Takip et
Gülay Erol-Boyacı
Gülay Erol-Boyacı
baskent.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketicilerin Giyim Endüstrisinin Yarattığı Sorunlara Dair Kaygılarını Belirleyen Faktörler
G Erol-Boyacı, L Özer
Sosyoekonomi 31 (57), 231-254, 2023
2023
Femvertising
G Erol-Boyacı
Pazarlamanın Geleceği, 53-78, 2021
2021
A Literature Review of Social Media for Marketing: Social Media Use in B2C and B2B Contexts
B Kavak, N Özdemir, G Erol-Boyacı
Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and …, 2021
2021
Viral Pazarlama: Sistematik Literatür Taraması ve Bir Model Önerisi
G Erol-Boyacı, L Özer
PPAD Pazarlama Kongresi (MMRA Marketing Kongress) (24.Kongre): İzmir, 640-656, 2019
2019
Sigorta Sektöründe İlişki Pazarlaması: Sistematik Literatür Taraması
G Erol-Boyacı
3. Ulusal Sigorta ve Aktüerya Kongresi: Karabük Üniversitesi, 59-66, 2017
2017
Antecedence and Consequences of Perceived Online Retailers' Ethical Behaviour
G Erol, G Açıkdilli, L Özer, DY Ayhan
EBEN 28th Annual Conference: ISTANBUL, 1281-1283, 2015
2015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–6