenmesi
E Akay
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 2016
242016
Support Services in Social Studies Courses for Students with Hearing Loss.
E Akay
Journal of Education and e-Learning Research 5 (1), 60-71, 2018
112018
Professional development of a teacher providing special education support service: Mentoring
E Akay, H Gürgür
Journal of Qualitative Research in Education 6 (1), 2018
92018
The use of audio-visual materials in the education of students with hearing Loss
E Akay
International Education Studies 14 (7), 2021
62021
Kaynaştırmada eğitim alan işitme engelli öğrencilere destek özel eğitim hizmeti sunan eğitimciye yönelik mentörlük sürecinin incelenmesi
E Akay
Yayımlanmamış Doktora Tezi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2016
52016
The problems and solution efforts of the resource room application designed for the mainstreamed primary school aged hearing impaired students
E Akay, Y Uzuner, Ü Girgin
Journal of Qualitative Research in Education 2 (2), 42-66, 2014
52014
İşitme kayıplı öğrencilerin sosyal bilgiler dersine yönelik strateji kullanımının desteklenmesi
A Elif
Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (2), 885-895, 2019
42019
Teachers’ opinions on the attending of the hearing-impaired students in the inclusion environment and the resource room services
E Akay
Journal of Qualitative Research in Education, 2023
32023
An investigation of the cooperative learning process of students with hearing loss in the social studies course
E Akay
World Journal of Education 10 (6), 2020
32020
Kaynaştirmada Eğitim Alan Işitme Engelli Öğrencilere Destek Özel Hizmeti Sunan Eğitimciye Yönelik Mentörlük Sürecinin Incelenmesi
E Akay
PQDT-Global, 2016
22016
Kaynaştırma ortamındaki koklear implantlı öğrencilerin okuma hatalarının ve okuduğunu anlama becerilerinin incelenmesi
EY Topaktaş, HP Karasu, E Akay
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (37), 25-54, 2023
12023
Question-Answer Relationships in Social Studies Courses with Students with Hearing Loss.
E Akay
Journal of Education and Learning 10 (6), 44-53, 2021
12021
Students with Hearing Loss in The Inclusion Environment and Special Education Support Services
G Ak, E Akay
Conference Proceedings. The Future of Education 2023, 2023
2023
İlkokul 4. sınıf Sosyal Bilgiler ders kitabının kaynaştırma/bütünleştirme ortamındaki işitme kayıplı öğrencilerin kullanımı açısından incelenmesi
E Akay
Ulusal Eğitim Dergisi 3 (5), 724-741, 2023
2023
Development of Problem-Solving Skills of a Student with Cochlear Implant in Social Studies: An Action Research
E Akay
Participatory Educational Research 10 (6), 175-191, 2023
2023
Supporting Students with Hearing Loss in Terms of Using Strategy about Social Studies Courses
E Akay
Kastamonu Education Journal 27 (2), 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20