Takip et
Metin SAYGILI
Metin SAYGILI
Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi
subu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The impact of digitalization on export of high technology products: A panel data approach
S Özsoy, OŞ Ergüzel, AY Ersoy, M Saygılı
The Journal of International Trade & Economic Development 31 (2), 277-298, 2022
402022
Risk alma eğilimi ve başarma ihtiyacının girişimcilik potansiyeline etkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir araştırma
A Özdemir, M Saygılı, K Yıldırım
İşletme Bilimi Dergisi 4 (2), 121-141, 2016
292016
Öğrencilerin Çevresel Duyarlilik Düzeylerinin Satin Alma Davranişina Etkisi Üzerine Bir Araştirma: Sakarya Üniversitesi Örneği
M Türkmen, N Sarıkaya, M Saygılı
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 5 (2), 2013
27*2013
Kişilik Özellikleri Bağlamında Yaşam Memnuniyeti Üzerine Bir Araştırma
M Saygılı, ÖA Onay, M Ayhan
Yorum-Yönetim-Yöntem Uluslararası Yönetim-Ekonomi ve Felsefe Dergisi 5 (2 …, 2018
262018
The effect of hedonic value, utilitarian value, and customer satisfaction in predicting repurchase intention and willingness to pay a price premium for smartwatch brands
M Saygılı, T Yalçıntekin
Management: Journal of Contemporary Management Issues 26 (2), 179-195, 2021
202021
The effects of hedonic and utilitarian shopping motivations on online purchasing intentions : A Turkish case study
M Saygılı, N Sütütemiz
The Retail and Marketing Review - 16 (1), 61-83, 2020
17*2020
Kozmetik ürünlerin tüketiminde sağlık bilincinin rolü
S Özden, M Saygılı, N Sütütemiz
Cataloging-In-Publication Data 791, 2019
172019
Determining intention to choose Islamic financial products using the attitude–social influence–self-efficacy (ASE) model: the case of Turkey
M Saygılı, S Durmuşkaya, N Sütütemiz, AY Ersoy
International Journal of Islamic and Middle Eastern Finance and Management …, 2022
142022
Helal ürün farkındalığı ve satın alma niyeti ilişkisi üzerine bir araştırma
M Saygılı
PQDT-Global, 2019
132019
The determinants of purchase intention and willingness to pay for cosmetics and personal care products
K Yildirim, M Saygili, T Yalcintekin
Marketing i menedžment innovacij, 11-24, 2021
112021
Tüketicilerin Alışveriş Tarzına Göre Online Alışverişin Karşılaştırmalı Analizi
M Saygılı, N Sütütemiz
Researcher: Social Science Studies 5 (9), 230-243, 2017
92017
Dış Ticaret Girişimciliğini Tanımlamak: Keşfedici Bir Araştırma
M Saygılı, AY Ersoy
Yönetim Bilimleri Dergisi 16 (32), 421-436, 2018
72018
Dış Ticaret Girişimciliğini Tanımlamak: Keşfedici Bir Araştırma
AY Ersoy, M Saygılı
Journal of Administrative Sciences/Yonetim Bilimleri Dergisi 16 (32), 421-436, 2018
7*2018
Çevre bilinci ve çevre dostu ürün bilincine ilişkin tutumların incelenmesi üzerine bir araştırma: Adıyaman Üniversitesi örneği
M Saygılı, A Özdemir, AE Tanyeri, C Erden
ISEM 2016, 3rd International Symposium on Environment and Morality, 4-6 …, 2016
72016
Determining of e-health literacy levels of students of the faculty of health sciences
A Yılmaz, M Saygılı, M Kaya
Mehmet Akif Ersoy Univ J Soc Sci Inst 31, 57, 2020
52020
Gender Comparison in Online Shopping in terms of Product Classifıcation and Shopping Motivations
N Sütütemiz, M Saygılı
Journal Of Organizational Behavior Research 3 (2), 218-234, 2018
52018
Faydacı ve hazcı alışveriş motivasyonlarının online satın alma niyeti üzerine etkisi
M Saygılı
PQDT-Global, 2014
52014
K. Yıldırım (2016); Risk Alma Eğilimi ve Başarma İhtiyacının Girişimcilik Potansiyeline Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
A Özdemir, M Saygılı
The Journal of Business Science 4 (2), 121-141, 0
5
Muhasebe Programlarına Yönelik Değiştirme Niyetinin Teknoloji Kabul Modeli (TKM) Çerçevesinde İncelenmesi: Sakarya İli Örneği
M Saygılı, T Yalçintekin, E Çakırsoy
Muhasebe ve Denetime Bakış 22 (66), 129-146, 2022
4*2022
Brand Loyalty at Smartphones Market: Linking Between Brand Passion, Hedonic and Utilitarian Values
T Yalçıntekin, M Saygılı
Marketing and Management of Innovations, 274-284, 2020
42020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20