Follow
Tuğba Taşkın
Tuğba Taşkın
Gazi Eğitim Fakültesi
Verified email at gazi.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Fizik eğitimde işbirliğine dayalı yaklaşımın kullanılmasına yönelik öğrenci görüşleri
T ÇOPUR, S MOĞOL
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (2), 251-266, 2012
152012
Fizik Eğitiminde Yaratıcı Drama Yöntemine Bir Örnek: Sürtünme Kuvveti
T Taşkın, S Moğol
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi …, 2017
11*2017
Examining Knowledge Levels of High School Students Related to Conductors at Electrostatic Equilibrium and Electric Field Lines Using the Drawing Method
T Taşkın, P Ünlü Yavaş
Research in Science Education, 1-21, 2019
92019
FİZİK KONULARININ ÖĞRETİMİNDE BİR YÖNTEM OLARAK YARATICI DRAMANIN KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
T TAŞKIN, S Moğol
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 193-210, 2016
92016
Possible misconceptions about solid friction
HŞ Kızılcık, M Aygün, E Şahin, N Önder-Çelikkanlı, O Türk, T Taşkın, ...
Physical Review Physics Education Research 17 (2), 023107, 2021
82021
Bilimin doğası konulu makalelerin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
T Taşkın
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (1), 1-20, 2021
82021
Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının Mekaniğe Yönelik Tutumuna Etkisi
T Taşkın, S Moğol
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (3), 17-37, 2016
82016
Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Eğitim Felsefesi Tercihlerinin ve Bilimsel Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
T Taşkın
Eğitimde Kuram ve Uygulama 16 (1), 1-19, 2020
72020
Fen eğitiminde kavram karikatürü ile ilgili çalışmalar üzerine bir içerik analizi
T TAŞKIN
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 622-651, 2021
52021
Examination of prospective teachers’ knowledge about capacitors and electric field lines
T Taşkın
Research in Science & Technological Education 40 (2), 272-289, 2022
42022
An investigation of epistemological beliefs of physics teachers according to different variables
T TAŞKIN
Bartın University Journal of Faculty of Education 10 (2), 325-341, 2021
4*2021
FİZİK EĞİTİMİNDE KAVRAM YANILGILARI KONUSUNDA YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
T TAŞKIN
Trakya Eğitim Dergisi 12 (2), 805-820, 2022
22022
Bilim Tarihi Konulu Fen Eğitimi Araştırmalarının Tematik Analizi
T TAŞKIN
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 158-171, 2020
22020
A literature review on the definition of the concept of weight
T Taşkın, M Karadag
Physics Education 57 (6), 065014, 2022
12022
Prospective Physics Teachers’ Understanding of the Speed of Light within the Scope of Special Relativity
T Taşkın, ŞK İngeç
International Journal of Physics and Chemistry Education 11 (2), 45-53, 2019
12019
Ortaöğretim öğrencilerinin özel görelilik konusunda yaptıkları kavramsal hataların belirlenmesine yönelik bir çalışma
Ş İNĞEÇ, T TAŞKIN, S GÜRSOY
12016
Anorectal malignant melanoma: Report of three cases
D SAKIZ, A LİVAOĞLU, T TAŞKIN, T BAŞAK, F KABUKÇUOĞLU
Turkish Journal of Pathology 22 (1), 037-041, 2006
12006
Fizik Öğretmen Adaylarının Elektrostatik Dengedeki İletkenler ve Elektrik Alan Çizgileri Konusundaki Bilgilerinin Çizim Yöntemiyle İncelenmesi
T TAŞKIN, PÜ Yavaş
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (1), 118-137, 2020
2020
Öğretmen Adaylarının Özel Görelilik Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
T TAŞKIN, ŞK İNGEÇ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (3), 860-887, 2019
2019
Eğitim Fakültelerine Getirilmiş Olan Başarı Sırası Sınırlamasının Öğrenci Niteliğini Artırmaya Etkisi: Gazi Fizik Öğretmenliği Örneği
T TAŞKIN, M KARADAĞ
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (3), 1037-1056, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20