Fizik eğitimde işbirliğine dayalı yaklaşımın kullanılmasına yönelik öğrenci görüşleri T Çopur, S Moğol Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (2), 251-266, 2012 | 15 | 2012 |
Fizik Eğitiminde Yaratıcı Drama Yöntemine Bir Örnek: Sürtünme Kuvveti T Taşkın, S Moğol Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi …, 2017 | 12* | 2017 |
Possible misconceptions about solid friction HŞ Kızılcık, M Aygün, E Şahin, N Önder-Çelikkanlı, O Türk, T Taşkın, ... Physical Review Physics Education Research 17 (2), 023107, 2021 | 10 | 2021 |
FİZİK KONULARININ ÖĞRETİMİNDE BİR YÖNTEM OLARAK YARATICI DRAMANIN KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ T Taşkın, S Moğol Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 193-210, 2016 | 10 | 2016 |
Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının Mekaniğe Yönelik Tutumuna Etkisi T Taşkın, S Moğol Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (3), 17-37, 2016 | 10 | 2016 |
Bilimin doğası konulu makalelerin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi T Taşkın Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (1), 1-20, 2021 | 9 | 2021 |
Examining Knowledge Levels of High School Students Related to Conductors at Electrostatic Equilibrium and Electric Field Lines Using the Drawing Method T Taşkın, P Ünlü Yavaş Research in Science Education, 1-21, 2019 | 8 | 2019 |
Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Eğitim Felsefesi Tercihlerinin ve Bilimsel Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi T Taşkın Eğitimde Kuram ve Uygulama 16 (1), 1-19, 2020 | 7 | 2020 |
An investigation of epistemological beliefs of physics teachers according to different variables T Taşkın Bartın University Journal of Faculty of Education 10 (2), 325-341, 2021 | 6* | 2021 |
Fen eğitiminde kavram karikatürü ile ilgili çalışmalar üzerine bir içerik analizi T Taşkın Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 622-651, 2021 | 6 | 2021 |
Examination of prospective teachers’ knowledge about capacitors and electric field lines T Taşkın Research in Science & Technological Education 40 (2), 272-289, 2022 | 4 | 2022 |
A literature review on the definition of the concept of weight T Taşkın, M Karadag Physics Education 57 (6), 065014, 2022 | 2 | 2022 |
FİZİK EĞİTİMİNDE KAVRAM YANILGILARI KONUSUNDA YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ T Taşkın Trakya Eğitim Dergisi 12 (2), 805-820, 2022 | 2 | 2022 |
Bilim Tarihi Konulu Fen Eğitimi Araştırmalarının Tematik Analizi T TAŞKIN Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 158-171, 2020 | 2 | 2020 |
Prospective Physics Teachers’ Understanding of the Speed of Light within the Scope of Special Relativity T Taşkın, ŞK İngeç International Journal of Physics and Chemistry Education 11 (2), 45-53, 2019 | 1 | 2019 |
Ortaöğretim öğrencilerinin özel görelilik konusunda yaptıkları kavramsal hataların belirlenmesine yönelik bir çalışma Ş İNĞEÇ, T TAŞKIN, S GÜRSOY | 1 | 2016 |
Fizik Öğretmen Adaylarının Elektrostatik Dengedeki İletkenler ve Elektrik Alan Çizgileri Konusundaki Bilgilerinin Çizim Yöntemiyle İncelenmesi T Taşkın, PÜ Yavaş İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (1), 118-137, 2020 | | 2020 |
Öğretmen Adaylarının Özel Görelilik Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi T Taşkın, ŞK İngeç Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (3), 860-887, 2019 | | 2019 |
Eğitim Fakültelerine Getirilmiş Olan Başarı Sırası Sınırlamasının Öğrenci Niteliğini Artırmaya Etkisi: Gazi Fizik Öğretmenliği Örneği T Taşkın, M Karadağ Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (3), 1037-1056, 2018 | | 2018 |
MEKANİK KONULARININ ÖĞRETİMİNDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN UYGULANMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ T Çopur Gazi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | | 2014 |