Takip et
Ali Naci KARABULUT
Ali Naci KARABULUT
mu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Examining the role of two aspects of eWOM in online repurchase intention: An integrated trust–loyalty perspective
ZA Bulut, AN Karabulut
Journal of Consumer Behaviour 17 (4), 407-417, 2018
1792018
TÜKETİCİLERİN ALGILANAN RİSK DEĞİŞKENİ KARŞISINDA İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ YAPMA EĞİLİMLERİNİN ÖLÇÜLMESİ: BEKLENEN FAYDA TEORİSİNE KARŞI BEKLENTİ TEORİSİ
AN Karabulut
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 8 (32), 5515-5536, 2013
552013
TOURISTIC DESTINATIONS'PERCEIVED RISK AND PERCEIVED VALUE AS INDICATORS OF E-WOM AND REVISIT INTENTIONS
A Uslu, AN Karabulut
Int Journal Contemporary Economics & Administrative Sciences, 2018
442018
Öğrencilerin iktisadi ve idari bilimler fakültesini tercih nedenleri ve beklentileri (Muğla üniversitesi örneği)
E Gavcar, ZA Bulut, AN Karabulut
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2005
352005
Konaklama işletmelerinde uygulanan ücret ve ödül yönetim sistemi (Muğla ili örneği)
E Örücü, ZA Bulut, AN Karabulut
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 7 (1), 51-72, 2005
242005
Küreselleşmenin Ticari Hayat Üzerindeki Etkileri
AN Karabulut
Mevzuat Dergisi 7 (76), 1306-0767, 2004
182004
EXTENDING OUR UNDERSTANDING OF CONSUMERS'EWOM BEHAVIOR: GENDER AND GENERATION DIFFERENCES
AN Karabulut, ZA Bulut
Economic and Social Development: Book of Proceedings, 154, 2016
172016
SLOW FOOD KONSEPTİNE UYGUN RESTORANLARDA, ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN, MARKAYA YÖNELİK İMAJ, GÜVEN VE SADAKATE ETKİSİ: KÖYCEĞİZ İLÇESİNİ ZİYARET EDEN YABANCI TURİSTLER …
A Uslu, AN Karabulut
Electronic Journal of Social Sciences 18 (72), 2019
102019
Gida ürünlerinin sürdürülebilir tüketimi bağlaminda tüketici tipolojisi geliştirme çalişmasi
ZA BULUT, FT ÖZKAYA, AN KARABULUT, G ATAĞAN
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 28 (3), 73-90, 2019
102019
Hane halkının süpermarket alışverişlerindeki içecek ürünleri tercihlerine etki eden faktörlerin araştırılması
A Fırat, ZA Bulut, AN Karabulut
Journal of International Social Research 7 (29), 387-398, 2014
82014
Otel işletmelerinde marka denkliğinin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisi: Güven değişkeninin aracı rolü
A Uslu, GS Ergün, AN Karabulut
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 4 (3), 2264-2281, 2020
52020
Are Social Marketing Investments Used as a Tool for Voluntary Reporting or Disclosure?
TU Uysal, G Kurt, AN Karabulut
Advanced Methodologies and Technologies in Digital Marketing and …, 2019
52019
Büyük ölçekli konaklama işletmelerinde halkla ilişkiler faaliyetleri, Muğla ili örneği
AN Karabulut
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005
42005
Nüfuzlu Pazarlama Uygulamalarının Marka Denkliğine ve Satın Alma Niyetine Etkisi: Gastronomi Turizmi Üzerine Bir Araştırma
M HIRA, AN KARABULUT
International Journal of Contemporary Tourism Research 5 (2), 116-128, 2021
22021
Z KUŞAĞININ TATİLE YÖNELİK İLGİLENİMİ
G Güçlütürk Baran, E Noyan, AN Karabulut
Marmara Üniversitesi, 2020
12020
Z KUŞAĞININ TATİLE YÖNELİK İLGİLENİMİ
GG BARAN, E NOYAN, AN KARABULUT
Öneri Dergisi 15 (54), 529-554, 2020
12020
ÇEVRİMİÇİ TÜKETİCİ YORUMLARI İÇİN YASAL GEREKSİNİMLER: eWOM'A HEP GÜVENEBİLİR MİYİZ?
AN Karabulut, N Kırkbeşoğlu
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (34), 97-108, 2019
12019
ANAMUR MUZ ÜRETİCİLERİNİN SORUNLARI VE BÜYÜME OLANAKLARI
AN KARABULUT, B ALTUNTAŞ
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 5 (12), 371-386, 2018
12018
Marketing Mix Adaptation of Large-Scale Hotels in Turbulent Times: A Case From Mugla City
F Bayrakdaroğlu, AN Karabulut
Managerial Strategies for Business Sustainability During Turbulent Times …, 2018
12018
The effects of the children under 8 years old on their families’ food purchasing decision
E BALDEMĠR, A FIRAT, AN KARABULUT, K Funda
12010
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20