Takip et
Tuğba Taşkın
Tuğba Taşkın
Gazi Eğitim Fakültesi
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Fizik eğitimde işbirliğine dayalı yaklaşımın kullanılmasına yönelik öğrenci görüşleri
T Çopur, S Moğol
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (2), 251-266, 2012
152012
Fizik Eğitiminde Yaratıcı Drama Yöntemine Bir Örnek: Sürtünme Kuvveti
T Taşkın, S Moğol
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi …, 2017
12*2017
Possible misconceptions about solid friction
HŞ Kızılcık, M Aygün, E Şahin, N Önder-Çelikkanlı, O Türk, T Taşkın, ...
Physical Review Physics Education Research 17 (2), 023107, 2021
102021
FİZİK KONULARININ ÖĞRETİMİNDE BİR YÖNTEM OLARAK YARATICI DRAMANIN KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
T Taşkın, S Moğol
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 193-210, 2016
102016
Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının Mekaniğe Yönelik Tutumuna Etkisi
T Taşkın, S Moğol
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (3), 17-37, 2016
102016
Bilimin doğası konulu makalelerin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
T Taşkın
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (1), 1-20, 2021
92021
Examining Knowledge Levels of High School Students Related to Conductors at Electrostatic Equilibrium and Electric Field Lines Using the Drawing Method
T Taşkın, P Ünlü Yavaş
Research in Science Education, 1-21, 2019
82019
Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Eğitim Felsefesi Tercihlerinin ve Bilimsel Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
T Taşkın
Eğitimde Kuram ve Uygulama 16 (1), 1-19, 2020
72020
An investigation of epistemological beliefs of physics teachers according to different variables
T Taşkın
Bartın University Journal of Faculty of Education 10 (2), 325-341, 2021
6*2021
Fen eğitiminde kavram karikatürü ile ilgili çalışmalar üzerine bir içerik analizi
T Taşkın
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 622-651, 2021
62021
Examination of prospective teachers’ knowledge about capacitors and electric field lines
T Taşkın
Research in Science & Technological Education 40 (2), 272-289, 2022
42022
A literature review on the definition of the concept of weight
T Taşkın, M Karadag
Physics Education 57 (6), 065014, 2022
22022
FİZİK EĞİTİMİNDE KAVRAM YANILGILARI KONUSUNDA YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
T Taşkın
Trakya Eğitim Dergisi 12 (2), 805-820, 2022
22022
Bilim Tarihi Konulu Fen Eğitimi Araştırmalarının Tematik Analizi
T TAŞKIN
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 158-171, 2020
22020
Prospective Physics Teachers’ Understanding of the Speed of Light within the Scope of Special Relativity
T Taşkın, ŞK İngeç
International Journal of Physics and Chemistry Education 11 (2), 45-53, 2019
12019
Ortaöğretim öğrencilerinin özel görelilik konusunda yaptıkları kavramsal hataların belirlenmesine yönelik bir çalışma
Ş İNĞEÇ, T TAŞKIN, S GÜRSOY
12016
Fizik Öğretmen Adaylarının Elektrostatik Dengedeki İletkenler ve Elektrik Alan Çizgileri Konusundaki Bilgilerinin Çizim Yöntemiyle İncelenmesi
T Taşkın, PÜ Yavaş
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (1), 118-137, 2020
2020
Öğretmen Adaylarının Özel Görelilik Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
T Taşkın, ŞK İngeç
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (3), 860-887, 2019
2019
Eğitim Fakültelerine Getirilmiş Olan Başarı Sırası Sınırlamasının Öğrenci Niteliğini Artırmaya Etkisi: Gazi Fizik Öğretmenliği Örneği
T Taşkın, M Karadağ
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (3), 1037-1056, 2018
2018
MEKANİK KONULARININ ÖĞRETİMİNDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN UYGULANMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ
T Çopur
Gazi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
2014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20