Follow
Konul ABASLI
Konul ABASLI
Sumgait State University
Verified email at sdu.edu.az
Title
Cited by
Cited by
Year
Örgütsel Dışlanma, İşe Yabancılaşma ve Örgütsel Sinizm İlişkisine Yönelik Öğretmen Görüşleri
K ABASLI
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
1042018
Öğrencilerin Kültürlerarası Duyarlılık ve Kültürel Zekâya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ŞP Könül Abaslı
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 193-202, 2019
542019
ÖĞRETIM LIDERI VS. OKUL MÜDÜRÜ
İ KESEN, DT SUNDARAM, K ABASLI
https://setav.org/assets/uploads/2019/07/R141.pdf, 2019
232019
ÖRGÜTSEL DIŞLANMA ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİLİK ÇALIŞMASI
K ABASLI, M ÖZDEMİR
Trakya University Journal of Social Science 21 (1), 265-282, 2019
202019
KÜLTÜRLERARASI DUYARLILIK VE EMPATİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN TÜRK VE ULUSLARARASI ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
K ABASLI
TÜBAV Bilim 11 (2), 11-23, 2018
192018
Duygusal Özerklik, Öğrenci Yılmazlığı, Öğretmene Güven ve Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algı Arasındaki İlişkilerin Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi
Y Akman, K Abaslı, Ş Polat
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (3), 987-1012, 2018
182018
Sosyal sermaye ve örgütsel yaratıcılık arasındaki ilişkilerin öğretmen algılarına göre incelenmesi
Y Akman, K ABASLI
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 6 (2), 269-286, 2017
162017
Distance education in the pandemic period: A metaphor analysis
K Abaslı, S Ceferova
Azerbaijan Journal of Educational Studies, Ministry of Education of Republic …, 2020
92020
Öğrencilerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimi ve Araştırmaya Yönelik Kaygıya İlişkin Görüşleri
K ABASLI, Ş Polat
Bilim ve Inovatif Teknolojiler Dergisi 6, 68-83, 2018
9*2018
Öğretmen Algılarına Göre Örgütsel Özdeşleşme, İş Performansı ve Psikolojik Kırılganlık Arasındaki İlişki
Ş POLAT, K ABASLI
İlköğretim Çalışmaları Bütünsel Açıdan Çocuk, 451-475, 2019
82019
Duygusal özerklik ve öğrenci yılmazlığı arasındaki ilişkilerin öğrenci görüşlerine göre incelenmesi
K Abaslı, Ş Polat
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (1), 1-15, 2019
72019
Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algıları ve Öğretmene Güvenleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KA Şule POLAT
TÜBAV Bilim Dergisi 11 (1), 52-61, 2018
7*2018
ÖĞRETMENLERİN DEPRESİF OKUL ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Y Akman, K ABASLI
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (2), 1111-1124, 2016
52016
Development of organizational ostracism scale: The validity and reliability study
K Abaslı, M Özdemir
Trakya University Journal of Social Science 1 (1), 265-282, 2019
42019
Türkiye’deki Uluslararası Öğrencilerin Çok Kültürlü Eğitime İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
YA Könül ABASLI
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 8 (1), 211-220, 2018
4*2018
Türkiye'deki Azerbaycanlı Öğrencilerin Eğitim Sürecindeki Deneyimleri
K ABASLI
100. Yılında Azerbaycan Cumhuriyeti Uluslararası Kongresi, 288-311, 2019
32019
University Students' First Online Exam Experience: Is It Stressful or Joyful?.
K Abasli, B Yakut-Ozek, A Mammadli
Higher Learning Research Communications 13 (1), 32-49, 2023
22023
Acil Durumlarda Eğitim Programı Kapsamında Türkiye’deki Mülteci Çocuklar İçin Şartlı Eğitim Yardımı Projesinin Değerlendirilmesi
K Abasli
The 3rd International Students Social Sciences Congress, 117-136, 2017
22017
Stereotypes of school administrators in decision-making: A phenomenological analysis
BY Ozek, K Abasli, C Necati
MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL MANAGEMENT(MOJEM) 9 (3), 59-77, 2021
12021
Ortaokul Öğrencilerinin Hoşgörü Eğilimlerinin İncelenmesi: Bakü Türk Okulları Örneği
K Abaslı, S Ceferova
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3, 693-708, 2020
12020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20