Takip et
SERKAN YILMAZ
SERKAN YILMAZ
hacettepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Açık Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Başarısına ve Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisi (The Impact of Open Inquiry Based Learning on Students’ Achievement …
G Kaya, S Yilmaz
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (2), 300-318, 2016
140*2016
Quality of argumentation by seventh‐graders in local socioscientific issues
E Capkinoglu, S Yilmaz, G Leblebicioglu
Journal of Research in Science Teaching 57 (6), 827-855, 2020
522020
Effects of virtual experiments oriented science instruction on students’ achievement and attitude
S Özge, S Yilmaz
İlköğretim Online 14 (2), 609-620, 2015
35*2015
Examining the data component used by seventh grade students in arguments related to local socioscientific issues
E Capkinoglu, S Yilmaz
Turkish Education Assoc, 2018
27*2018
The Effect of using v-diagrams in Science and Technology Laboratory Teaching on Preservice Teachers' Critical Thinking Dispositions
A Evren, K Bati, S Yilmaz
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 2267-2272, 2012
262012
Assessing the impact of bridging analogies in mechanics
S Yilmaz, A Eryilmaz, O Geban
School Science and Mathematics 106 (6), 220-230, 2006
242006
Effects of bridging analogies on students' misconceptions about gravity and inertia
A ABAK, ALİ ERYILMAZ, S YILMAZ, M YILMAZ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (20), 2001
232001
Birleştirici benzetme yönteminin lise öğrencilerinin mekanik konularındaki kavram yanılgıları üzerindeki etkisi
S Yılmaz, A Eryılmaz, Ö Geban
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara, 2002
212002
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının ilkokul öğrencilerinin akademik başarılarına ve argümantasyon kalite düzeylerine etkisi
S Kara, S Yılmaz, S Kıngır
Kastamonu Education Journal 28 (3), 1253-1267, 2020
182020
Örnek Olay Yönteminin Öğretmen Adaylarının Kimya Laboratuvarı Dersine Karşı Endişelerine Etkisi (Effect of Case Study Method on Preservice Teachers’ Anxieties toward Chemistry …
M Seckin, S Yilmaz
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2014
18*2014
Integrating gender and group differences into bridging strategy
S Yılmaz, A Eryılmaz
Journal of Science Education and Technology 19, 341-355, 2010
152010
Öğrencilerin fizikteki kavram yanılgılarına yardımcı olacak temel benzetmelerin bulunması (Finding anchoring analogies to help students' misconceptions in physics)
S Yılmaz
Yayınlanmamış Doktora Tezi, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, 2007
12*2007
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mekanik Konularına Karşı Tutumlarının İncelenmesi (Analysis of Preservice Science Teachers’ Attitudes toward Mechanics’ Concepts)
S YILMAZ
Egitim Arastirmaları - Eurasian Journal of Educational Research (EJER) 6 (24 …, 2006
12*2006
The effects of bridging analogies on high school students misconceptions in mechanics.
S YILMAZ
Unpublished MSc Thesis, Middle East Technical University, Department of …, 2001
112001
The effect of explicit-reflective and historical approach on preservice elementary teachers’ views of nature of science
C Pekbay, S Yilmaz
International Journal of Progressive Education 11 (1), 113-131, 2015
62015
Bilimsel araştırma yöntemleri
S Yılmaz
Elementary Education Online 13 (2), 2014
22014
The development of anchoring analogy diagnostic test
S Yilmaz, A Eryılmaz
22009
Pre-Service Science Teachers' E-Learning Styles.
D Ucar, S Yilmaz
Journal of Baltic Science Education 22 (1), 167-181, 2023
12023
STEM eğitim çalışmalarına farklı bir bakış: Bibliyometrik haritalama
MA Kurtuluş, S YILMAZ
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi 10 (2), 386-405, 2022
12022
Büyüköztürk, Ş.(2007). Deneysel Desenler: Öntest-Sontest Kontrol Grubu Desen ve Veri Analizi (2. baskı). Ankara: Pegem A Yayıncılık.
S Yılmaz
İlköğretim Online 12 (2), 1-3, 2013
12013
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20