Takip et
Yunus Topsakal, PhD. (Associate Prof.)
Yunus Topsakal, PhD. (Associate Prof.)
umass.edu üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Akıllı turizm destinasyonları: Antalya destinasyonunun akıllı turizm uygulamalarının incelenmesi
P Çelik, Y Topsakal
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 14 (3), 149-166, 2017
802017
The effects of emotional labor on job attitudes of hotel employees: Mediating and moderating roles of social support and job autonomy
FN Iplık, Y Topsakal, E Iplık
International Review of Management and Marketing 4 (3), 175-186, 2014
622014
Endüstri devrimleri ve turizm: Türkiye turizm 4.0 swot analizi ve geçiş süreci önerileri
Y Topsakal, N Yüzbaşıoğlu, M Çuhadar
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2018
612018
Akıllı Turizm ve Süper Akıllı Turist Kavramları Işığında Geleceğin Turizm Rehberliğine Bakış
M Bahar, N Yüzbaşıoğlu, Y Topsakal
Journal of Travel and Tourism Research 14 (14), 72-93, 2019
492019
TURİZM 4.0-TURİST 5.0: İNSAN DEVRİMİNİN NEDEN ENDÜSTRİ DEVRİMLERİNDEN BİR NUMARA ÖNDE OLDUĞUNA İLİŞKİN BAKIŞ
Y Topsakal, N Yüzbaşıoğlu, P Çelik, M Bahar
Journal of Tourism Intelligence and Smartness 1 (2), 1-11, 2018
442018
A research on innovation in small and medium-sized enterprises in tourism industry: case of travel agencies operating in Antalya
N Yüzbaşıoğlu, P Çelik, Y Topsakal
Procedia-Social and Behavioral Sciences 150, 735-743, 2014
442014
Strategic innovation: An empirical study on hotel firms operating in Antalya region
FN İplik, Y Topsakal, O Doğan
Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR) 2 (1), 16-29, 2014
412014
AKILLI TURİZM KAPSAMINDA ENGELLİ DOSTU MOBİL HİZMETLER: TÜRKİYE 4.0 İÇİN ÖNERİLER
Y Topsakal
Journal of Tourism Intelligence and Smartness 1 (1), 1-13, 2018
352018
Üniversite öğrencilerinin kalite algıları ile memnuniyet ve tavsiye etme düzeyleri arasındaki ilişkiyi belirlemeye yönelik bir araştırma
Y Topsakal, FN İplik
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (2), 82-94, 2013
352013
Sosyal inovasyon kavramsal model önerisi
Y Topsakal, N Yüzbaşıoğlu
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 13 (3), 565-576, 2017
342017
Duygusal emeğin iş tatmini ve duygusal tükenme ile ilişkisi: Antalya destinasyonu otel çalışanları örneği
P Çelik, Y Topsakal
İşletme Araştırmaları Dergisi 8 (4), 202-218, 2016
342016
Endüstri 4.0 ve akıllı turizm
P Çelik, Y Topsakal
Ankara: Detay Yayıncılık, 2019
282019
ADLİ MUHASEBECİLİK MESLEĞİNE GENEL BAKIŞ: ADLİ MUHASEBE EĞİTİMİNİN FAYDALARI VE ENGELLEYİCİLERİ
A Ciğer, Y Topsakal
Akdeniz İİBF Dergisi 15 (31), 70-88, 2015
262015
Dark Tourism as a Type of Special Interest Tourism: Dark Tourism Potential of Turkey
Y Topsakal, R Ekici
262014
Roles of tourism enterprises on destination sustainability: case of Antalya, Turkey
N Yüzbaşıoğlu, Y Topsakal, P Çelik
Procedia-Social and Behavioral Sciences 150, 968-976, 2014
252014
Review of smart tourism literature by bibliometric and visualization analysis
Y Topsakal, M Bahar, N Yüzbaşıoğlu
Journal of Tourism Intelligence and Smartness 3 (1), 1-15, 2020
242020
ÜNİVERSİTELERDE ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜ BELİRLEYEN VE ETKİLEYEN BOYUTLAR: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
FN İPLİKÇİ, Y TOPSAKAL
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 23 (2), 47-60, 2014
192014
Lisansüstü Düzeyde Turist/Turizm Rehberliği Eğitimi Veren Programların Müfredatlarının İncelenmesi ve Öneriler
Y Topsakal
AHBVÜ Turizm Fakültesi Dergisi 23 (1), 99-115, 2021
132021
Technology towards hotel competitiveness: Case of Antalya, Turkey
T Napierała, M Bahar, K Leśniewska-Napierała, Y Topsakal
European Journal of Tourism, Hospitality and Recreation 10 (3), 262-273, 2020
132020
Arslantepe Höyüğü TripAdvisor çevrimiçi yorumlarının içerik analizi ile incelenmesi
Y Topsakal
Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research 3 (4), 753-764, 2019
132019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20